Svea-pipo!

memski

Eli siis mistä löytyy svea-pipo? Olen etsinyt netistä ja kaikkialta,mutta en löydä!! Mielellään suomalaiset nettisivustot mistä voi tilata, mutta kaikki sivut käy mistä voi tilata tai ostaa!!!

217

70170

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hetapeta

www.zoovillage.com

• hghf

one waysta löytyy!

• JUHDU
        hghf kirjoitti:

one waysta löytyy!

one wayssa sanottiin et ne pipot on loppunu ruotsia myöten, koska ne on ollu niin suosittuja, joten jos löydät one waysta niin onneks olkoon ja hyvä tuuri sulla : D

• kuulliii
        hghf kirjoitti:

one waysta löytyy!

haaaaaaaaaaaaaahhhhaaaaaaaaaaaaaa

• MaariaihQ
        hghf kirjoitti:

one waysta löytyy!

Eli iis mennään ehk tänään ostaa mulle svea ootan nii innolla ku oon toivonu sellasta siitä lähtien ku niitä tuli

• r
        hghf kirjoitti:

one waysta löytyy!

Porin crimson centres svea pipoi.

• Joseniina
        r kirjoitti:

Porin crimson centres svea pipoi.

Haluisin Svean ku mulla ei oo viä mut mennään laival ni ostan sieltä :]

• piupaiiii
        Joseniina kirjoitti:

Haluisin Svean ku mulla ei oo viä mut mennään laival ni ostan sieltä :]

saakos laivalt sveapipoi? :o

• Svennis

En tiedä, mistä osastolta etsisin, mutta Itäkeskukuksen ja Jumbon One Wayssa ei millään tahtonut löytyä. Tyttöjen vai poikien osastoltako pitäisi etsiä? Vaiko Hgin keskustasta?

• jei

oon kans halunnu pitkään svean pipoa ja hupparia.. oon lähössä parin viikon päästä tukholmaan, missähän siellä ois svean liike vai onko?

• sveapipo
        jei kirjoitti:

oon kans halunnu pitkään svean pipoa ja hupparia.. oon lähössä parin viikon päästä tukholmaan, missähän siellä ois svean liike vai onko?

Tuolla on kaveri kirjoittanut suosituksen ja pistänyt listaa mistä niitä saa!

http://www.runtoshop.fi/recommendation/id/656

• olin
        sveapipo kirjoitti:

Tuolla on kaveri kirjoittanut suosituksen ja pistänyt listaa mistä niitä saa!

http://www.runtoshop.fi/recommendation/id/656

ostamassa nellystä niin 1h päästä tulin niin kaikki oli menny ne normit.. :( onnneksi veljen kaveri ostaa ens viikolla oulusta

• sussut

ooks vähän lol

• hähäfjdjshdshdsfbhds
        jei kirjoitti:

ite ostin svea hupparin espanjasta! :) ja ollu kovassa käytössää
        mut svea pipot RUMIA

• hhhhhii
        jei kirjoitti:

Svea pipoja saa myös Tukholmaan menevien laivojen Tax-free -myymälöistä. Itse ostin sieltä. 30 e kappale

• elina112

• pitäisi

etsiä? One Way:stä kuulemma saa, mutta löytyykö miesten vai naisten osastolta?

• suomifinland

no älkää nyt jumalauta ostako jotain svea pipoa ihan tässä pää hajoaa kun kattoo miten massateinipellet taas toimii.

• anu saukko

oltii myllys ja löydettiin svea pipot lol lol lol

• mo
        suomifinland kirjoitti:

no älkää nyt jumalauta ostako jotain svea pipoa ihan tässä pää hajoaa kun kattoo miten massateinipellet taas toimii.

hahahah totta puhut ei vittu naurattaa :DD

• Onks joku ongelma
        suomifinland kirjoitti:

Mitä kamalaa on siinä jos joku ostaa svea pipon?

• Aidame

Sitähän tässä mietitään kun sitä ei mistään löydy : (

• s0ska

kampin 5. kerroksest saa ostettuu gallery nimisest kaupast

• Nimetön

Ainakin huuto.net:ssä on muutamia myynnissä.

• Tikoste
        Nimetön kirjoitti:

Ainakin huuto.net:ssä on muutamia myynnissä.

Mäkin katsoin huuto.netistä ja löysin ainakin yhden kohdenumerolla 93621357.

• mitään pipoja
        Tikoste kirjoitti:

Mäkin katsoin huuto.netistä ja löysin ainakin yhden kohdenumerolla 93621357.

ostaa mitään käytettyjä uutena se normaali on n.17.90 siis ei mitään järkeä! Kuitenkin reikäinen täi pipo :D haahaa

• Svea-fani
        mitään pipoja kirjoitti:

ostaa mitään käytettyjä uutena se normaali on n.17.90 siis ei mitään järkeä! Kuitenkin reikäinen täi pipo :D haahaa

Ainakin tuossa huutonetin ilmoituksessa oli kyseessä uusi käyttämätön pipo!

• anza-fani4eve

itse ostin svea-pipon Turun casagranden läheltä, mut mikä sen kaupan nimi oli... sitä mä en muista mut sil samal kadul se kauppa kyl oli ^^

• yksristikaks

Kuka haluaa pitää päässään pipoa, missä lukee SVEA? Siitä tulee mieleen vain ja ainoastaan SVEA rahoitus, firma, mikä myöntää pikavippejä..

jees.. itseäni huvittaakin aina juuri siksi bongata näitä oman elämänsä sankareita.. laittakaa samantien NORDEA-pipot päähänne ja olkaa erilaisia.. ;D

• anonyyymi
        yksristikaks kirjoitti:

Kuka haluaa pitää päässään pipoa, missä lukee SVEA? Siitä tulee mieleen vain ja ainoastaan SVEA rahoitus, firma, mikä myöntää pikavippejä..

jees.. itseäni huvittaakin aina juuri siksi bongata näitä oman elämänsä sankareita.. laittakaa samantien NORDEA-pipot päähänne ja olkaa erilaisia.. ;D

olen täysin samaa mieltä. Miksi kaikki täällä on ihan haltioissaan jostain trendipiposta? Miksi pitää pukeutua kuin muut? En voi tajuta tällaisia ihmisiä.. Vuoden päästä noita ei sitten kukaan kehtaa pitää. "jee olipa kiva trendi ja oli kiva olla vähän aikaa pop"

huh huh

• aarrrgggg
        anonyyymi kirjoitti:

olen täysin samaa mieltä. Miksi kaikki täällä on ihan haltioissaan jostain trendipiposta? Miksi pitää pukeutua kuin muut? En voi tajuta tällaisia ihmisiä.. Vuoden päästä noita ei sitten kukaan kehtaa pitää. "jee olipa kiva trendi ja oli kiva olla vähän aikaa pop"

huh huh

Ei juma!! mikä teitä ihmiset oikein vaivaa... mitä välii sillä on kuka haluu sellaista svea pipoa käyttää... jos siitä tykkäää ni silloin käyttää aika naurettavaa alkaa huutelee jossain suomi24 ja jotkut valittaa et rahat menee hukkaan!!! mitäs jos ei ole rahasta kii!!!

• ghajidhgakghadjgk
        aarrrgggg kirjoitti:

Ei juma!! mikä teitä ihmiset oikein vaivaa... mitä välii sillä on kuka haluu sellaista svea pipoa käyttää... jos siitä tykkäää ni silloin käyttää aika naurettavaa alkaa huutelee jossain suomi24 ja jotkut valittaa et rahat menee hukkaan!!! mitäs jos ei ole rahasta kii!!!

