Olen tässä miettinyt, että missä se piilee se Kimin charmin salaisuus? Millä hän sai missi Jennin naimisiin kanssaan?
Minulla on kaveri,joka on ihan Kimin näköinen ja kuuloinen, no paitsi vähän pitempi ja parempikuntoisemman näköinen ja poikarukka ei ole koskaan saanut naista ja kun hän esittelee itsensä niin hälle vaan nauretaan ja saatille ei ole päässyt ja poikuuskin on vielä tallella vaikka ikää on jo 24v.
Olen tässä miettinytkin että mikä erottaa tämän ystäväni Kimistä ja miksei hälle pauku Jennin näköisiä muijia.
Kimin viehätysvoiman salaisuus?
5
420
Vastaukset
- et räyhkä
ehti ekaks pokata suomen tyhmimmän muijan...tyhmät muijat on jo loppu, niitä ei enää oo
- Naiset käyvät kuumana siihen
No mutta hei! Kaverisi tuskin osaa inistä, piipittää ja kimittää falsetilla! Arvasin oikein, enkös vain!
- kimi piipitä?
kimillähän on matala ääni mutta vain epäselvä, ei piipittävä.
- istuu
korkeammalla kun sillä on paksumpi lompakko.
- Jaana JaaJaa
..naisia ei taida riittää sun kaverille, harmi.
Vaikka täytyy ihmetellä, onks Jenni loppujen lopuksi niin ihmeellinen kaunotar, makuja tietysti on monia. Mun mielestä se on naapurintyttömäisen näkönen nainen vai miten pitäis sanoa?
Kaduilla näkee lähes päivittäin kauniimpiakin.. Seiskassakin, toisinaan.
Ennemmin toisinaan ihmettelen, onko niiden suhde kulissia vai kirjoittaako lehdet soopaa?
Eihan ihmisten ole pakko olla naimisissa, ei mikään pakko.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.865467- 1643622
- 533189
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2032126- 351931
- 331864
- 461823
- 571714
- 191683
- 191627