missä käytte päivällä syömässä?
meinaan tällaisia lounasravintoloita tms joiden kattausaika on ruokatunnin aikoihin.
Missä syötte päivisin?
27
5554
Vastaukset
- faarukki
Aika usein Kauppakadun Nesteellä.
- paikkaa en vaihda
kauppakadun neste,noutopöydästä kotiruokaa. ja salaattipöytä on monipulinen .suosittelen.
- NorthState-Pate
Ainakin Lounas Kulma on hyvä paikka, tosin joillekin on vähän syrjäinen paikka siellä "kuutostien takana". Niin ja onhan se entinen Simpukka eteläkadulla myös.
ja keskustassa on ainakin Snelmanninkadulla joku Elli vai mikä se on. Ja onhan näitä vaikka mitä, jopa Lauritsalassa ABB:n lounaspaikka, kai sinne saa mennä vaikka ei siellä töissä oiskaan?- aloittaja
ainakin olen siellä käynytkin. se on hyvä paikka vaikka hiukan räjähtäneen näköinen. hyvää ruokaa oli viimeeksi kun kävin.
- liina@
Cafe Galleria Koulukadulla
Elsi Snellmannin kadulla - auqalan81
Lounaskeitaalla K-Rakuunan kulmalla tai Tassoksessa. Keskustassa löytyy myös El´Si niminen lounaravintola sekä Kimpisestä Cafe Iisak sekä Kultaisen kolmion lounaspaikka.
- aloittaja
onko se taikinamäen liikenneympyrässä? missä?
aloittaja kirjoitti:
onko se taikinamäen liikenneympyrässä? missä?
täältä löytyy sijainti taikinamäen palvelukeskuksen lounas paikkaan: http://www.lprpalvelukeskussaatio.fi/ateriapalvelut.php
- tajuttomasti
venäläisiä syömässä. Kamalaa sotkemista, menee ruokailusta nautinto, kun niitä on siellä niin paljon.
Wolkoffia joku kehui mainiten, ettei lounaslista ole yhtä hintava suhteessa kuin alacarte. Itse en ole vielä testannut, eikä sivuiltakaan näköjään lounaan hintaa löytynyt. Muistaisikos joku tuota hintatasoa?
Kapteeninkulma lentokentän laidalla on mukava paikka. Ei niin viimeisen päälle hieno, mutta sapuska hyvää, annokset reiluja ja salaatti ja leipäpöydän tarjontakin täyttävää ja laadukasta.- ????
Viimeeksi kun kävin niin muistaakseni lounas maksoi reilut 8 euroa.
- aloittaja
vai toimiiko se ollenkaan? olen monesti katsellut ohikulkiessani (iltapäivisin tai iltaisin) ja näyttää hiljaiselta.
aloittaja kirjoitti:
vai toimiiko se ollenkaan? olen monesti katsellut ohikulkiessani (iltapäivisin tai iltaisin) ja näyttää hiljaiselta.
Avoinna: ma-pe 11-23, la 16:30-23
http://www.ravintolaopas.net/wolkoff/ - on ruokailu
???? kirjoitti:
Viimeeksi kun kävin niin muistaakseni lounas maksoi reilut 8 euroa.
paikassa, kuin paikassa. Kyllä mun budjetissa 8 euroa lounaasta on liikaa. Joku keittolounas voi olla 7.50, mut tuntuu sekin kalliilta, jos päivittäin syö.
- kaikki maistuu
samalle ;-) Siksi käyn siellä joskus kun en tahdo yllätyksiä. Sama pippuri ruokalajista riippumatta, on siis sama ottaa päivän halvin annos, aina sama maku.
- avoharja
Paskapuhetta ja panettelua. Siellä on loistopöperöt.
- aloittaja
olen käynyt siellä muutaman kertaa ja vähän vaihtelevan tasoinen palvelu on jäänyt mieleen.
ruoka maistui hyvälle..paistetuissa potuissa ei rasvaa säästellä.
kerran sain jälkiruoan valita ja annostella itse ja sitten vieläpä maksaa siitä itse sopivaksi katsomani verran..silloin maksoin kaikki pikkuhelyt, mitä taskunpohjalla oli. noin 1,3e. otin mansikkakakkua. se oli heinäkuun alussa. myyjä oli mukavan näköinen nainen.
- Salaatin ystävä
Lounaskahvila Kardemumma Karjalatalossa kauppakadulla ei mainosta kun ei tarvitse kun on niin hyvä hinta ja laatu suhde.
- hintatasoa esiin..
Olisi kiva noita lounaan hintoja tietää myös, joten kertokaahan niitä myös.
Kapussa 7-8€ ja El'Sissä 8-9€ (sentilleen kun en muista...
- ...
***** kirjoitti:
Kapussa 7-8€ ja El'Sissä 8-9€ (sentilleen kun en muista...
suunnalla, stujussa hyvät ruuat kanssa jos sielläpäin liikkuu
- varmaan-eka-kerta
riska74 kirjoitti:
ja missä?
Ens pittää neuvoo mist saap syömistä ko hää ei ymmärrä et ravintolastha sitä saa ja sit ko joku sannoo ravintolan ni hää kysyy miss se on?
Tälläsii sanotaan uusavuttomiks...
Mut ajele joskus joutoaikoinas ympäri Lappeenrantaa ni valaistut... varmaan-eka-kerta kirjoitti:
Ens pittää neuvoo mist saap syömistä ko hää ei ymmärrä et ravintolastha sitä saa ja sit ko joku sannoo ravintolan ni hää kysyy miss se on?
Tälläsii sanotaan uusavuttomiks...
Mut ajele joskus joutoaikoinas ympäri Lappeenrantaa ni valaistut...kerro vaan kiltisti, jos tiedät jonkun hyvän duunarille suunnatun paikan. "stuju" kuulosti lähinnä joltain slangilta.
ei niitä 10-14 paikkoa löydä ennenkuin tosiaankin ruokiksella ajelemalla kartta kourassa. kaikki paikat ei itteään mainosta, hyvä jos on kylttiäkään seinässä ja jotkut paikat ei toimi tai netin osoitteet on vanhoja niinkuin esim: Lemonin.
- syötiin
Nimenomaan syötiin pari kuukautta joka päivä. (Siis imperfektissä.) Seisovan pöydän ruoka niin suolaista ettei sitä voi syödä. Myös lounaan alkukeitot. Ruoan hävikki valtava, koska asiakas ei tietenkään tiedä ottaessaan sen olevan tosi suolaista. Puolet menee biojätteisiin. Kokin tuntipalkalle tulee hintaa ! Eivätkä usko, vaikka ollaan huomautettu asiasta useasti.
en ihan jokaiseen ole vielä mennyt, mutta tällä kokemuksella tykkään eniten cafe galleriasta joka on ala-cityllä kauppatunnelissa. siellä on hyvänmakuista ruokaa ja seisova pöytä. eikä tarvitse välttämättä maksaessa valita tarkkaan ottaako tuota vai tätä. melkein kaikkea saa ottaa samalla rahalla. muutenkin reipas tyyli.
siellä länsipuolella kaupunkia ei tullut yhtään ideaa täällä kysyessä, mutta sieltä löytyy Cup-kahvila kourulasta. sieltä saa duunarilounasta.
kiitos osallistuneille.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad1011785- 591160
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että4421129- 1701043
- 58821
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän130814Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä49766- 84763
- 51708
- 57681