jos liittymä suljetaan

irma

jos liittymä suljetaan maksamattomien laskujen vuoksi eikö edes sim-korttia pysty käyttämään? mulla ei ole yhteyttä verkkoon enkä pääse myöskään selaamaan esim. kortilla olevia numeroita.

5

538

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokemustaon123

      silloin kun minulla suljetaan elisan maksamattomien laskujen takia joskus viime tammikuus ni se oli viiminen pisara ku jokainen lasku oli vähintään 80€ vaiks en mitään puhunu ylimääräst!!!! puhepaketti oli 35€/kk johon sisälty känny 17€ niin sen jälkeen otin halvan operaattorin itselleni ja soittelin toisella puhelimella ja heitin elisan sim-kortin niin syvälle peltoon ku voi mennä.. maksoin loppuajan ainoastaan siit kännyst 17€ ja en ees voinu puhuu sen elisan liittymän kaa ku kortin heitin pellol ni ei voinu tulla mistään laskuu ja ku sain maksettua ne maksamattomat laskut sopivissa erissä ja kun toukokuus minulta loppui kytkysopimus ni lähdin aivan saatanan lujaa siitt puljust pois ja niiiin paljon oon oppinu siitä että kannattaa oikeasti hankkii prepaid liittymä niin tiedät kuin pal oot maksanu siit etukäteen.. eikä tuu yllätys laskua kotiin ja vanhan numeron voi siirtää !! terv. nykyään onnellinen Dna Arvon omistaja ! ;-)

      • puhepaketti

        Jos sinulla puhepaketti ja kytkypuhelin niin totta kai laskua tuli vaikka et puhunutkaan,tuonhan nyt lapsikin tietää.Kyllä sopimusehdoissa lukee aivan selkeästi mutta nykypäivänä ongelmana luetun tekstin ymmärtämisessä.


      • dghjkhgdfs
        puhepaketti kirjoitti:

        Jos sinulla puhepaketti ja kytkypuhelin niin totta kai laskua tuli vaikka et puhunutkaan,tuonhan nyt lapsikin tietää.Kyllä sopimusehdoissa lukee aivan selkeästi mutta nykypäivänä ongelmana luetun tekstin ymmärtämisessä.

        mut kerro miten se on mahdollista jos paketti 35€kk ja ni mulle tuli 2v sisäl jokanen lasku VÄHINTÄÄN 60€ vaikka puhusin silloin samanverran kun nykyään ja tänä päivänä on 10€kk.. kusetust koko pulju mä sanon vaa!! niin et kyl sen lapsikin pitäis tietää perus matikal jos et ei se voi millään mennä yli ton 35€ kk jos ei puhu pal paskakaa.. ne elisa tyypit arpos niit laskui ja mitä millonki sattus tipahtaa postiluukust ! ;D


      • hinta tippu
        dghjkhgdfs kirjoitti:

        mut kerro miten se on mahdollista jos paketti 35€kk ja ni mulle tuli 2v sisäl jokanen lasku VÄHINTÄÄN 60€ vaikka puhusin silloin samanverran kun nykyään ja tänä päivänä on 10€kk.. kusetust koko pulju mä sanon vaa!! niin et kyl sen lapsikin pitäis tietää perus matikal jos et ei se voi millään mennä yli ton 35€ kk jos ei puhu pal paskakaa.. ne elisa tyypit arpos niit laskui ja mitä millonki sattus tipahtaa postiluukust ! ;D

        Ja nyt laskua tuli 60 eur kun edellisessä kirjoituksessa se oli 80 eur elikä 20 eur tippui,sellainen tulee mieleen jos olet soittanutkin vai mitenkä se oli,onhan sulla puhelin vai mitenkä se oli,ei vais ittelläni on kolumbuksen liittymä ja laskut oli mitä sattuu mutta nyt korjaantunut.


      • kjhsaokkl
        hinta tippu kirjoitti:

        Ja nyt laskua tuli 60 eur kun edellisessä kirjoituksessa se oli 80 eur elikä 20 eur tippui,sellainen tulee mieleen jos olet soittanutkin vai mitenkä se oli,onhan sulla puhelin vai mitenkä se oli,ei vais ittelläni on kolumbuksen liittymä ja laskut oli mitä sattuu mutta nyt korjaantunut.

        änkytä sä nyt siel mitä haluat mut tosiasia on se että elisa arpoo niit laskui ja ne heitteli niin laidasta laitaan koko ajan! välil tuli 60€ laskui ja sit seuraavaks 110€.. niin et ei oo pahemmin dna arvo liittymän kaa tarvinnu murehtii tälläst ku ne laskut pysyy samana ! tietsä ?? ei tarvi murehtii mistään ylimääräsist !! :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5259
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4715
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3006
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1757
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1643
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe