Mikkeli -tanssi

Puppe

Muutin reilu vuosi sitten Jyväskylästä Mikkeliin. Kaikki ok, mutta...
Mikkelissä ei missään järjestetä tanssi tunteja (break, street). Mietin jo pelkästään tämän takia muuttoa takaisin Jyväskylään. Asialle tehtävissä jotain?? Muita mikkeliläisiä tanssin harrastajia??
Ajattelin jopa itse ryhtyä vetämään tannsi tunteja, mutta mielestäni se on turhaa, koska en pysty itse kehittymään lajissa ollenkaan...

18

4496

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • samoin

      muutin myös työn perässä mikkeliin Jkl:stä. Tanssit tääll minimissä, joten poikkeilen varsin usein Jkl:ssä. Millaisia kursseja meinailit järjestää?

      • numpska

        Mikkelissä on yksi kurssi breakdancea. Se pidetään Etelä-savon tanssiopistossa. Ilmoittautuminen on jo loppunut tältä vuodelta (kai) mutta sieltä kannatta käydä kyselemässä lisätietoja.


      • tyttö85..
        numpska kirjoitti:

        Mikkelissä on yksi kurssi breakdancea. Se pidetään Etelä-savon tanssiopistossa. Ilmoittautuminen on jo loppunut tältä vuodelta (kai) mutta sieltä kannatta käydä kyselemässä lisätietoja.

        Mäkin muutin nyt kesällä Mikkeliin opiskelujen perässä ja harmittaa hirveästi kun täällä ei järjestetä mitään sellaista tanssia mitä haluaisin tanssia :( Eli street/hiphop ja show olis niitä mitä kaipailisin. Showta olen harrastanut aiemminkin kotipaikkakunnallani, mutta täällä ei sellaista taida olla ainakaan mun ikäisille :(
        Vai onko??


      • jii
        tyttö85.. kirjoitti:

        Mäkin muutin nyt kesällä Mikkeliin opiskelujen perässä ja harmittaa hirveästi kun täällä ei järjestetä mitään sellaista tanssia mitä haluaisin tanssia :( Eli street/hiphop ja show olis niitä mitä kaipailisin. Showta olen harrastanut aiemminkin kotipaikkakunnallani, mutta täällä ei sellaista taida olla ainakaan mun ikäisille :(
        Vai onko??

        sama taalla, kiinnostais alottaa show/street/hiphop-tanssiharrastus ja mikkeliin ois muutto edessa nyt tammikuun alussa.. onkohan tilanne mahdollisesti muuttunu tahan mennessa noitten kurssien jarjestamisen suhteen?


    • kiva tietää

      en ole koskaan harrastanut mitään tanssia, ja olen pitkään halunnut aloittaa esim. jotain hiphop yms. oikeestaan kaikki käy. Mutta asun Juvalla ja Mikkeli olisi paras paikka mihin olisi kyyditys. Ja löytyyköhän mistään kursseja 16 vuotiaalle aloittelijalle... meni tämäkin yritys kareille jos mikkelissä ei edes ole opetusta...

      • Miimu

        Juvalla naisvoimistelijat järjestää mix dance -tanssiryhmän. Ryhmiä on kaksi, vanhempien ja nuorempien ryhmät. Itsekkin olen nuorempien ryhmässä, aloitin viime syksynä, silloin olin aloittelija ja 15-w. Nyt itselläni on haussa lähimpien hiphop/street/show -tanssikurssien löytäminen. Eli Mikkeli olisi kiva paikka, jos sieltä löytyisi. Asun Juvalla.


      • |BiG-Z|
        Miimu kirjoitti:

        Juvalla naisvoimistelijat järjestää mix dance -tanssiryhmän. Ryhmiä on kaksi, vanhempien ja nuorempien ryhmät. Itsekkin olen nuorempien ryhmässä, aloitin viime syksynä, silloin olin aloittelija ja 15-w. Nyt itselläni on haussa lähimpien hiphop/street/show -tanssikurssien löytäminen. Eli Mikkeli olisi kiva paikka, jos sieltä löytyisi. Asun Juvalla.

