KMFDM

rebldomakr

Oisko tääl ketää ku ois kiinnostunu KMFDM tai NIN bändeist tai ees niitten tyylisist? Ite oon vannoutunu KMFDM fani. Omas kaveripiiris ei oo ketää ku tykkäis samanlaisest musast ku mä, on pikkasen outsider fiilis... ja sit viel ku oon ite tyttö nii samanhenkist porukkaa saa kyl iha tosissaa ettii eikä siltikää löydä. Mikä kaikkii vaivaa, miks te ette ymmärrä hyvän musan päälle?

8

1477

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • anninna

NIN ei ihan ole mun makuun mutta indusmetallia kyllä muuten kuuntelen. Niinhän se on, ettei suurin osa ihmisistä tajua yhtään mitään hyvästä musiikista!

• dylan klebold

Oon kohta seittemäntoista ja aloin kuuntelemaan joku puolitoistavuotta sitte. Anarchy, son of gun, power, waste, wrath, stray bullet, megalomaniac, naive, beast, save me ihan hyviä lauluja.

• ReBl

dylan klebold..? kyl toi eric harris olis ollu parempi mut joo... anarchy on ihan mahtava biisi! ootsä kiinnostunu columbinest ja tollasest?

• uglypumpkin1

oletkos nyt sitten joku Dylan Klebold? Osta vielä musta paita jossa lukee "WRATH". No LOL.

• Enpä ole niitä poikia/miehiäkään tavannut jotka kuuntelisivat tämän tyylistä musiikkia, johtuen varmaan siitä että olen amiksessa ja amiksethan eivät ymmärrä musiikista mitään.

• cjy

kylläkin, mutta jostakin syystä erityisesti KMFDM:n musiikki tuppaa tuomaan outoa ahdistusta. En tiedä, se musa on tosi hyvää mutta siinä on vaan joku synkkä juttu, todennäköisesti linkittyy jotenkin ajatusmaailmani pimentoihin, kuka ties.

Professional Killer, Megalomaniac ja Dis-o-bedience ollut omia suosikkeja :]

• kooämäfdeeäm

hmh, oon kyllä saanu ite 2 kaveriin tartutettua KMFDM taudin :D. parhaat levyt on ehdottomasti XTORT ja Symbols /,,/

• Anonyymi

WHOAA mä oon kuuntelut KMFDM jopa yli 6 vuotta !! On kivaa tietää että on suomalaisii KMFDM faneja myös :3

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73