Kauriin kääntöpiirillä.

Psykoosiin?

Kesällä tapasin kaurismiehen, monen omituisen sattuman kautta. Hän on karismaattinen, älykäs, elämää nähnyt, jumalaisen kaunis. Pitkiä, pitkiä keskusteluja. Suunnatonta sielujen sympatiaa. Täivaallista seksiä, intohimoisia öitä. Rakastuin häneen sydämeni juuria myöten.
Kolme kuukautta olen vaeltanut täällä kauriin kääntöpiirillä. Hän on kietonut minut niin tiukasti verkkoonsa, että koko muu elämäni on haalistunut. On vain hän, ihmeellinen Kauris...
Ja. Hänellä on puoliso, niin minullakin vielä. Oma eroprosessini on jo pitkällä, olin lähdössä liitostani turhautuneena jo ennen kesää. Kauris vannoo minulle ikuista tähtiin kirjoitettua rakkauttaan. Minä olen hänelle se ainut ja oikea, minua hän on odottanut. Koska olen aikuinen nainen jo, olen hyvin tietoinen siitä, että näitä puheita kuunnellessa on hyvä antaa hälytyskellojen soida... hän ei osaa päättää. Kaksi päivää sitten hän kertoi lähteneensä suhteestaan. "Se on nyt ohi." Hän halusi vain minut, maailman loppuun asti. Eilen tunsi Kauris taas tuskaa. "Ei tämä ole niin yksinkertaista, pitää varoa sitä mitä toivoo, ei saa suunnitella liikaa." Sanoin, etten jaksa tätä enää. Mun sydän ja sielu on ihan vereslihalla. Kauris haluaa meidät molemmat, eri syistä. Hän itkee ja ahdistuu, vannoo rakkauttaan, sekoaa. Mutta ei osaa päästää irti, ei kummastakaan. Ja Kauriin koukussa rimpuilee minun lisäkseni se toinenkin. Säälin häntä yhtä paljon kuin itseänikin. Ehkä enemmän, hänen sänkyynsä tulee iltaisin petturi. Hän ei tiedä minusta mitään. Minä tiedän että hän on. Kauris soittaa, kun ahdistaa taas. Hän on humalassa. Kertoo, miten pahalta tuntui nähdä vaimonsa itkevän. Miten hirveältä tuntuu, kun minä joudun kärsimään hänen vuokseen. Haluaisi ottaa minut syliin, kainaloon, siipiensä suojaa. "Olethan sä mun nainen, lupaa!" Ja siellä jossain se toinen, joka on vielä enemmän hänen naisensa. He kulkevat kotiinsa samasta ovesta.
Ja minä...Vannon itselleni itkettyäni tunteja, että tämä loppuu. Kauris saa mennä, hänen täytyy mennä. Ja sitten taivun kaksinkerroin siitä saatanallisesta tuskasta joka hajottaa kappaleiksi, ajatuksesta etten enää ikinä koskisi sen ihmisen tulikuumaa ihoa. Saatanallista.
Mielikuvissani kuljen niitylle, ja näen metsän reunassa Kauriin. Se katsoo minuun silmät pelosta laajentuneina. Suuntaan jouseni kohti, ja ammun. Ja silti... Jossain mun sydämen pohjalla Kauris ei lakkaa olemasta, elämästä koskaan. Ei koskaan.

2

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soi sarvien

välissä hälytyskellot. Ensin sellaiset pienet hopeiset tiu´ut, sitten ne muuttuvat kauheiksi rämäpääkelloiksi, jotka muistuttavat ukkosenjyrinää:D Mutta vaikka jos koska kun tunteet mellakoi sydämessä ja päässä, ei ne anna rauhaa edes unessa, vaan siellä näen sen jousiampujan aina vain tulevan lähemmäksi amorin nuolineen. Kylmä hiki tulee otsatukalle ja kämmenen pohjiin.

Tämmösiä tällä kertaa..:D

• Anonyymi

TV ohjelma kauriin kääntöpiiri mukana siinä, myös saari kertomus jossa poliisi joukko oli saapunut ja naisia ja lapsia mereen .
      Sihinä ääni lennot, alla risuja ja ruusuja. Keskustelu 24.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. J-mies mustassa

Tiedoxi, että jossain yks nainen kaipaa sua 😉
      Ikävä
      78
      5168
    2. Mikä sinussa on

Että tunnen näin syvästi sinua kohtaan
      Ikävä
      76
      4129
    3. Sanna Marin ja lähestymiskielto

No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      272
      3885
    4. Kivoimmat asiat elämässäsi?

Ihastuminen? Rakastuminen? Voittaminen? Joku muu?
      Sinkut
      136
      3277
    5. Miksi sinua kiinnostaa mitä täällä lukee?

Käyt täällä ja tiedän sen.
      Ikävä
      48
      2984
    6. Ero 68-vuotiaana

Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi
      Suhteet
      391
      2926
    7. Rakkauteni

Elämäni suurin sellainen joka ei enää rakasta minua
      Ikävä
      23
      2678
    8. Haluaisin niin paljon että

Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä
      Ikävä
      19
      2276
    9. Pussataanko rakas keväällä

Jos päästään kahdestaan johonkin? 🥰
      Ikävä
      49
      2079
    10. Mistä olet eniten

Pahoittanut mielesi?
      Ikävä
      111