Aivojen puristus/pahoinvointi

huolestunut93

Elikkä nyt yli 6 viikkoa on ollut heikko olo, joka päivä yltyy huimaus/puristus/pyörtymisen tunne (en ole vielä pyörtynyt)/oksettaminen (enkä ole vielä oksentanut) päässä eri puolilla, ei varsinaista särkyä, hiljenee illanmittaan, tulee joskus öisin. Lääkärissä kävin ja sanoivat sen johtuvan niskoista (jotka ovat jumissa, mutta niitä voi liikuttaa) ja poskiontelot ovat turvonneet. onko tässä lääkäriin uskomista, eli voiko minulla olla jokin kasvaimen tapainen vai onko se niskoista kiinni? :D o´ttaa vaan voimille peruskoulun lopussa jaksaa kun kunto on huono.

4

1616

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • odessa74

      Mullekin sanottiin, että niskat jumittaa..ja sain hierontaan lähetteen. No niskat on tosi jumissa fysioterapeutin mukaan ja kyllä jonku verran hieronta auttaa. Nyt tehdään ohjelma salille, jossa liikkeellä koitetaan saada auki kireyttä. Ongelmaa on esiintynyt mulla aiemminki, joka on diagnosoitu silloin hyvänlaatuiseksi asentohuimaukseksi, mutta tällä kertaa huimaus on erilaista. Menieren tauti on poissuljettu kokein. Kuten kuvasit itsekin puristavaa, heikko olo, etoo, ja paineen tunnetta nenän ja silmien takana. Ainoastaan aamuisin on hyvä olla. Kuvat otettu ja ontelot on puhtaat, eli ei tulehdusta. Silti ihmetyttää, sillä tää on kestäny jo viidettä viikkoa. Että kuinka kauan tätä pitää kestää ja maksaa ittensä kipiäksi hieronnoista, vesiterapioista, ja muista lääkkeistä ennenkuin suunnitellaan jatkotutkimuksia. Jos tää ei tästä ala selkenemään, niin pakko se on yksityiselle mennä niin kauan, että selviää mikä mulla on...ja joo... on käynyt mielessä, että päässä olis kasvain. Elikkä samassa veneessä ollaan.

      • huolestunut95

        Jaa, mulla vaan ei oo painetta nenän/silmien takana vaan aikalailla takaraivossa, pään yläosassa ja poskionteloiden kohalla. hieronnassa oon käyny vasta kerran, fysioterapeutin aika oottaa ja oon nytte vähä vähentäny tietokoneella istuskelua. niskat ovat kyllä jäykät ja lihakset kipeät, mutta niitä voi silti liikuttaa. enkä usko että odessa74 sinulla on kasvainta, koska meidän oireet on lievemmät kuin esim migreenissä... ja yleensä mulla paha olo seuraa huonosta asennosta/tietokoneesta.


      • huolestunut93
        huolestunut95 kirjoitti:

        Jaa, mulla vaan ei oo painetta nenän/silmien takana vaan aikalailla takaraivossa, pään yläosassa ja poskionteloiden kohalla. hieronnassa oon käyny vasta kerran, fysioterapeutin aika oottaa ja oon nytte vähä vähentäny tietokoneella istuskelua. niskat ovat kyllä jäykät ja lihakset kipeät, mutta niitä voi silti liikuttaa. enkä usko että odessa74 sinulla on kasvainta, koska meidän oireet on lievemmät kuin esim migreenissä... ja yleensä mulla paha olo seuraa huonosta asennosta/tietokoneesta.

        ja nyt typotan vielä nimimerkitkin :D


      • Helena 57

        Sinulla on niskat ja hartiat jumissa ja hieronnassa pitää käydä ainakin 10 kertaa ja kuntosaliharjoitus on hyvää jos on asiantuntijan tekemät ohjeet,voimistelu,lenkkeily ,venyttelyt ovat hyvä apu ja ..kun kerrot että aamulla on hyvä olo ,se on hyvä merkki ,(koska yleensä kasvaimen aiheuttama päänsärky on jo aamulla )mutta kuntonsa hoitaminen vaatii hiukan vaivannäköä ,mutta palkitsee vaivan.Lisäksi suosittelen mangnesiumin ja b-vitamiinien nauttimista lisäravinteena myös kalkki ja c-vitamiini olis hyvä. nimim .kokemusta on


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1831
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      22
      1749
    3. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      108
      1662
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      69
      1541
    5. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      72
      1528
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      23
      1426
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      58
      1405
    8. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      19
      1222
    9. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1150
    10. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      36
      1145
    Aihe