Pariisiin pidenetylle viikonloppulomalle. Onko millainen keli n. yleensä ollut lokakuun lopussa ja kuinka paljon on turisteja liikkeellä?
4 viikon
3
472
Vastaukset
- Menossa
Meillä on enään 12 päivää ennen kuin lähdetään reissuun! Itse olen ainakin kuullut että näin syksyllä Pariisissa olisi oikein kiva keli ja mitä nyt olen noita säätiedotuksia seurannut niin ihan lupaavalta näyttää 16 - 5 asteen välillä on heittelehtinyt. Puolipilvistä. Odotan innolla! Mukavaa matkaa teillekkin!
- Ei malttaisi odottaa
Aahh... ihanaa kun ei ole kuumat ilmat enää ... pidän mielummin viileähköstä säästä....vettä ei tietenkään tarvia sataa mut jos sataa sit sataa.... heheee.....
Mites ne ruuhkat eri nähtävyyksiin eikö kenelläkään aikaisempaa kokemusta? Sen tiedän et kesällä saa jonotttaa urakalla. No selviäähän se sitten paikan päällä! Hyvää ja turvallista matkaa teille!
- navigien
Syyskuu oli ainakin nätti ja lämmin, mutta lokakuussa alkaa olla jo kovin epävakaista. Aamut ja illat ovat hyvin viileitä, ja päivälämpötila taitaa olla keskimäärin välillä 10-15 astetta celsiusta, johon auringonpaiste lisää tietysti aika paljonkin. Koleaan päin tuntuu kyllä menevän.
Kannattaa katsoa lähempänä matkaa sitten säätiedotuksia vähän tarkemmin. Erityisen tarkkaa ennustusta saa ainakin osoitteesta http://www.lachainemeteo.com/.
Ja turistejahan Pariisissa on aina ihan riittämiin, mutta loka-marraskuussa varmasti kesä- ja talvilomasesonkeja vähemmän. Ranskalainen koululomakausi taitaa ajoittua juuri matkanne kohdalle, mutta Pariisissa se tuskin vaikuttaa muuhun kuin ehkä liikenteeseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta703560Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1483533Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463322- 532779
- 322036
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘301962Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k421704- 481676
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä961635- 391400