Se on kuules yhteiskunnallinen ongelma, että nuoriso sortuu saastaiseen massakulttuuriin.

• NassuQ

Mun mielestä svea pipot on iha ok. En vaan tajua miks jokkut haluaa olla samanlaisia kun muut, kun joku lukee tän se ajattelee et: En mää haluu olla samanlainen kun muut, se on vaan hieno pipo.

• ne ovat!!

TOSI RUMIA!!! YÖK!!!! tajuutko ettei ne oo ebnää ens vuonna muodissa!!! ja täten rahasi menevät hukkaan!

• jooooo

no haista ei sun oo niit pakko ostaa

• NallePuhs

Otsikko kertoo kaiken

• ddgqrtterwrww

urpo

• nallepppuuuh
        NallePuhs kirjoitti:

Otsikko kertoo kaiken

entä jos joidenkin mielestä svea pipot on hienoja? MITÄ VÍTUN VÄLIÄ SILLÄ ON ONKO MUODISSA VAI EI JOS ITSE PITÄÄ ? herranjumala, antakaa ihmisten itse päättää pipoistansa.

• papppppaa

hyi joku svea pipo. rumia.

• tttttttttttttttt

syksyllä näin tukholmassa Olens cityn kauppakeskuksessa niitä. sillon en ostanu ite viel,mut sit kävin ostamassa tampereelta stokkan one waysta. oli enää mustia jäljellä..ja ne sano et svealta tuskin enään tulee ton mallista pipoa.että nyt tulee joku uus malli sitten..että tuskin enää löytyy mistään ihan kaupasta ;S just toi huutonet on sitte hyvä jos haluu sellasen perus ((:

• gebutin

nii siis yksinkertasesti voisko joku kertoo et mist niit saa ?????? *tahtoo sellasen!* musta ne on tosi hienoi, oikeesti !! :DD mitä pitäis sanoo bestiksel joka vihaa niitä, mist vetoo et se rupee haukkuu. . .xS

• bhjnmklö
        gebutin kirjoitti:

nii siis yksinkertasesti voisko joku kertoo et mist niit saa ?????? *tahtoo sellasen!* musta ne on tosi hienoi, oikeesti !! :DD mitä pitäis sanoo bestiksel joka vihaa niitä, mist vetoo et se rupee haukkuu. . .xS

aika lapsellista haukkua svean pipoja jossain suomi24 keskusteluissa mitä vikaa jos toiset tykkää? musta ainakin ne on hienoja. just sellasinaan eikä se minusta ole ees paha hinta jotain lähemmäs 18e sellasesta piposta. MUTTA mistä helvetistä niitä löytyy? kaikki sanoo että jostain one waysta nellystä yms mutta en tälleen netissä ainakaa ole löytäny vielä ainuttakaa semmosta harmaata missä valkosella lukee SVEA. valmistetaanko edes niitä enää? tuntuu että ei ainakaa kovin paljoa :D mun mielestä se on jokasen oma mielipide toki onko ne muka jotain teinixien pipoja musta ei mutta whaeva. ei se pissistä tee jos sulla sellanen pipo on :D oikeesti ihmiset kamaaan. mut löytyskö niitä jostaain? (=

• juupajuu12003
        bhjnmklö kirjoitti:

aika lapsellista haukkua svean pipoja jossain suomi24 keskusteluissa mitä vikaa jos toiset tykkää? musta ainakin ne on hienoja. just sellasinaan eikä se minusta ole ees paha hinta jotain lähemmäs 18e sellasesta piposta. MUTTA mistä helvetistä niitä löytyy? kaikki sanoo että jostain one waysta nellystä yms mutta en tälleen netissä ainakaa ole löytäny vielä ainuttakaa semmosta harmaata missä valkosella lukee SVEA. valmistetaanko edes niitä enää? tuntuu että ei ainakaa kovin paljoa :D mun mielestä se on jokasen oma mielipide toki onko ne muka jotain teinixien pipoja musta ei mutta whaeva. ei se pissistä tee jos sulla sellanen pipo on :D oikeesti ihmiset kamaaan. mut löytyskö niitä jostaain? (=

Pipoja myynnissä Nelly.com

• marsax
        gebutin kirjoitti:

Mtä välii sillä on mitä besta sanoo kunhan ite tykkäät.

• svea mössa

• svea-fani
        gebutin kirjoitti:

Munkin mielestä SVEA-PIPOT on iha hullun hienoja.. ! öö.. ainakin spiritstoressa on nyt, tuli tnä tai huomenna tulee :D sitte one way myy niitä, hesassa ja tampereella sanottiin et niille tulee lisää svea-pipoi nyt parin viikon sisällä :D

• jjuudisahfk
        gebutin kirjoitti:

http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=119857198 tuolt!

• SVEA-piipoo
        bhjnmklö kirjoitti:

Mul on musta svean-pipo ja mä tykkään vaik kaikki muut haukkuu sit mut ne ei ymmärrä!!! Mä ostin sen Lahden Saint louis storesta!!! et ainakin sielt saa

• Svea<3333
        bhjnmklö kirjoitti:

Niinpä mäkin löydän muun värisii mut en niitä missä on valkonen teksti ja muuten harmaa.Ja mä haluan semmosen joten mistä sen saa??????!!!!!!!!!!

• svea<3
        gebutin kirjoitti:

oon käyny melkein kaikki nuo sivut läpi svean omat sivut ilmottaa että pipoja ei voi saada ruotsin ulkopuolelle ja muualla on kamalat posti maksut jtn 15 euroo! joten mistäpä kuopion lähellä asuva ihminen löytää svea pipon?

• Saaperi
        gebutin kirjoitti:

Menee parikymppiä yhteen pipoon ja sit kohta kaikki nauraa sulle kun sulla on se ja sit ajattelet et sinne meni parikymppiä...

• antzucca
        gebutin kirjoitti:

Mä hankin luultavasti kaverin kanssa sellaset, ja mun yks bestis vihaa niitä myös, mitähän se sanoo jos hankitaan ne? (:

• juliaa

stokcmannilta löytyy (:

• lolll

mun isällä oli kaks sellasta svea-pipon mallista lenkkipipoa nuorena. siis sellanen löysä takana ja naru jossa hiippa. prikuulleen samallaisia ilma sitä SVEA tekstiä. XD toinen on tummansininen ja toinen punavalkoraidallinen. varmasti muiltaki löytyy noita pipoja kotoa, niitähä käytettiin yhtee aikaa paljoki ;D

• nelluuuuu

WWW.ZOOVILLAGE.COM

Näin olkaa hyvät. mustia,valkosia, harmaita ja punastaki löytyyyy!

• olentuuli

eiks siellä oo pinkkiä ? :(( mutta kiitos kuitenkin kun mäkin sellasta pipoo tarvin !!! (::

• HALUUNSVEAPIPONNYTHETI
        olentuuli kirjoitti:

eiks siellä oo pinkkiä ? :(( mutta kiitos kuitenkin kun mäkin sellasta pipoo tarvin !!! (::

Mäkin tartten harmaan tai pinkin svean !!11 auttakaa siis netistä : ) Kun en pääse hesaan enkä minnekkään kun asun kpossa : )

• siiiiiiiira
        HALUUNSVEAPIPONNYTHETI kirjoitti:

Mäkin tartten harmaan tai pinkin svean !!11 auttakaa siis netistä : ) Kun en pääse hesaan enkä minnekkään kun asun kpossa : )

niiii mistä saaaa sellasen pinkin svea-pipon ?

