Hyvää raitista päivää aloitellen....
Keskiviikko 1.10.2008
10
385
Vastaukset
- Aina Holi
joo näin on ja tänään tuli vuosi täyteen raittiutta. Aion jatkaa näin. Nyt on hyvä päivä olla raittiina.
- kyllä kohtalotoverin
raitis päivä on meikäläiselle alkoholistillekin ilon aihe. Parvessa kuulemma kevyempää lentää.
- PanRaiser
vaikka joku väittää, ettei onnesta ole kyse, niin onnellinen olen itseni ja sinun puolesta
- Aina Holi
PanRaiser kirjoitti:
vaikka joku väittää, ettei onnesta ole kyse, niin onnellinen olen itseni ja sinun puolesta
Jokainen alkoholisti tietää kyllä, että onneahan se on kun saa viettää ns. tavallista elämää sen viinahelvetin jälkeen.
On, raittiina ollaan.
- tyskie
juhlapäivä...100 raitista päivää takana toivottavasti monia myös edessä.
Raittiina. Tälläkin nikillä, nyt pidän taukoa kuittaamisesta, jota selvitin jo Cettuz nikillä, olen vuosia kuitannut tässä ketjussa, nyt käyn lukemassa, kun en ole kova kommentoimaan, ja vielä kuittaan Cettuna. ja Onnea vuospäivälle.
- Cettuz
frans-herman kirjoitti:
Raittiina. Tälläkin nikillä, nyt pidän taukoa kuittaamisesta, jota selvitin jo Cettuz nikillä, olen vuosia kuitannut tässä ketjussa, nyt käyn lukemassa, kun en ole kova kommentoimaan, ja vielä kuittaan Cettuna. ja Onnea vuospäivälle.
Kuittaus myös tällä nikillä. Onnea!
Raittiina, nähdään. frans-herman kirjoitti:
Jos nyt tarkoituksenasi on olla pidemmänkin aikaa poissa,niin katson aiheelliseksi toivotella sinulle Hyvää syksyn jatkoa ja muutoinkin kaikkea hyvää elämääsi. Toivotukset siitä syystä,että olemmehan olleet molemmat niin kauan tässä "tipattomienketjussa"mukana(minä tosin nykyisin harvemmin).Käy nyt kuitenkin välillä ilmoittelemassa itsestäsi,niin minäkin teen.Ja raittiina elämistä jatketaan!!
Hyvää alkanutta lokakuuta kaikille!t pörri- Näin on.
pörri.1 kirjoitti:
Jos nyt tarkoituksenasi on olla pidemmänkin aikaa poissa,niin katson aiheelliseksi toivotella sinulle Hyvää syksyn jatkoa ja muutoinkin kaikkea hyvää elämääsi. Toivotukset siitä syystä,että olemmehan olleet molemmat niin kauan tässä "tipattomienketjussa"mukana(minä tosin nykyisin harvemmin).Käy nyt kuitenkin välillä ilmoittelemassa itsestäsi,niin minäkin teen.Ja raittiina elämistä jatketaan!!
Hyvää alkanutta lokakuuta kaikille!t pörrilähes minullakin. Raittiina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vassarit kummittelee pääni sisällä joulunakin
Hetki sitten alkoi punakapina. Joulupäivään mennessä ollaan jo Lindtmanin nuoruusvuosien näytelmäkerhossa. Tapaninpäivän502662Oho, köyhyys väheni Marinin hallituskaudella
👋💥🤕 Tuonkin Marinin hallitus sössi --- Vuosien 2019–2023 sosiaaliturva- ja verotusperusteiden muutokset suhteessa h772268Kylläpä asiat onkin nyt hyvin verrattuna Sannan aikaan
Sannan aikana aähkön alv oli 10%, nyt 25,5%. Ajatelkaa nytkin pörssisähkö on ilmaista, keskellä talvea! Bensan hinta on31651En tiedä mitä olet mulle
Rakkauteni,ihastukseni,pakkomielteeni,mitä lie. Jokatapauksessa ajattelen sinua päivittäin lämmöllä ja haluan toivottaa511150Ukrainan raukkamainen isku Moskovaan.
Pitikö isku tehdä juuri jouluna.Siinä saattoi jäädä joku lapsi isättömäksi.Kyseessä ei edes sotilaskohde.281986On mullakin
Sua ikävä. En vain pysty siihen mitä toivot. Siksi toivon joskus että voisin vain olla hetken lähelläsi49957- 69864
- 15864
Ikävä edelleen sinua
Tänään tunnen sen vahvasti. Kaipaan sinua elämääni. En haluaisi heittää hukkaan sitä mitä meillä oli, mutta ollaan aja19769Sekaisin ihastuksesta
Oletko mennyt joskus sekaisin ihastuksesta? Miten se on näkynyt, tuntunut tai saanut sinut käyttäytymään? Onko jotain, m54751