Tervehdys maanmatkaajat.. Nyt etsitään thaimaassa matkaajia.. Olisko kellään kertoo tosta Phuket Palace hotellista omia kokemuksia.. onks hyvä mesta? Kaikki mahdollinen tieto hotellista kiitos nam.. -maaliskuussa matkaan lähdössä-
Patong Beach---Phuket Palace
3
5076
Vastaukset
- hotellistajoo
Hotelli on ihan hyvä, kaverit oli siellä ja kävimmä heitä seillä moikkailemassa, kun itse oltiin Katabeachilla.
- Timps
Juu olen kyllä useasti käynyt patongilla ja nytten 23.11.08 Menossa ko. hotelliin mulla on ollut myös siellä tuttuja ja kaikki sanoivat että todella kiva hotelli ja kuulemma iso uima-allas. kyllä uskon että se on hyvä ja mukava hotelli mutta kirjoittelen kun palailen sieltä.
- 03-2008
oltiin kaverin kanssa 03-2008 siisti vanha hotelli keskustaan matkaa n 2km hotellista kuljetus (maksuton)rannalle päivällä .tosin useimmiten käytimme taxia ettei tarvinnut odotella
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit432786Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061614Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 581351
- 941253
- 471129
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121128