• Muotiguru-
        siiiiiiiira kirjoitti:

niiii mistä saaaa sellasen pinkin svea-pipon ?

Intersportista löytyy jonkinmoisia Svea-pipoja.

• Mr.Flash
        Muotiguru- kirjoitti:

Intersportista löytyy jonkinmoisia Svea-pipoja.

LRG:n pipot on kans tosi upeita, ne maksaa jotain kympin enemmän ku norm Svea pipo mut mitä kalliimpaa sen parempaa. : )

• jojoafjdifjdffff

• svea neuvoja

zoovillagesta saa svea pipoja

• myshli

Olen itse ostanut Svean piponi One Waysta, sieltä kannattaa käydä katsomassa jos niitä olisi vielä.

• <3

oulun one waysta voi tilata ja ne tulee marraskuussa

• pipafani

millasii ne LRG-pipot on? onks niissäki semmonen söötti lenkkipipotupsu niiku svea-pipois? :D sveat on niiin massaa mut kuitenki ihan nätteij ;)

• svea <3
        pipafani kirjoitti:

millasii ne LRG-pipot on? onks niissäki semmonen söötti lenkkipipotupsu niiku svea-pipois? :D sveat on niiin massaa mut kuitenki ihan nätteij ;)

Onko ruotsis niiku jossai kauppakeskukses niit svea-pipoi ja jos on nii mis`??? ja millane toi lrg-pipo on ?

• Mr.Flash

• miniminäminä

spirit storen netist ei saa ainakaa viel mut ihan kaupast kyl. kampis on ainaki :))))

• Svea pipot!!!!

Raumalaisest kaupast saa ainaki svea pipoi ja niit voi tilata sähköpostin kautta...
        osote on,http://busstopclothing.blogspot.com/
        siel sivuil luki et ne pipot saapuu täl viikol ja ne maksaa 22e ja toimituskulut 3e.
        sinne tulee ainaki vaal.punasii,mustii,valkosii,liloi.Toi hinta on vähä enemmän ku esim.one wayst
        saa 19e mut svean nii kannattaa!!!

• sveamammapamma

Svea pipoja saapuu ainakin parin viikon kuluttua Spirit Storeen useassa eri värissä. Kannattaa käydä siellä kurkkimassa.

• mksmaksj

mä rakastan svea-pipoja mut mulla on onglema: ne ei sovi mulle! pääni on todella kapee ja tommonen pipo korostaa vaan sitä!! mulle sopii semmoset lörpsöt villamyssyt :)

• ~~~~

nellin sivuilta löytyy.. ;D

• mimyyy

mä ostin tänään siis 14.11.2009 svea popon...one waysta.siel oli viel muutama ja sano ett joulukuun alus tulee lisää enemmän!!!!!!!!!!

• SVEA!!!!

Oliks spirit storeen tulossa mustia sveoja??

• omistaa 2 svea pipoo
        SVEA!!!! kirjoitti:

Oliks spirit storeen tulossa mustia sveoja??

sain viikonloppuu svean-pipon ätin työ kaverilta. Sit se oli viel menny tilaa mul toisen jostain ulkomailta asti =) saan nyt sit useamman. Eka oli ostettu One Way:stä ja toka jonku netti kaupan kautta. Äiti kertos ku oli ettiny sit sitä pipoo et ne on loppu kokonaan lähes koko suomesta ja tulee vasta joulukuussa lisää. Stokkallakin loppu. Mut nelly.com:issa on niit pipoi ja vaatteit.

• SVEAFAN
        omistaa 2 svea pipoo kirjoitti:

sain viikonloppuu svean-pipon ätin työ kaverilta. Sit se oli viel menny tilaa mul toisen jostain ulkomailta asti =) saan nyt sit useamman. Eka oli ostettu One Way:stä ja toka jonku netti kaupan kautta. Äiti kertos ku oli ettiny sit sitä pipoo et ne on loppu kokonaan lähes koko suomesta ja tulee vasta joulukuussa lisää. Stokkallakin loppu. Mut nelly.com:issa on niit pipoi ja vaatteit.

WWW.ZOOVILLAGE.COM

Siellä on mustii,pinkkei...

• dsf
    • ahahahahahaahsjh

on niitä muitakin hienompia pipoja. ainiin mut kaikillahan on se sveapipo niin pakkohan se on saada!!!!!!!!!!damn vähän mä oon tyhmä.

• Svea-pipo tyttö

Svea pipoja löytyy nelly.comista se on suomenkielinen sivusto ja sieltä saa pipot kätevästi ja nopeasti : )

• rgdfgh

Zoovillagesta tai Nelly.comista ei löydy mustii pipoja ollenkaan vaan tummansinisiä :( Tietääkö joku mistä sais mustia???

• ruuuusu

Heipsan,suomalaista sivua en tiedä mutta itse tilasin zoovillage.com:ista ja kyllä pipo ihan perille tuli :)

• muuumimammma

Tuota noin zoovillage.com:issa on ollut joskus pinkkejä svea-pipoja ehkä parin pvän ajan ja mustiakin on ollut valikoimassa joten pitämää silmällä tuota sivua :) vissiin spiritstore kaupoista ja one waysta loppunut aika mukavasti niin suosittu pipohan tuo on ja tosi kiva (: onnea metsästykseen kaikille! (: ps. itelläni on tummansininen :D

• svea pipot o hot

hei kauanko kestää jos tilaa nelly.comista ?

• dg

ostakaa mielummi Etnies tai Volcom-pipo ;D

• villeeppii
        dg kirjoitti:

ostakaa mielummi Etnies tai Volcom-pipo ;D

saakos näitä svea pipoja haaparannan stadiumista tai muualta ruotsin stadiumista?

• ei oo luotettava

Lupasivat paketin 2-5 päivässä kotiin. Mennyt yli viikko eikä pakettia ole kuulunut. Tarkistin antamani tiedot oikeiksi sen jälkeen yritin ottaa yhteyttä asiakaspalveluun. Heillä asikaspalvelu toimii "netin" kautta. Palvelu perseestä ja hoono soomi. Kysyin heiltä missä pakettini viipyy ilmoittivat että kysy postista seurantatunnuksella. Mistäköhän mäki sen tunnuksen voin tietää... Jouduin sitten uudestaan täyttämään pitkän listan asiakaspalveluun ja odottamaan vastausta. Heidän vastaus oli että he kävisttelevät asiaa. Odotin... odotin... odotin... sitten vihdoinki sain heiltä seurantatunnuksen. Mutta kappas, postista ei löytyny mitään sillä seurantatunnuksella. Lähetin kolmannen kerran viestiä asiakaspalveluun että ovatko he edes laittaneet mulle postia tulemaan. Ei vastausta.... Onneksi en ole maksanut mitään ennakkoon. Joten katotaan nyt ilmestyykö postissa mitään. Sinuna miettisin kahdesti ennen kuin tilaan sieltä.

• kampinfemma

kampin gallerysta saa ainaki

• I :)
    • I :)
    • leijjemi

mää ostin justiin tänään spiritstoresta tuommosseen pipon ^^

• ismo laitela

mist niit harmaa valkosii tai pinkkejä saa uusina ?

