Mulla oli kahdesti ässäpari kädessä.Molemmilla kerroilla meni samalle tyypille rahat,hän sai suoran molemmilla kerroilla.Ei siis ole ässiinkään luottamista.
Ihmettelen vaan,miksei mulle käy koskaa tollainen munkki.
Kyllä
4
399
Vastaukset
- etkä maksa
alleja jollain väliinvedolla
- täälläkin
se on joku kirous ainakin mulla että, kun saan AA käden ja lähden pelaamaan.. niin kaveri vie joko suoralla tai värillä homman kotiin.
se alkaa vituttaa, vaikka pelissä ei oo kuin vajaa 30$ kii.
että näin. - The Rat
Vetokäsiä, jopa niitä suoran väliinvetoja, voi tietyissä tilanteissa pelata ihan perustellusti. Implarit ovat varsinkin joitain vastustajia vastaan niin ihanat, että 35o:lla mukaanlimppaaminen on suorastaan järkevää (flop A24, tms)...
- Näin meillä
Jos pelaat sen AA n oikein pitää se about 85 prosenttia kerroista. Jos taas et pelaa sitä oikein se pitää vähemmän ajasta periaatteessa siis näin yksinkertaista. Mut kaikki lähtee siitä että toimit pf oikein. Sen 15 prosenttia kerroista häviät mutta se kuuluu asiaan.
Juuri eilen jollain saitilla kaveri sai nenille AA llaan minä sain suoran turnilla. Tuo jako oli täysin kaverin tyhmyyttä. NL ssä pari oli limpannut mukaan kaveri luuli olevansa tosi ovela löi buttonilta 2xBB NL minä isolta voin tottakai maksaa jollain pikku connectorilla tuon. Jos kaveri olisi lyönyt oikein pf 4xBB 1BB/limppari en olisi voinut maksaa tuota ja kaveri olisi säästänyt yhden by inin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump muka öljyn takia Venezuelaan? Pelkää mustamaalausta
Kertokaapa mistä tuollainen uutisankka on saanut alkunsta? Näyttäkääpä ne alkuperäiset lähteet, minä en löytänyt mitään22518717Kun Arman Alizad puolusti hiihtäjä Vilma Nissilää sanomalla
"älä välitä sekopäistä Vilma", ja kun siitä kerrottiin täällä, niin sekopäinen mukasuvaitsevainen teki siitä valituksen964114Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu712595Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv482153Temutatko ?
Ostatko kiinalaisista verkkokaupoista halpaa tavaraa tai vaatteita ja miksi? Siksi että on kiva ostaa kun halvalla saa?1861737Martinalta vahva viesti
"Suuret unelmat venyttävät sinua, pelottavat vähän ja vievät mukavuusalueen ulkopuolelle. Juuri siellä kasvu tapahtuu. J2891612Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?711553Jos mies olet oikeasti...?
Kiinnostunut... Pyydä mut kunnolla treffeille ja laita itsesi likoon. En voi antaa sydäntä jos sinä olet epävarma ja eh1341512Akateemikko Martti Koskenniemi vertaa Trumpia Putiniin
"-Suomalaisena on syytä olla huolissaan siitä, että Yhdysvallat näin vahvistaa 1800-luvun alkupuolella julistamansa etup1681484Esko Eerikäinen paljastaa järkyttävän muiston lapsuudesta - Isä löytyi alastomana slummista
Esko Eerikäisen tausta on monikulttuurinen, hän muutti vain 10-vuotiaana yksin kotoaan Kolumbiasta isovanhempiensa luo S141374