Hei isallani on uutena ostettu vm 2007 V70 diesel, automaatilla, nahat ym.ym. Siina on ollut niin paljon vikoja etta han on nyt ajatellut luopua siita ja on tarjonnut sita minulle peltoautoksi. Talla hetkella minulla on siihen tarkoitukseen vm 1978 Mazda 626, ja minua epailyttaa tuo Vollen kestavyys ja laatu peltoautoiluun Mazdaan verrattuna. Mita mielta olette? Olen ajatellut ehdottaa isalleni etta tarjoaisi Vollea naapurin isannalle traktoriksi (Vollen diesel kuulosta ihan isoisan Valmetilta) tai lannan sailytykseen (iso kontti). Mita mielta olette?
Volvo V70 peltoautoksi?
4
1256
Vastaukset
- Eivolvoa
..peltoautoksi. Pitäisi olla manuaalilaatikolla, joka tosin sekin on Volvossa peltoautoksi huono.
- mikamikamika
Tottahan volvo on kuin luotu pellolle. Meilläkin oli kaksin kappalein sellaisia, isot takapyörät ja nostolaitteetkin oli...kulkikin tiellä 30 km/h.
- pellolla
Kyllä Volvo mennee pellollakin,jos on varaa ajella siellä kalliilla autolla.Tosin joku halpa auto,kuten Toyota on siihen parempi,koska sillä ei juuri viitsi muualla ajellakaan.Meillä taas käytetään lannasäilytyksessä Lexuksia.Mazda -78 taas toimii meillä hyvin kompostina,kun vaan välillä hitsailee.
- s ds
muista poistaa siitä absit ja tc, että voit vasurilla liimaa ku tyrkkäät menee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - PerSut tykittää - Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi!!
Entistä rajumpi elinkautinen tulee – Vaaralliset tappajat vankilaan jopa loppuelämäksi Henkirikosten uusijat voidaan ja16322123Some kuhisee Sanna Marinista: "Wau"
Sanna Marinia hehkutetaan. Muun muassa Jodelissa kommentoidaan The Sunday Timesin julkaisemaa kuvaa Marinista. Hän ant658786Äärioikeistopurran nukke Petteri Lapanen paniikissa
Kun Suomen historian paras pääministeri antoi vankan lausunnon, kuinka "keskustelu politiikassa on käpertynyt lähinnä va646192SIELTÄ SE TULI: Kepu-Kurvinen: "Emme enää lähde punavihreään hallitukseen"
Nyt muuten nauretaan loppuviikko, että tähänkö kaatui Lindtmanin pääministerihaaveet. "Antti Kurvisen mukaan puolue ei1785802Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua3145252Täysi ryöpytys Sanna Marinille ulkomailla.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/f699d84f-fa53-4dba-8718-2c395017fc55 Sanna Marinin kirja saa todella tylyn vastaanot294816HS - Sanna Marinin kirja on priimaluokan vedätys!
Kirja-arvio|Toivo on tekoja tulisi ensisijaisesti nähdä maineen rahallisen hyödyntämisen voimaannuttavana merkkipaaluna.794422Minja Koskelan "istumista" kertovassa uutisessa ei sanottu persuista mitään
eli jälleen kerran äärivasemmistolainen valehtelee, hän kun väittää että juuri persut ovat lähetelleet Koskelalle vähemm804231"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste1153760Sannalla tänään vuorossa The Daily Show
Eli nyt mennään jo satiirin puolelle. Tuohan on vähän kuten Lindströmin ohjelma Suomessa.192894