• asdpasd_

• svean ostanut
        ismo laitela kirjoitti:

mist niit harmaa valkosii tai pinkkejä saa uusina ?

ite ostin oulun onewaysta siel oli niitä vaikka kuinka paljon... mut ei sielläkää ollu ku valkosii tum. sinisii ja pinkkejä (mulla pinkki) :D

• O

www.sveasvea.se

• >:O

www.sveasvea.se

• Monkibomber_93
        >:O kirjoitti:

www.sveasvea.se

Ai te puhutte nyt niistä pipoista, jotka näyttää siltä ku olis läjä kamelinpaskaa päässä?

• STN!!
        Monkibomber_93 kirjoitti:

Ai te puhutte nyt niistä pipoista, jotka näyttää siltä ku olis läjä kamelinpaskaa päässä?

MIKS TUUTTE HAUKKUU TÄNNE SVEA PIPOJA JOS TE ETTE TYKKÄÄ NISST TÄÄLLÄ ON TARKOTUS SANOO MISTÄNIISTÄ SAA EIKÄ HAUKKUU HAISTAKAA PASKA !!!!

• Monkibomber_93
        STN!! kirjoitti:

MIKS TUUTTE HAUKKUU TÄNNE SVEA PIPOJA JOS TE ETTE TYKKÄÄ NISST TÄÄLLÄ ON TARKOTUS SANOO MISTÄNIISTÄ SAA EIKÄ HAUKKUU HAISTAKAA PASKA !!!!

Mä menen heti haistelemaan ulostetta kun sä opit kirjoittamaan.

• LÖYTYI JOO

Elikkäs tuolla Huutonetissä on aina välillä muutama ja ihan kohtuuhintaan... Itsekin sieltä ostin ja tosi tyytyväinen oon ollu. Ja vaikka mukamas on massakamaa, niin ei kyllä ole kun niitä ei kaikki haluavat saa ostettua. Kyllä mulla ainakin kaverit ihmeissään ihastellut, että mistä sain käsiini. Ja kyllä muuten tuo harmaa mustalla tekstillä on paras. ;D

• jjjAu

Mistä sais harmaan svea pipon mustalla tekstillä ? (=
      Stockmannilla ja One Wayssa kävin ja sieltä ne oli loppunu kokonaan. Spiritstoressakaa ei ollu. Oiskiva jos ois joku nettikauppa mist vois tilata ::)

• HUUTO.NETISTÄ

Hei tsekkaappa toi huuto.net... tällä hetkelllä siellä on muutama. Niissä on vielä paripäivää huutoaikaa, joten kannattaa olla nopea! Ovat harvinaista herkkua joo ja itsekkin tuolta ihan sattumalta löysin... maksoin kyllä vähän enemmän, mutta hyvä ollut ja tosiaan jos näitä kelejä jatkuu niin kyllä oli ihan hyötyostos. :D Ja kuten muuten aiemmin mainittukin niin on melkein uniikkikamaa kun niin vaikea mistään saada.

• sveatyttö
        HUUTO.NETISTÄ kirjoitti:

Hei tsekkaappa toi huuto.net... tällä hetkelllä siellä on muutama. Niissä on vielä paripäivää huutoaikaa, joten kannattaa olla nopea! Ovat harvinaista herkkua joo ja itsekkin tuolta ihan sattumalta löysin... maksoin kyllä vähän enemmän, mutta hyvä ollut ja tosiaan jos näitä kelejä jatkuu niin kyllä oli ihan hyötyostos. :D Ja kuten muuten aiemmin mainittukin niin on melkein uniikkikamaa kun niin vaikea mistään saada.

Pystyykös tuolta Busstop clothing'sta tilata? Antoi semmoisen kuvan että voisi kai muttei ole siellä kyllä merkattu mitään ehtoja taikka hintoja? Voiko siis tilata??

• mörrimöykkyLoLLsvea

hejjj! olin sunnuntaina skanssissa (spirit storessa) siel ei ollu svea pipoja joten käytiin koko skanssi läpi ei ollu.. no sitte menin hansaa missä piti olla mut oli loppu sanottiin että tulee huomenna tai viikonpääst tai joskus mutta elementissä vois olla jossai linnakadun kulmal ok.. no siel oli valkosii,tummansinisii, ja pinkkei eli ei järin laaja valikoima mutta löytyi silti jos siel ei oo ni mä ainaki tilaisin netist!!! ps. hyvää vuotta 2010!

• Monkibomber_93

Miten te voitte väittää että nää on harvinaisia? Ainakin meilläpäin joka toisella on tommoinen myssy päässä.

• possu98

One wayistä löytyy sieltä ainakin ostin omani ja niitä myydään siä 22e.

• SVEAFANI
        possu98 kirjoitti:

One wayistä löytyy sieltä ainakin ostin omani ja niitä myydään siä 22e.

HEEEIIIIIII!!!!! KERTOKAA MULLE MIST NIIT MUSTII SVEA PIPOI SAA VALKOSEL TEXTIL?????? XD MÄ TYKKÄÄN NIIST!!! :DDDD

• SVEAPIPOJA

• Pipot

Pitäs iteki käydä hakee laatikollinen noita ja pistää huutonettiin myytäväks. Sais hyvät rahat ku huijaa typeriä teinejä.
      p.s. kiitos hyvistä nauruista tätä topickkia lueskellessa.

• FinnaFinna

ja kuka viisas suomalainen haluaa pitää SVEA-pipoa?? Finn pipo ois kovempi..??

• sveaaaaaa

• svea päähän

eipä oo pitkään aikaan yhtä naurettavaan ilmiöön törmänny. miksi siinä pipos pitää lukea Svea. kiinnostava ilmiö sinänsä. mitä toi svea edustaa?

• sveaaaaa

• udtudtu

• tuolta_ostin
        udtudtu kirjoitti:

Saak noit Svea pipoi viel jostai netti sivult? :)

Huuto.netissä on tällä hetkellä rehellisesti suurin valikoima sveaa. Käyttäjältä zhakke ostin pinkin svean, näyttää olevan monia eri värejä myynnissä, kannattaa katsoa.

Huuto.net : svea
        http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=N&classification=0&stype=A&tits=svea pipo&sprice=&eprice=&...

ja zhakke :
        http://salattu.huuto.net/fi/showlist.php3?odir=a&sellstyle=K&status=N&classification=0&stype=A&tits=svea pipo&sprice=&eprice=&...

• SVEAAA <3333333

Kävin tänää ostaa svea kim pipon tampereen one waysta... Hintaakin oli vain 21,90... VIHDOIN!

• sveapipoooo<3

OON HALUNNU JO PITKÄÄ SVEAPIPOO, JA EN OO LÖYTÄNY MISTÄÄ, NI TIETÄSKÖ KUKAA MIST SAIS MUSTAN VALKOSEL TEKSTIL ? (=

• AiredaleFan

Eli itse olen nähnyt nota Svean pipoja ainakin Jumbon One Wayssa.
      Ja myös Kampissa pitäis olla.
      Itsekkin kuolaan Svean pipojen per'ään mut ei oo tullu (ainakaan) vielä hankittua...

• IhQ-Svea

Ostinpa itse sieltä jumbon One Waysta lauantaina tummansinisen Svea-pipon, muita värejä ei ollut enään kun kaikki oli varmaan myyty jo. Vielä pari Svea-pipoa sinne kyllä jäi ja kaikki kuitenkin tummansinisiä. Intersportistakin saa harmaita, valkosia, pinkkejä, tummansinisiä ja mustia kun kävin siellä vielä sunnuntaina hesassa. Mutta kun katoin nellystä niin ei siellä kyllä enään ole netissä niitä pipoja.

