KMFDM

rebldomakr

Oisko tääl ketää ku ois kiinnostunu KMFDM tai NIN bändeist tai ees niitten tyylisist? Ite oon vannoutunu KMFDM fani. Omas kaveripiiris ei oo ketää ku tykkäis samanlaisest musast ku mä, on pikkasen outsider fiilis... ja sit viel ku oon ite tyttö nii samanhenkist porukkaa saa kyl iha tosissaa ettii eikä siltikää löydä. Mikä kaikkii vaivaa, miks te ette ymmärrä hyvän musan päälle?

8

1555

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anninna

NIN ei ihan ole mun makuun mutta indusmetallia kyllä muuten kuuntelen. Niinhän se on, ettei suurin osa ihmisistä tajua yhtään mitään hyvästä musiikista!

• dylan klebold

Oon kohta seittemäntoista ja aloin kuuntelemaan joku puolitoistavuotta sitte. Anarchy, son of gun, power, waste, wrath, stray bullet, megalomaniac, naive, beast, save me ihan hyviä lauluja.

• ReBl

dylan klebold..? kyl toi eric harris olis ollu parempi mut joo... anarchy on ihan mahtava biisi! ootsä kiinnostunu columbinest ja tollasest?

• uglypumpkin1

oletkos nyt sitten joku Dylan Klebold? Osta vielä musta paita jossa lukee "WRATH". No LOL.

• Enpä ole niitä poikia/miehiäkään tavannut jotka kuuntelisivat tämän tyylistä musiikkia, johtuen varmaan siitä että olen amiksessa ja amiksethan eivät ymmärrä musiikista mitään.

• cjy

kylläkin, mutta jostakin syystä erityisesti KMFDM:n musiikki tuppaa tuomaan outoa ahdistusta. En tiedä, se musa on tosi hyvää mutta siinä on vaan joku synkkä juttu, todennäköisesti linkittyy jotenkin ajatusmaailmani pimentoihin, kuka ties.

Professional Killer, Megalomaniac ja Dis-o-bedience ollut omia suosikkeja :]

• kooämäfdeeäm

hmh, oon kyllä saanu ite 2 kaveriin tartutettua KMFDM taudin :D. parhaat levyt on ehdottomasti XTORT ja Symbols /,,/

• Anonyymi

WHOAA mä oon kuuntelut KMFDM jopa yli 6 vuotta !! On kivaa tietää että on suomalaisii KMFDM faneja myös :3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen

Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu
      Kajaani
      80
      1916
    2. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      59
      1768
    3. Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä

Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu
      Maailman menoa
      360
      1645
    4. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      169
      1453
    5. Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa

Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo
      Ikävä
      110
      1330
    6. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      67
      1310
    7. Rakastan ja ikävöin sinua

Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä
      Ikävä
      70
      1243
    8. Vihjeketju naisille

Kirjoita tähän vihjeesi kaivatullesi.
      Ikävä
      63
      1179
    9. KIIKKUSTUOLI

Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin
      80 plus
      100
      1087
    10. Kuljettajasi oy konkurssi?!

Tuliko ahnehdittua liikaa,menikö tämä kuljettajasi oy taksit siis konkurssiin?
      Iisalmi
      14
      1063
    Aihe