Oisko tääl ketää ku ois kiinnostunu KMFDM tai NIN bändeist tai ees niitten tyylisist? Ite oon vannoutunu KMFDM fani. Omas kaveripiiris ei oo ketää ku tykkäis samanlaisest musast ku mä, on pikkasen outsider fiilis... ja sit viel ku oon ite tyttö nii samanhenkist porukkaa saa kyl iha tosissaa ettii eikä siltikää löydä. Mikä kaikkii vaivaa, miks te ette ymmärrä hyvän musan päälle?
KMFDM
8
1709
Vastaukset
- anninna
NIN ei ihan ole mun makuun mutta indusmetallia kyllä muuten kuuntelen. Niinhän se on, ettei suurin osa ihmisistä tajua yhtään mitään hyvästä musiikista!
- dylan klebold
Oon kohta seittemäntoista ja aloin kuuntelemaan joku puolitoistavuotta sitte. Anarchy, son of gun, power, waste, wrath, stray bullet, megalomaniac, naive, beast, save me ihan hyviä lauluja.
- ReBl
dylan klebold..? kyl toi eric harris olis ollu parempi mut joo... anarchy on ihan mahtava biisi! ootsä kiinnostunu columbinest ja tollasest?
- uglypumpkin1
oletkos nyt sitten joku Dylan Klebold? Osta vielä musta paita jossa lukee "WRATH". No LOL.
Enpä ole niitä poikia/miehiäkään tavannut jotka kuuntelisivat tämän tyylistä musiikkia, johtuen varmaan siitä että olen amiksessa ja amiksethan eivät ymmärrä musiikista mitään.
- cjy
kylläkin, mutta jostakin syystä erityisesti KMFDM:n musiikki tuppaa tuomaan outoa ahdistusta. En tiedä, se musa on tosi hyvää mutta siinä on vaan joku synkkä juttu, todennäköisesti linkittyy jotenkin ajatusmaailmani pimentoihin, kuka ties.
Professional Killer, Megalomaniac ja Dis-o-bedience ollut omia suosikkeja :] - kooämäfdeeäm
hmh, oon kyllä saanu ite 2 kaveriin tartutettua KMFDM taudin :D. parhaat levyt on ehdottomasti XTORT ja Symbols /,,/
- Anonyymi
WHOAA mä oon kuuntelut KMFDM jopa yli 6 vuotta !! On kivaa tietää että on suomalaisii KMFDM faneja myös :3
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602