        Kun kyselitte tuota etteikö mikkelissä ole hiphop/street/breakdance yms. tanssi mahdollisuuksia niin olette väärässä siinä asiassa koska mikkelistä kyllä löytyy mahdollisuus tanssia näitä lajeja ja myöskin monia muita tanssi lajeja kuten itämainen, show, baletti yms. jos teillä on enemmän kiinnostusta asiaan ja haluatte kysellä niin ottakaa yhteyttä email. [email protected] niin voin kertoa paikkoja joista löydätte hakemukset yms. tarpeelliset tiedot.


    • tanssimaan vaan

      Mikkelissä Etelä-Savon tanssiopistolla seuraavat street/break-kurssit:

      Street 1 (ST1) alkeet
      Street 2 (ST2) perustaso
      Street 3 (ST3) jatkotaso
      Breakdance (BR) keski-jatkotaso
      Breakdance (BR) edistyneet

      http://www.etelasavontanssiopisto.fi/opetus.htm

    • ....

      mikkelissä on monia eri tanssi paikkoja muummuassa mikkelin tanssi opisto naisvoimistelijoilla on joitain kursseja. Ei tarvitse kuin etsiä netistä : D

    • Loca

      La carmencita ja eteläsavon tanssiopisto löytyy mikkelistä missä kummassakin monipuolisesti eri tunteja ! Mukaan vain !

    • Haluaa tanssia

      Olen 20 nuori nainen ja asun itse Mikkelissä ja haluaisin käydä show-tanssi tunneilla, myös tankotanssia haluaisin kokeilla.
      Mikkelissä ei taideta missään järjestää ainakaan noita tankotanssikursseja.
      Monet ystäväni ovat tanssineet show-tanssia jo pidemmän aikaa tuolla eteläsavon tanssiopistosssa, enkä haluaisi ainakaan heidän sekaansa uutena hölmönä joka ei vielä osaa mitään, koska en tiedä miten nuo menee, tanssivatko kaikki 10- vuotiaista eteenpäin samassa ryhmässä, tuntuu vähän tyhmälle jos 13 vuotiaat tai 20 vuotiaat osaavat siellä jo kaiken. Vielä 15 vuotiaanatänä ei olisi ollut niin erikoista liittyä sellaisee joukkoon, mutta kun tosiaan on jo 20.
      Olen miettinyt paljon, pitäisikö muuttaa jonnekkin muualle, mutta kaikki elämä tosiaan on täällä, joten ainoana vaihtoehtona jäisi että kävisi täältä niillä tanssitunneilla.
      Jos joillakin muillakin olisi täältä suunnalta mahdollisuus tehdä niin, niin sehän olisi mukava että tietäisi jo joitakin ihmisiä jotka sinne päin voisivat lähteä. Voisi bussilla kulkea sinne päin, missä nyt sattuisi sopivia kursseja olemaan.

      Jos joillakin iski jonkinlainen ajatus tai haluaa muuten ottaa yhteyttä niin; [email protected], sinne viestiä : )

    • Haluaa tanssia

      Taisin sekoittaa streetdancen showtanssiin, mielummin streetdance mutta kumpikin käy.
      Jokatapauksessa joku oli sanonut, että Eteläsavon tanssiopistolla on streetdancen alkeen, mutta ovatko ne juuri niitä kymmenen vuotiaita. Ou, hävettää.

    • Estot

      Etelä-savon tanssiopistoa ei voi suositella kenellekään; ammattitaidottomat ihmiset pitävät tunteja ja pyörittävät toimintaa..toiminta on ala-arvoista.

      • aikaansaedellä

        Tiedä häntä, mutta nykyään tuo show-dance on wcs eli hehän ovat olleet aikaansa edellä, mikäli väite siitä, että kamut oli tanssineet sitä siellä jo vuosia ennen vuotta 11.


      • kerropa

        Saisiko tähän perusteluita??


    • Anonyymi

      Onko tanko tanssia lihavampalle naiselle?

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      202
      7949
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4522
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      28
      2210
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2109
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      28
      1925
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      40
      1795
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1726
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1689
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1633
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1448
    Aihe