• sssrtrt

aivan perseestä noi :XXXXXXXXXX

• minävaan.

täytyykö teidän haukkujien tulla tänne valittaa että "ihan perseestä" "RUMIA" "hyi vttu yök"...
        oletteko ajatelleet, että me, jotka pidämme Svea pipoista, myös pidämme niistä :D
        ei tarvii tulla haukkumaan.. tänne oli tarkoitus tulla kertomaan, että mistä niitä pipoja löytyy eikä tulla valittamaan -.- joku voisi pahoittaa mielensä, jos ette tienneet.
        Svea on sitäpaitsi nyt se KUUMIN juttu, ja kaikki haluavat sellaisen.

itse kävin ostamassa Hesan Foorumin Intersportista Svean joka oli v.punanen. Siellä oli muistaakseni vielä tummansinisiä tummalla/vaalealla tekstillä (?), valkosia mustalla tekstillä, en muista oliko vielä mustia vaalealla tekstillä ja sitten niitä vaaleanpunasia vaalealla tekstillä. Siellä niitä oli ainakin 5 jokaista..? Pipo maksoi 22€.

• jotain rajaa

semmosta en vittu päähäni panis vaikka maksettais

• tsaijja
      • moromitäpäsie

SVEA-pipot liittyy ruotsiin ja ruotsin kieleen olennaisesti, eikö se ole hieman ristiriitaista että kaikki -98 ja -99 teinit kulkevat SVEA-pipot päässä ja vihaavat pakkoruotsia ja ruotsin kieltä ylipäätänsä. Eikä ne SVEA-pipot silmääkään hivele ulkonäöllään, hirveä printti niissä ainakin on.

• jorma_k
        moromitäpäsie kirjoitti:

SVEA-pipot liittyy ruotsiin ja ruotsin kieleen olennaisesti, eikö se ole hieman ristiriitaista että kaikki -98 ja -99 teinit kulkevat SVEA-pipot päässä ja vihaavat pakkoruotsia ja ruotsin kieltä ylipäätänsä. Eikä ne SVEA-pipot silmääkään hivele ulkonäöllään, hirveä printti niissä ainakin on.

www.valopaita.com

• perintä
        jorma_k kirjoitti:

www.valopaita.com

Minä en kyllä ymmärrä mitä niin ihmeellistä ja hienoa tuossa pipossa on.. No ainakin Svea perintä saa ilmaista mainosta

• sveduliina
        perintä kirjoitti:

Minä en kyllä ymmärrä mitä niin ihmeellistä ja hienoa tuossa pipossa on.. No ainakin Svea perintä saa ilmaista mainosta

Sellaisesta verkkokaupasta kuin tuittinen.fi - siellä ainakin on ollut noita samanlaisia pipoja, ilman sitä SVEA - sanaa mutta itse pipot on samoja. Se on mainosasuliike.

• wrtjkhjmminkyugjyugj
        sveduliina kirjoitti:

Sellaisesta verkkokaupasta kuin tuittinen.fi - siellä ainakin on ollut noita samanlaisia pipoja, ilman sitä SVEA - sanaa mutta itse pipot on samoja. Se on mainosasuliike.

LOL Väkisin tahtoo olla homo SVEA HINTTI ULLÅ PÅLLE PELLE SVÄRJE!!!! vitun massateini pellet!!!

• Swea pipo

K-Citymarketista muutama on löytynyt! Käykää kattoon sieltä! (=

• dpå

mäki oon ettiny kaikki alta mut en oo löytäny. eli olisin kiitollinen jos tietäisit mistä voi tilata.

• homottelija

SVEAPIPOT ON AIVAN VITUN PERSEESTÄ.

• tietämätönhölmö

Myydäänkö niitä svea pipoja vieläkin?kun ne on kuulemma ollu jossain vaiheessa loppunu suomesta...Olen menossa ostamaan svea pipoa jumbosta myydäänkö niitä sielä?

• haluan svea pipon!

oon menos ideaparkkiin löytyykö sieltä svea pipoja?Vaikka siellä ei oo one way:tä?Esim myydäänkö niitä uheilu kaupoissa?

• Swedenlove

että jossain urheilukaupoissa on niitä vielä jäljellä. Mikkelin Intersportissa ei ollut ainakaan.
        Itse olen menossa viikon päästä Tukholmaan ja sieltä olisi tarkoitus ostaa.
        Luulen että Tukholmassa ja muualla Ruotsissa niitä on aika paljonkin, kunhan vain ehtii ja jaksaa etsiä.
        Jos joku on Tukholmasta myös kyseistä merkkiä ostamassa kannattaa käydä katsomassa kauppakeskus, joka oli nimeltään joku semmoinen kun Skrapan.
        Suomen urheilukaupoissa vois siis tosisaan olla vielä pari jäljellä, mutta aika lopussahan ne melkein kaikkialta Suomen kaupoista on loppunut;/

• SVEAFAN
        Swedenlove kirjoitti:

että jossain urheilukaupoissa on niitä vielä jäljellä. Mikkelin Intersportissa ei ollut ainakaan.
        Itse olen menossa viikon päästä Tukholmaan ja sieltä olisi tarkoitus ostaa.
        Luulen että Tukholmassa ja muualla Ruotsissa niitä on aika paljonkin, kunhan vain ehtii ja jaksaa etsiä.
        Jos joku on Tukholmasta myös kyseistä merkkiä ostamassa kannattaa käydä katsomassa kauppakeskus, joka oli nimeltään joku semmoinen kun Skrapan.
        Suomen urheilukaupoissa vois siis tosisaan olla vielä pari jäljellä, mutta aika lopussahan ne melkein kaikkialta Suomen kaupoista on loppunut;/

Toivottavasti löytyi.....itse kävin Skrapanissa (Götgatan 71) maaliskuun 11.2010. Ei ollut Sveaa....ei myöskään Åhlens, PUB, NK.

Skrapanissa oli ennen Tukhoman verovirasto. On 100 metriä korkea tornitalo Södermalmilla. T-bana Medborgarplatsen. kävelyetäisyys Vikingin terminaalista.

• Sveafan

Mulle on ihan sama vaikkei sen ens vuonna olis muodis, pitäisin silti. Haluisin kovasti harmaan svea pipon mis lukee valkosella. Oon nyt kattonu näit paikkoi nii aion käydä kattoo sielt One waysta ja gallerysta ja Turkuunkin pitäis mennä nii sitten vaa sinne casagrande kadulle. :D Jos ois ihan tälläsii kauppakauppoja täs Hesan keskustas jos myydään niit nii vois viel ilmottaa et voisin käydä kattoo. I

• Swedel

Hello, why are you finns so into theese ``svea hats`` here in sweden only some foreigners uses the hats(have only seen about 2 swedish girls using those). If you are about to buy svea hats here in sweden you find em in any ``expensive shop thats sells lacoste,gant..) Intersport,Stadium, Team Sportia does not sell em.

Ive looked inside the shops here in sweden and i cant find any svea hat with ``SVEA`` on it. Theres only ``Mother of Sweden`` on em.

