Tietääkö kukaan sellaista ihmistä joka olisi saanut kantasolusiirron/intensiivihoidon jälkeen enää lapsia?
Hedelmällisyys
7
1817
Vastaukset
- puntila
minä luuydinsiirron jälkeen. Ainakin allogeenisessa kantasolusiirrossa menee hedelmällisyys. Nuoremmilta miehiltä otettiin spermaa säilöön tulevaisuuden varalle, naisten kohdalla en tiedä käytäntöä...
- miehen,
joka on saanut lapsen kantasolusiirron jälkeen, mutta sellaisella spermalla, joka oli pakastettu häneltä klinikalle ennen hoitoa. Kai se niin vahva hoito on, että siitä tulee pakostakin steriiliksi.
- saknasfpskf
tietääkö kukaan ylipäänsä naista joka syövän sairastamisen ja sytostaattihoitojen jälkeen olisi tullut luonnollisin keinoin raskaaksi?
- JHW.
saknasfpskf kirjoitti:
tietääkö kukaan ylipäänsä naista joka syövän sairastamisen ja sytostaattihoitojen jälkeen olisi tullut luonnollisin keinoin raskaaksi?
naisen, joka on saanut hoitojen jälkeen kaksi reipasta ja tervettä lasta. Hyvän tuttuni vaimo.
Kertoi minulle itse kun sai kuulla sairastumisestani.
- aloittaja
Jotain uskomatonta on tapahtunut, todellinen IHME!
Olen siis käynyt kahdesti läpi syöpähoidot, toisella kerralla intensiivihoidon/kantasolusiirron, lääkäri ilmoitti etten ikinä tule saamaan lapsia, nämä hoidot aiheuttavat 100% varmuudella täyden hedelmättömyyden. En ollut uskoa silmiäni, kun raskaustesti näyttikin positiivista! Ei ollut terveydenhuollon väkikään uskoa tapahtunutta!
Huolettaa tietenkin millaiset mahdollisuudet tällaisella raskaudella on, mutta päivä kerrallaan..Eihän tässä voi kuin iloita Luojan suomasta ihmeestä! :) Mikään ei näytä olevan mahdotonta!- Ira¤
toivon puolestasi jotta kaikki menee hyvin raskausaikana ja synnytyksessä.Olet varmasti erityistarkksilussa,Onnea vielä keran,puolestasi tuonne yläkertaan voin laitta kiitokset menemään,ja siunausta sinulle,ja tulevallelapselle.
- HopeMiracle
Minä olen sairastanut hodgkinin lymfooman kahdesti ja saanu kantasolusiirteen ja laskettu aika on 3 päivän päästä :) Tosiaan kuvittelin ja minulle uskolteltiin raskauden olevan lähes mahdotonta! Raskaus on saanut alkunsa normaalisti. Toivoa siis on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä612079Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1661708Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2431389Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371337Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 811166
- 1281155
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3511109Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3261100