Amrican cockerspanielin hinta

pentu hakusessa

Hei,

Voisiko joku kertoa mikä tällä hetkellä on kennelistä hankitun jenkin hinta ja mitkä asiat hintaan vaikuttavat. Kiitos vastauksista!

7

1370

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • taas:

      .. eli ROTUJÄRJESTÖ ja SUOMEN KENNELLIITTO ovat tahoja, joista saa faktatietoa tämänkaltaisiin kysymyksiin.
      Suomen Kennelliiton sivut löytyvät osoitteesta kennelliitto.fi- neuvonnassa osataan vastata. Linkit- osiosta löytyvät rotuyhdistysten ja rotua hararstavien yhdistysten kotisivut-> pentuvälitys-> yhteystiedot.

      Kyseessäolevan rodun hinnan ja paketin sisällön suhteen ensiapua löytyy osoitteesta http://www.amerikancockerspanielit.com/ack.php?sivu=pennunostajalle

      Tarkemman hinnan saat, kun menet tuolta sivulta etusivulle ja etsit itse pentuvälittäjän puhnron-> soita joku ehtoo ja kysy. He ovat olemassa Sinua varten.

      • ihmetyttää

        Olipa siinä taas vastaus. Minäki oon katellu kokkeri sivuja ja nyt jo pari tuntia kerrallaan, eikä noilta miltään sivuilta löydy mitään viitettä hinnoista. Miks ne halutaan pitää salassa? Cockerspanieli yhdistyksen sivuiltakaan ei löytynyt merkkiäkään hinnoista vaikka kuin oli muuta tietoa. Yleisimmin kysytyt kysymykset- listalla oli vaikka mitä kysymyksiä esim: Mitä voin tehdä cokkerin kanssa ym ym. mutta kukaan ei oo muka kiinnostunu hinnasta kun sellasta ei sielä ollu...


      • koiran todella haluava
        ihmetyttää kirjoitti:

        Olipa siinä taas vastaus. Minäki oon katellu kokkeri sivuja ja nyt jo pari tuntia kerrallaan, eikä noilta miltään sivuilta löydy mitään viitettä hinnoista. Miks ne halutaan pitää salassa? Cockerspanieli yhdistyksen sivuiltakaan ei löytynyt merkkiäkään hinnoista vaikka kuin oli muuta tietoa. Yleisimmin kysytyt kysymykset- listalla oli vaikka mitä kysymyksiä esim: Mitä voin tehdä cokkerin kanssa ym ym. mutta kukaan ei oo muka kiinnostunu hinnasta kun sellasta ei sielä ollu...

        Olet oikeassa siinä, että aika oli alentuva vastaus. koiran hinnat vaihtelevat suurestikin ja ns. suosikkirodut alkavat maksaa maltaita. Esimerkiksi chihuahua-pennusta saatetaan vaatia jo suolaiset 2500 euroa! Jenkkien hinnat ovat 900-2400 euron välillä.2400 en maksaisi. Keskusteluissa tahdotaan leimata ne ihmiset, jotka tiedustelevat hintoja sellaisiksi, etteivät he muka todella halua koiraa, joten kasvattajilla tuntuu olevan aikamoinen valta.


      • koiran todella haluava kirjoitti:

        Olet oikeassa siinä, että aika oli alentuva vastaus. koiran hinnat vaihtelevat suurestikin ja ns. suosikkirodut alkavat maksaa maltaita. Esimerkiksi chihuahua-pennusta saatetaan vaatia jo suolaiset 2500 euroa! Jenkkien hinnat ovat 900-2400 euron välillä.2400 en maksaisi. Keskusteluissa tahdotaan leimata ne ihmiset, jotka tiedustelevat hintoja sellaisiksi, etteivät he muka todella halua koiraa, joten kasvattajilla tuntuu olevan aikamoinen valta.

        Sellaisen kuvan tuosta touhusta saa. Jos olet halukas kasvattamaan koiraa, sitä ei voi mitata rahassa. Sinun pitää maksaa mitävain pyydetään. Onko tämä nyt sitten vaihtoehto sille pentu tehtailulle?


    • jokajokasitätätä

      Minua ihmetettää kaikissa roduissa tämä hintojen puute. Itselleni ei ole niin väliä maksanko koirasta sen 1200e vai 800e, mutta haluan sen tietää koska ei se raha ole minulla jemmassa missään vaan säästettävä on tai sitten osamaksulla. Toki ymmärrän että näitä "mistä saa edullisemmin koiran" ihmisiä on paljon liikkeellä. Mielelläni maksan paperillisesta pennusta jonka vanhemmat ovat tutkitusti terveellisiä niiltä osin jotka rotuyhdistys vaatii ja kasvattaja on panostanut rodun terveellisyyteen omilla valinnoillaan.. En kuitenkaan yli 1500e olisi missään nimessä valmis maksamaan mistään koirasta

      • Niinpäsjoo

        Jos eläisimme vielä mummojen markka-aikaa, niin olisiko tullut mieleesi koskaan maksaa koirasta yli 2000mk. Nyt olet kuitenkin kohottanut rajasi jo n.9000mk:n.

        Näin ne kusetti meittii ja teittii.


    • ihmetyys

      Kyllä ne cockerit taitaa sen 1000e maksaa vähintään. Itekkin oon ihmetelly miksi ei voi laittaa hintaa ilmotukseen/nettisivuille ym. Ja sitten jos erehtyy hintaa kyselemään niin sitte tiuskitaan että mitä väliä sillä on paljon se maksaa jos tosissaan pennun haluat.

      Kyllä mulle ainakin hinnalla on väliä ja haluan myös tietää mistä se koostuu eikä kasvattajan tarvii siitä suuttua varsinkin jos se maksaa enempi kuin 1000e.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      273
      2750
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      210
      1761
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1475
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      1
      1231
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      79
      1176
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      237
      1086
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      80
      1022
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      953
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      73
      837
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      740
    Aihe