KMFDM

rebldomakr

Oisko tääl ketää ku ois kiinnostunu KMFDM tai NIN bändeist tai ees niitten tyylisist? Ite oon vannoutunu KMFDM fani. Omas kaveripiiris ei oo ketää ku tykkäis samanlaisest musast ku mä, on pikkasen outsider fiilis... ja sit viel ku oon ite tyttö nii samanhenkist porukkaa saa kyl iha tosissaa ettii eikä siltikää löydä. Mikä kaikkii vaivaa, miks te ette ymmärrä hyvän musan päälle?

8

1427

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anninna

NIN ei ihan ole mun makuun mutta indusmetallia kyllä muuten kuuntelen. Niinhän se on, ettei suurin osa ihmisistä tajua yhtään mitään hyvästä musiikista!

• dylan klebold

Oon kohta seittemäntoista ja aloin kuuntelemaan joku puolitoistavuotta sitte. Anarchy, son of gun, power, waste, wrath, stray bullet, megalomaniac, naive, beast, save me ihan hyviä lauluja.

• ReBl

dylan klebold..? kyl toi eric harris olis ollu parempi mut joo... anarchy on ihan mahtava biisi! ootsä kiinnostunu columbinest ja tollasest?

• uglypumpkin1

oletkos nyt sitten joku Dylan Klebold? Osta vielä musta paita jossa lukee "WRATH". No LOL.

• Enpä ole niitä poikia/miehiäkään tavannut jotka kuuntelisivat tämän tyylistä musiikkia, johtuen varmaan siitä että olen amiksessa ja amiksethan eivät ymmärrä musiikista mitään.

• cjy

kylläkin, mutta jostakin syystä erityisesti KMFDM:n musiikki tuppaa tuomaan outoa ahdistusta. En tiedä, se musa on tosi hyvää mutta siinä on vaan joku synkkä juttu, todennäköisesti linkittyy jotenkin ajatusmaailmani pimentoihin, kuka ties.

Professional Killer, Megalomaniac ja Dis-o-bedience ollut omia suosikkeja :]

• kooämäfdeeäm

hmh, oon kyllä saanu ite 2 kaveriin tartutettua KMFDM taudin :D. parhaat levyt on ehdottomasti XTORT ja Symbols /,,/

• Anonyymi

WHOAA mä oon kuuntelut KMFDM jopa yli 6 vuotta !! On kivaa tietää että on suomalaisii KMFDM faneja myös :3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      109
      4842
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      419
      1527
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1114
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1098
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1010
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      15
      1004
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      958
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      931
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      921
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe