Kauriin kääntöpiirillä.

Psykoosiin?

Kesällä tapasin kaurismiehen, monen omituisen sattuman kautta. Hän on karismaattinen, älykäs, elämää nähnyt, jumalaisen kaunis. Pitkiä, pitkiä keskusteluja. Suunnatonta sielujen sympatiaa. Täivaallista seksiä, intohimoisia öitä. Rakastuin häneen sydämeni juuria myöten.
Kolme kuukautta olen vaeltanut täällä kauriin kääntöpiirillä. Hän on kietonut minut niin tiukasti verkkoonsa, että koko muu elämäni on haalistunut. On vain hän, ihmeellinen Kauris...
Ja. Hänellä on puoliso, niin minullakin vielä. Oma eroprosessini on jo pitkällä, olin lähdössä liitostani turhautuneena jo ennen kesää. Kauris vannoo minulle ikuista tähtiin kirjoitettua rakkauttaan. Minä olen hänelle se ainut ja oikea, minua hän on odottanut. Koska olen aikuinen nainen jo, olen hyvin tietoinen siitä, että näitä puheita kuunnellessa on hyvä antaa hälytyskellojen soida... hän ei osaa päättää. Kaksi päivää sitten hän kertoi lähteneensä suhteestaan. "Se on nyt ohi." Hän halusi vain minut, maailman loppuun asti. Eilen tunsi Kauris taas tuskaa. "Ei tämä ole niin yksinkertaista, pitää varoa sitä mitä toivoo, ei saa suunnitella liikaa." Sanoin, etten jaksa tätä enää. Mun sydän ja sielu on ihan vereslihalla. Kauris haluaa meidät molemmat, eri syistä. Hän itkee ja ahdistuu, vannoo rakkauttaan, sekoaa. Mutta ei osaa päästää irti, ei kummastakaan. Ja Kauriin koukussa rimpuilee minun lisäkseni se toinenkin. Säälin häntä yhtä paljon kuin itseänikin. Ehkä enemmän, hänen sänkyynsä tulee iltaisin petturi. Hän ei tiedä minusta mitään. Minä tiedän että hän on. Kauris soittaa, kun ahdistaa taas. Hän on humalassa. Kertoo, miten pahalta tuntui nähdä vaimonsa itkevän. Miten hirveältä tuntuu, kun minä joudun kärsimään hänen vuokseen. Haluaisi ottaa minut syliin, kainaloon, siipiensä suojaa. "Olethan sä mun nainen, lupaa!" Ja siellä jossain se toinen, joka on vielä enemmän hänen naisensa. He kulkevat kotiinsa samasta ovesta.
Ja minä...Vannon itselleni itkettyäni tunteja, että tämä loppuu. Kauris saa mennä, hänen täytyy mennä. Ja sitten taivun kaksinkerroin siitä saatanallisesta tuskasta joka hajottaa kappaleiksi, ajatuksesta etten enää ikinä koskisi sen ihmisen tulikuumaa ihoa. Saatanallista.
Mielikuvissani kuljen niitylle, ja näen metsän reunassa Kauriin. Se katsoo minuun silmät pelosta laajentuneina. Suuntaan jouseni kohti, ja ammun. Ja silti... Jossain mun sydämen pohjalla Kauris ei lakkaa olemasta, elämästä koskaan. Ei koskaan.

2

757

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • soi sarvien

      välissä hälytyskellot. Ensin sellaiset pienet hopeiset tiu´ut, sitten ne muuttuvat kauheiksi rämäpääkelloiksi, jotka muistuttavat ukkosenjyrinää:D Mutta vaikka jos koska kun tunteet mellakoi sydämessä ja päässä, ei ne anna rauhaa edes unessa, vaan siellä näen sen jousiampujan aina vain tulevan lähemmäksi amorin nuolineen. Kylmä hiki tulee otsatukalle ja kämmenen pohjiin.

      Tämmösiä tällä kertaa..:D

    • Anonyymi

      TV ohjelma kauriin kääntöpiiri mukana siinä, myös saari kertomus jossa poliisi joukko oli saapunut ja naisia ja lapsia mereen .
      Sihinä ääni lennot, alla risuja ja ruusuja. Keskustelu 24.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5510
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3527
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1652
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      205
      1624
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      77
      1087
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1078
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      907
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      809
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      808
    Aihe