Hedelmällisyys

sairastanut

Tietääkö kukaan sellaista ihmistä joka olisi saanut kantasolusiirron/intensiivihoidon jälkeen enää lapsia?

7

1662

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • puntila

      minä luuydinsiirron jälkeen. Ainakin allogeenisessa kantasolusiirrossa menee hedelmällisyys. Nuoremmilta miehiltä otettiin spermaa säilöön tulevaisuuden varalle, naisten kohdalla en tiedä käytäntöä...

    • miehen,

      joka on saanut lapsen kantasolusiirron jälkeen, mutta sellaisella spermalla, joka oli pakastettu häneltä klinikalle ennen hoitoa. Kai se niin vahva hoito on, että siitä tulee pakostakin steriiliksi.

      • saknasfpskf

        tietääkö kukaan ylipäänsä naista joka syövän sairastamisen ja sytostaattihoitojen jälkeen olisi tullut luonnollisin keinoin raskaaksi?


      • JHW.
        saknasfpskf kirjoitti:

        tietääkö kukaan ylipäänsä naista joka syövän sairastamisen ja sytostaattihoitojen jälkeen olisi tullut luonnollisin keinoin raskaaksi?

        naisen, joka on saanut hoitojen jälkeen kaksi reipasta ja tervettä lasta. Hyvän tuttuni vaimo.
        Kertoi minulle itse kun sai kuulla sairastumisestani.


    • aloittaja

      Jotain uskomatonta on tapahtunut, todellinen IHME!
      Olen siis käynyt kahdesti läpi syöpähoidot, toisella kerralla intensiivihoidon/kantasolusiirron, lääkäri ilmoitti etten ikinä tule saamaan lapsia, nämä hoidot aiheuttavat 100% varmuudella täyden hedelmättömyyden. En ollut uskoa silmiäni, kun raskaustesti näyttikin positiivista! Ei ollut terveydenhuollon väkikään uskoa tapahtunutta!
      Huolettaa tietenkin millaiset mahdollisuudet tällaisella raskaudella on, mutta päivä kerrallaan..Eihän tässä voi kuin iloita Luojan suomasta ihmeestä! :) Mikään ei näytä olevan mahdotonta!

      • Ira¤

        toivon puolestasi jotta kaikki menee hyvin raskausaikana ja synnytyksessä.Olet varmasti erityistarkksilussa,Onnea vielä keran,puolestasi tuonne yläkertaan voin laitta kiitokset menemään,ja siunausta sinulle,ja tulevallelapselle.


    • HopeMiracle

      Minä olen sairastanut hodgkinin lymfooman kahdesti ja saanu kantasolusiirteen ja laskettu aika on 3 päivän päästä :) Tosiaan kuvittelin ja minulle uskolteltiin raskauden olevan lähes mahdotonta! Raskaus on saanut alkunsa normaalisti. Toivoa siis on!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      57
      5790
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      26
      3667
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      227
      1921
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1772
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      94
      1222
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1177
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      290
      955
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      50
      948
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      889
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      848
    Aihe