So well thanks for loving sweden with our hats:)

• SVEA!!<3<3

Olen varmaanki menossa täs hiihtolomalla Hesaan ja aattelin nyt kysyä et missä näitä SVEA pipoja myytäisiin tai missä niitä on ainakin ollut myynnissä ja saako niitä enää mistään? sillä olen haaveillut tuollaisesta hatusta jo kauan, mutta en vain löydä mistään!! NÄin kerran täällä kuopiossa niitä kerran tops-sportissa mutta ei ollut sillä hetkellä rahaa joten en voinut ostaa ;<
        Mutta olisin kiitollinen jos kertoisitte missä niitä on, sillä haluaisin harmaan jossa lukee valkealla SVEA ja tummansinisen jossa lukee valkealla SVEA ja myös vaaleanpunaisen jossa lukee valkealla SVEA (= joten vastatkaaa hyvin pian :D
        HUOM!! tarkoitan nyt sitä ihan perus mallia sitten (=

• fruidemoi
        SVEA!!<3<3 kirjoitti:

Olen varmaanki menossa täs hiihtolomalla Hesaan ja aattelin nyt kysyä et missä näitä SVEA pipoja myytäisiin tai missä niitä on ainakin ollut myynnissä ja saako niitä enää mistään? sillä olen haaveillut tuollaisesta hatusta jo kauan, mutta en vain löydä mistään!! NÄin kerran täällä kuopiossa niitä kerran tops-sportissa mutta ei ollut sillä hetkellä rahaa joten en voinut ostaa ;<
        Mutta olisin kiitollinen jos kertoisitte missä niitä on, sillä haluaisin harmaan jossa lukee valkealla SVEA ja tummansinisen jossa lukee valkealla SVEA ja myös vaaleanpunaisen jossa lukee valkealla SVEA (= joten vastatkaaa hyvin pian :D
        HUOM!! tarkoitan nyt sitä ihan perus mallia sitten (=

oulun one ways ei ainakaa oo, kävi just siel ja sanoivat et maaliskuus tai huhtikuus tulee lisää :/ zoovillagest ja nellyst kans loppunu nää ajat sitte taino zoovillagest löytyy viel jotai i love svea paskoi :///////

• hesaan hiihtolomalla

eli saakohon svea pipoja helsingin itäkeskuksesta?vastatkaa jos tiedätte/olette nahneet/ostaneet svea pipon itiksessä!

• alluespoo

uutta svea pipoa mulla myynnissä espoossa! tilasin ruotsista useita, erilaisia, sellaisia mitä ei suomessa!
        pidemmällä tekstillä, raidoilla ja pelkällä kruunulla varustettuina löytyy.
        myyn 35-45€/kpl

• sveaaa
        alluespoo kirjoitti:

uutta svea pipoa mulla myynnissä espoossa! tilasin ruotsista useita, erilaisia, sellaisia mitä ei suomessa!
        pidemmällä tekstillä, raidoilla ja pelkällä kruunulla varustettuina löytyy.
        myyn 35-45€/kpl

sulla enää pipoja jäljellä? harmaata svea-pipoa kaipailisin :)

• -

--

• SYP ftw

Saiskohan noita nordea tai SYP-pipoja jostain? Jos voitan suomenhuippumalli haussa ohjelman niin tuleeko nordea-pipoista muoti-ilmiö Suomen nuorten keskuudessa?

• Mithimettä?

Mikä ihmeessä ihmiset haluavat ostaa nimenoman "Svea-pipon"? Onko tähän joku muukin kuin sosiaalis-ilmiöllinen syy? Mitä Svea-pipo edustaa?

• Sveafan

Sama juttu kun haluaisit ostaa jonku takin. Svea- pipot on söpöjä ja ihania! Pistettiin mulle varaukseen mut etin viel harmaata jos löytäisin!

• Mithimettä?
        Sveafan kirjoitti:

Sama juttu kun haluaisit ostaa jonku takin. Svea- pipot on söpöjä ja ihania! Pistettiin mulle varaukseen mut etin viel harmaata jos löytäisin!

Ok, ovat siis ihania. Onko Svea-teksti nimenomaan oleellinen siinä pipossa? Entä jos sitä tekstiä ei olisi..? Kävisikö jokin muu tekstii siinä pipossa? Mitä se muuten tarkoittaakaan... Tietoa?

• Mithimettä? kirjoitti:

Ok, ovat siis ihania. Onko Svea-teksti nimenomaan oleellinen siinä pipossa? Entä jos sitä tekstiä ei olisi..? Kävisikö jokin muu tekstii siinä pipossa? Mitä se muuten tarkoittaakaan... Tietoa?

Haluisin oppia kutomaan/virkkaamaan/ompeleen (MITEN VAAN) samanlaisia pipoja kuin nämä svean pipot on. Eli tuollaista suhteellisen tiukkaa pipoa, joka kuitenkin venyy. Jos jollain on laittaa jotain ohjetta tai neuvoo alkuun niin olisin todella otettu. Suunnittelut oon jo tehny, mutta kun ei vain löydy vielä tarpeeksi tieto, taitoa ja tieto-taitoa ko. homman toteutukseen.

ps. Kyllä, oon kyllästynyt läpeeni kutomaan normaaleja "pipoja" joista saa sormen menemään joka kohdasta läpi. :(

• ro
        jmkc kirjoitti:

Haluisin oppia kutomaan/virkkaamaan/ompeleen (MITEN VAAN) samanlaisia pipoja kuin nämä svean pipot on. Eli tuollaista suhteellisen tiukkaa pipoa, joka kuitenkin venyy. Jos jollain on laittaa jotain ohjetta tai neuvoo alkuun niin olisin todella otettu. Suunnittelut oon jo tehny, mutta kun ei vain löydy vielä tarpeeksi tieto, taitoa ja tieto-taitoa ko. homman toteutukseen.

ps. Kyllä, oon kyllästynyt läpeeni kutomaan normaaleja "pipoja" joista saa sormen menemään joka kohdasta läpi. :(

OTSIKKO kertoo kaiken...

• J{}{}/\/@$ PR{}

Oikeesti miten joku "svea" pipo voi olla niin suosittu? Kuka nyt haluaa ruotsalaista esittää o_O??

• cvcv

Must ihmisil on oikeus pitää pipoo mitä haluu eikä sil oo välii onks se ruottalainen vai suomalaine pipo!!!:P

• Leinone
        cvcv kirjoitti:

Must ihmisil on oikeus pitää pipoo mitä haluu eikä sil oo välii onks se ruottalainen vai suomalaine pipo!!!:P

Niinpä! Jokainen pukeutuu miten haluaa saatana!

• einäin
        Leinone kirjoitti:

Niinpä! Jokainen pukeutuu miten haluaa saatana!

Niin, ihmisten sijaan inhoan eniten sitä mitä Svea-pipot edustavat: kertakäyttöisyyttä, kehnoa laatua jota myydään merkin varjolla, massan mukana menemistä, konformoitumista ikätovereiden tyyliin, iljettävää säkin muotoon leikattua tupsumallia sekä suunnitelmallisuuden puutetta. Kuka muka pitää Sveaa enää parin vuoden päästä?

• svea=SHIT!
        einäin kirjoitti:

Niin, ihmisten sijaan inhoan eniten sitä mitä Svea-pipot edustavat: kertakäyttöisyyttä, kehnoa laatua jota myydään merkin varjolla, massan mukana menemistä, konformoitumista ikätovereiden tyyliin, iljettävää säkin muotoon leikattua tupsumallia sekä suunnitelmallisuuden puutetta. Kuka muka pitää Sveaa enää parin vuoden päästä?

