Hei,
Ostin Mavbookkiini lisänäytön. Lisänäyttö toimii, kun Macbookin kansi on auki. Kun Macbookin kansi suljetaan, niin lisänäytöstä häviää kuva. Käykö kone tällöin automaattisesti "nukkumaan" vai häviääkö kuva muuten vaan. Applen myymälässä heillä oli säädöidssä lisänäyttö, joossa asiaa voi säättä. Minulta se puuttuu. Mitäköhän pitää tehdä, että kone pelittä kansi kiinni ja linäyttö toimii?.
Macbooki lisänäyttö
3
842
Vastaukset
- 1stMacFinn
Laita siihen koneeseen ulkoinen näppis ja hiiri, sitten toimii. Sekä USB että Bluetooth käy.
- pirhan
Minulla on jo usb:hen kytketyt langattaomat näppis ja hiiri.
- mika2
pirhan kirjoitti:
Minulla on jo usb:hen kytketyt langattaomat näppis ja hiiri.
.... se meni silleen, että konekäyntiin ja kansi kiinni. Ulkoinen näyttö pysyy pimeänä kunnes tullaan kirjautumisikkunaan jolloin näyttö räpsähti päälle ja näppis ja hiiri alkoivat toimia myös. Käyttis tosin oli tiikeri ja en ole nyt tällä leopardilla kokeillut. Se homman juju oli mulla siinä, että läppärin kansi piti sulkea koneen käynnistymisvaiheessa kun se harmaa omppu on siinä näytössä muuten se kannen sulkeminen nukutti myös ulkoiset syöttölaitteet ja näytön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 561328
Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1601260Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu571201Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle601125Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1041101Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä58907Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä56873KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin78823- 51817
Miten aiot saada kaivattusi?
1) loukuttamalla 2) kidnappaamalla 3) huijaamalla 4) jokin muu, mikä?54795