Hei isallani on uutena ostettu vm 2007 V70 diesel, automaatilla, nahat ym.ym. Siina on ollut niin paljon vikoja etta han on nyt ajatellut luopua siita ja on tarjonnut sita minulle peltoautoksi. Talla hetkella minulla on siihen tarkoitukseen vm 1978 Mazda 626, ja minua epailyttaa tuo Vollen kestavyys ja laatu peltoautoiluun Mazdaan verrattuna. Mita mielta olette? Olen ajatellut ehdottaa isalleni etta tarjoaisi Vollea naapurin isannalle traktoriksi (Vollen diesel kuulosta ihan isoisan Valmetilta) tai lannan sailytykseen (iso kontti). Mita mielta olette?
Volvo V70 peltoautoksi?
4
1228
Vastaukset
- Eivolvoa
..peltoautoksi. Pitäisi olla manuaalilaatikolla, joka tosin sekin on Volvossa peltoautoksi huono.
- mikamikamika
Tottahan volvo on kuin luotu pellolle. Meilläkin oli kaksin kappalein sellaisia, isot takapyörät ja nostolaitteetkin oli...kulkikin tiellä 30 km/h.
- pellolla
Kyllä Volvo mennee pellollakin,jos on varaa ajella siellä kalliilla autolla.Tosin joku halpa auto,kuten Toyota on siihen parempi,koska sillä ei juuri viitsi muualla ajellakaan.Meillä taas käytetään lannasäilytyksessä Lexuksia.Mazda -78 taas toimii meillä hyvin kompostina,kun vaan välillä hitsailee.
- s ds
muista poistaa siitä absit ja tc, että voit vasurilla liimaa ku tyrkkäät menee..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303781Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131513Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2351402Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.1541106Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ73948Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht251948Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34933- 62928
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲99864Kaipaan sua, Jii
Haluaisin vaan olla sylissäsi ja kuunnella mitä ajattelet, mistä haaveilet, mistä olet huolissasi jne 🥹 🫂56754