Kaikki jotka käyttävät svea pipoo on säälittäviä materialisti urpoja! massaa!!

• separisepp0
        svea=SHIT! kirjoitti:

Kaikki jotka käyttävät svea pipoo on säälittäviä materialisti urpoja! massaa!!

olin mäki tos joku puolvuot sitte et svea!!! ja tollee mut mummeest se on nykyää aika outttt taisiis ei enää nii kiinostava"""""""""""

• spinabifida
        separisepp0 kirjoitti:

olin mäki tos joku puolvuot sitte et svea!!! ja tollee mut mummeest se on nykyää aika outttt taisiis ei enää nii kiinostava"""""""""""

tuollaista päähäni vaikka maksettaisiin. enkä mitään muutakaan ruotsalaisuuteen viittaavaa. mikä noissakin nyt niin paljon viehätti? ihan kamalia olivat, kunnon massamuotipelleaalto jos multa kysytään. pelle väntar

• tyttö98
        spinabifida kirjoitti:

tuollaista päähäni vaikka maksettaisiin. enkä mitään muutakaan ruotsalaisuuteen viittaavaa. mikä noissakin nyt niin paljon viehätti? ihan kamalia olivat, kunnon massamuotipelleaalto jos multa kysytään. pelle väntar

Aluks en tiiä ees mist tääl puhuttiin mut ku näin kuvan hyi se oli kauheen ruma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• asfgkkkkkkkkkkkkkkuj

svea pipot on rumia, massateinien juttuja sellaset.

• sveea<3

Must svea pipot on kivoi ja mä näin niit foorumin intersportis:)

• h0p0tih0i
        sveea<3 kirjoitti:

Must svea pipot on kivoi ja mä näin niit foorumin intersportis:)

Svea tarkottaa peräpuikkoa venäjäks.

• Muoti friikki.
        h0p0tih0i kirjoitti:

Svea tarkottaa peräpuikkoa venäjäks.

Kaupoista joissa on niin löydät parhaiten pääkaupunki seudulta, mutta uskon, että muualtaki. Satunnaisissa Jim&Jilleissäkin itse asiassa olen nähnyt jotka ei edes ole Helsingin lähellä josta voi antaa positiivista palautetta. Netistä ainakin Nelly.com löytyy hyvin. Toivottavasti löydät pipon ittelles! ;)

• Muoti <3
        Muoti friikki. kirjoitti:

Kaupoista joissa on niin löydät parhaiten pääkaupunki seudulta, mutta uskon, että muualtaki. Satunnaisissa Jim&Jilleissäkin itse asiassa olen nähnyt jotka ei edes ole Helsingin lähellä josta voi antaa positiivista palautetta. Netistä ainakin Nelly.com löytyy hyvin. Toivottavasti löydät pipon ittelles! ;)

Kaikki jotka valittavat, että Svea pipot ovat rumia niin voi häippästä tästä aiheeta, eikö se ole omas asia miten pukeutuu? Ei tarvitse pukeutua niinkuin muut ja sen takia miten sanotaan, ostakaa elämä valittajat -.-. Tässä aiheessa erityisesti puhutaan, että mistä löytyisi, eli kaikki viestit joissa ei lue mistä saa niin ovat aivan turhia ja spämmäystä. Ostkaa ny jumalauta se elämä maajussit!,, Nellystä löytyy sekä miehille, että naisille pipojen lisäksi muutakin kamaa :) Helsingissä on 100% varmuudella kun vain käy foorumit, kampit ja tälläset joku viikonloppu kattomas.

• svea-

No esim. menet sivulle nelly.com ja sieltä muut asusteet tai joku sellanen ! Niin sellä on SVEA pipoja (:

• .

• josee

• GlaSSed

• ehheh
        GlaSSed kirjoitti:

kiitos paljon tuosta linkistä!! :D

siis joo mistä tuommosen svea pipon sais oulusta, eihän ne kyllä välttämättä oo tullu vielä kauppoihin mutta kuitenkin (: ja paljon maksaa (:

• mooooooooooooooooooi

Stocmannilta löytyy ja one waysta. Mutta mä en tajuu niitä pipoja, siis mitä järkeä niissä on?

• IhQ<3

ostin Spirit Storesta makso 19.95e

• KuuttisöpöM
        IhQ<3 kirjoitti:

ostin Spirit Storesta makso 19.95e

Mäki ostin spiritstoresta sellasen harmaan jossa on vihree teksti:))

• vihreesveapipo

Hei,mist kaupast löytyis vihreit svea-pipoi?mieluiten jossain (kotkassa)...

• sveaa<3

ostin itelle oulun one waysta tälläsen harmaan svean iha nätti mutta aattelin kyllä netistä tilata semmosen mustan jos löytyy :)

• TP&75
        sveaa<3 kirjoitti:

ostin itelle oulun one waysta tälläsen harmaan svean iha nätti mutta aattelin kyllä netistä tilata semmosen mustan jos löytyy :)

Tuolla olisi makeita pipoja http://www.prostore.fi/pipot-186/ kannattaa kurkistaa..

• Niitä

Laivalta

• msklasijdfukd

voiko joku laittaa one wayn kotisivu linkin (: kiitos jo etu käteen ! ; D

• vvvvvvvvvvvvvvvsss

siis sveaahhh

• mmio

Siis vittu jos kaikilla on omat mielipiteet nii miks vitus pitää tääl alkaa aukoo päätäääää??

• hehehehhe

http://www.zoovillage.com/
      Ennen Nelly.comissa oli, meinasin itsekki ostaa mut sitte ne loppu :o zoovillagesta etit : brandy kohasta ( sivun vasemmalla puolella reunassa ) Svea ..

• fdghfdhdfgghdfghkghk

Nykyään tekee mieli ampuu itseä päähän, kun näen svea pipon. Saatanan oikku!

• xx

Siljan laivoilta löytyy kans :)

• minävain :DD

intersportist löytyy loppu syksyl, talvel(ofc) ja alku kevää svean pipoi sateenkaaren väreis

• haluu svean

olin laival syyslomall ja näin niitä siel mut ei ollu kivan värisii ni en osanu mut ne makso jotai 18 eurooo

• Svea mies

Niit löytyy esin kuopion, tampereen..... Jim and Jill kaupasta!!!!!

• Svea-pipoxD

Mene vaikka snob shoppiin siellä niitä myydään. en tiedä mitään nettiosoitetta.

• jyri pekka

Svea on ihan järkyttävä :D aina säälittää kattella pissiksiä joilla on sellanen. Vois kyllä omalla työpaikalla (SVEA Perintä) ruveta käyttämään samanlaisia pipoja;D

• Sveamammat!

svea pipoja löytää nettisivusta zoovillage ! -sara

• LISSU D44

ONX VÄHÄN VANHA KESKUSTELU?!? XDDDXXXD

• snob shop

ostin ite snob shopista maksoi 25 euroo

• poeka-96

Ite just repesin ku yks tuntemani tyttö (olen poika ja kyllä, mulla on tyttöjä iha frendeinä. mainitsin siksi että omia kavereita ainakin oudoksuttaa tämä) rupesi käyttämää svea pipoa... on niin tyhmän näkönen teinimassalissupissis xD ei siinä mitää, mukava ihminen on mutta miksi, voi miksi, svea pipo? xDDD

• sdfsaasss

mee vittuu, demilissu (AP)!

