Heippa! Olen kovasti ihastunut erääseen mustaan nahkatakkiin. Olisiko teillä vinkkejä minkä värisiä ja mallisia hiusuja sen kanssa voisi käyttää..entäpä kenkiä?
Jotenkin pelottaa että musta nahkatakii on liian "raju" Itse ja varmaan monet muutkin vähän vanhemmat ihmiset mieltävät sen prätkä yms kohderyhmiin. Mietn siis voisin pehmentää sen vaikutusta?
nahkatakin kanssa
monileea
2
1100
Vastaukset
Nahkarotsin kans farkut ja bootsit toimii aina. Vaikea sanoa muuta ku en tiedä nahkatakin mallia ja pituutta, se vaikuttaa aika paljon et mitkä housut ja kengät käy yksiin takin kans. Vaikutelmaa voi pehmentää esim. pörröisellä kaulaliinalla.
- ei kokomustaa
Naisellisuutta voit hakea kengillä, laukuilla, huiveilla (jo ehdotettu pörröisempi huivi on hyvä idea). Ja naiselliset korkeakorkoiset kengät/saapikkaat/nilkkurit (riippuu lahkeen pituudesta) kun laitat, niin et näytä "helvetinenkeliltä" jos et halua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643225Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa992180- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132