• minävaa

jos käyttää svea-pipoa niin ei se kyllä lissua tee .____.

• Trendipipo
    • 1+4

Yök miksi sä sellasen haluaisit päähäs vetää.

• Lemmy is god

SVEA-pipot on ihan vitun perseestä!

• Svea fani :)

En tajuu miks SVEA pipoi dissataan. Itekki oon vasta 12 vee ja käytän semmosta enkä oo omasta tai muittenkaa mielest mikää ihQdaalissupissis.. Miks pitää heti tuomita jos käyttää semmosta?? Ei se vaatetus ihmistä kato! Emmä sitäkää sano et kukaa ei sais inhota niit mut ei niitte käyttäjii tarvi heti alkaa dissaamaa!! HERÄKKÄÄ IHMISET!!

• emmulix

• :OO

• Mulla on Svea♥

Itse ostin muotitalo Lehdosta, 30e.

• hermesconstance

[url=http://www.hermesconstanceoutlet.com]hermes constance[/url]
      [url=http://www.hermesconstanceoutlet.com/hermes-constance-bags-5]constance hermes[/url]
      [url=http://www.hermesconstanceoutlet.com/hermes-bags-2]hermes constance bag[/url]
      [url=http://www.hermesconstanceoutlet.com/hermes-handbags-11]hermes constance price[/url]
      [url=http://www.hermesconstanceoutlet.com/hermes-2011-new-bags-3]hermes constance bag price[/url]
      [url=http://www.cheapjordanshoesoutletonline.com]cheap jordan shoes[/url]
      [url=http://www.cheapjordanshoesoutletonline.com/basketball-shoes-c-1.html]jordan shoes for cheap[/url]
      [url=http://www.cheapjordanshoesoutletonline.com/skate-shoes-c-5.html]cheap air jordan shoes[/url]
      [url=http://www.cheapjordanshoesoutletonline.com/running-shoes-c-7.html]cheap jordan[/url]
      [url=http://www.cheapjordanshoesoutletonline.com/colors-shoes-c-10.html]jordan shoes cheap[/url]
      [url=http://www.cheapjordanshoesoutletonline.com/mens-shoes-c-21.html]cheap jordan sneakers[/url]
      [url=http://www.cheapjordanshoesoutletonline.com/womens-shoes-c-22.html]cheap jordan shoes for sale[/url]
      [url=http://www.cheapjordanshoesoutletonline.com/air-jordan-1-flight-mid-black-red-white-cement-p-141.html]jordan 1 flight white cement[/url]
      [url=http://www.cheapestjordansusa.com]cheap jordans[/url]
      [url=http://www.cheapestjordansusa.com]cheap jordan[/url]
      [url=http://www.cheapestjordansusa.com]jordans cheap[/url]
      [url=http://www.cheapestjordansusa.com/air-jordans-new-air-jordan-1-i-c-1_2.html]cheap retro jordans[/url]
      [url=http://www.cheapestjordansusa.com/air-jordans-new-air-jordan-1-fusion-c-1_3.html]cheap authentic jordans[/url]
      [url=http://www.cheapestjordansusa.com/air-jordans-new-air-jordan-10-fusion-c-1_5.html]cheap jordans from china[/url]
      [url=http://www.cheapestjordansusa.com/air-jordans-new-air-jordan-11-xi-c-1_7.html]cheap air jordans shoes[/url]
      [url=http://www.cheapestjordansusa.com/air-jordans-new-air-jordan-13-xiii-c-1_11.html]buy cheap jordans[/url]
      [url=http://www.cheapestjordansusa.com/air-max-women-c-59.html]cheap jordans for sale[/url]
      [url=http://www.cheapestjordansusa.com/air-jordans-new-jordan-evolution-85-c-1_80.html]cheap air jordans for sale[/url]

• ♥Rakastaa muotia ♥
    • hippijuppitumppi

EI SVEA PIPOA EII JUMALAUTA!!!! NIIN RUMIA JA NIIN TEINEJÄ..KUKAAN ITSEÄÄN KUNNIOITTAVA IHMINEN EI KÄYTÄ NIITÄ. EI JUMALAUTA!! NIITÄ LIIKKEITÄ EI LÖYDY KOSKA KUKAAN EI HALUA NIITÄ!!!!!!!!!

• omenaani

Mulla on 2 svea pipoa

• omenaani

Mulla on 2 svea pipoa

• marjaleena59

jos nuoret haluaa käyttää svea pipoja, antakoot käyttää. ei se muiden mielipiteitä pitäis painaa. todellisuushan on että ostat gina tricotista vaatteita, ja muilla on prikulleen samanlaisia, onko se massaa? antakaa nuorten olla.

• frgtyju

ostin laivalta nimeltä silja syphnony.

• Siljalove

Mun mielest on aika kummallista et tänne ees jotku svea-pipojen haukkujat vaivautuu tulemaan aukoo päätäänsä... Yhtä hyvin ne vois vaik mennä jonnekkin sivustolle josta ne tykkää kirjottamaa positiivisia kommentteja!!! Tuo on aika säälittäväää ja lapsellista käytöstä ihmiset HALOO!!!!!

• 456546456

etkö kestä julmaa totuutta? :3

• 14+8

Hyi saatana joku svea pipo...

• Svea pipo :)

NO HUH HUH..

Minä ainakin haluan pitää päässäni SVEA-pipoja! Ne on hienoi mun mielestä! Ja se on makuasia tykkääkö svea piposta vai ei.. Ei siit tartte tulla tänne vittuilee,jos ite ei tykkää ja sit haukkuu niitä ketkä tykkää...

• S-PankkiPipo

Mä tilasin netistä S-Pankki pipon, nyt oon A-luokan kansalainen. Kyllä käy toisia kateeksi.

• minä (:
    • SVEA ♥

Svea-pipot on ihania, ja vaikka onki Svea-pipo, se ei tee susta lissua, älä välitä mitä muut sanoo sun pipostas, jos ite tykkäät Svea-pipoista nii osta ihmeessä! :) Ite ostin täältä Svea-pipon:

http://fi.zoovillage.com/productdetail.aspx?did=73382&pos=33#

Ostin siis just ton, se sopii mun takin kans yhteen, siellä siis on muitaki värejä! :D

• BrandiPelle

No pelkästään se, että pipon tärkein ominaisuus on joku teksti, kertoo siitä että on vähintäänkin urpo.

• MegaUrboTurbo

Miksi kukaan haluaisi vetää mitään noin urpoa päähänsä?

On ihan sika hieno, mutta perustele miksi, ei mitään perusteita. No aika pöljäke saa olla jos joku on hieno ilman perusteita.

• sveeaz

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastan sinua

Kohta sanon tämän livenä, älä pelästy.
      Ikävä
      122
      1691
    2. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      16
      1372
    3. Tiedätkö miten pahalta tuntui

Kun vetäydyit? Ei kuukausiksi vaan vuosiksi.
      Ikävä
      61
      980
    4. Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA

Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR
      Hindulaisuus
      329
      972
    5. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      65
      826
    6. J miehestä oikeaa

Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen
      Ikävä
      78
      816
    7. Onko Lahdessa juhannuskokkoa?

Entä vähän kauempana?
      Lahti
      1
      770
    8. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      46
      741
    9. Kysyit firman bileissä..

.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta
      Ikävä
      9
      671
    10. Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin

Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta
      Maailman menoa
      62
      658
    Aihe