Moikka ,
varasin justiinsa ensiviikolle lennot hkg-cebu..ja siitä jatkamme ilmeisesti boholiin lautalla.
bohlin valitsin kun vaikutti mukavalta. Kyysinkin vähän tuosta majoituspuolesta ja sen hintatasosta.!!!!? Ajateltiin katsoa majoitus vasta paikanpäältä vai oisko suositeltavaa varata etukäteen!? :)
muutkin vinkit tervetulleita :)
kiitos
Cebu / Bohol
12
3354
Vastaukset
- majoitus
Olin kesällä tässä paikassa voin suositella.
http://www.isisbungalows.com/- innipinni
itse katselin tätä :)
tykään mielummin tän tyylisest kuin kunnon hotellista.. olenko omituinen :D
http://www.hostelbookers.com/hostels/philippines/bohol/16718/
onko kokemuksia :)?? - mun makuunkin
innipinni kirjoitti:
itse katselin tätä :)
tykään mielummin tän tyylisest kuin kunnon hotellista.. olenko omituinen :D
http://www.hostelbookers.com/hostels/philippines/bohol/16718/
onko kokemuksia :)??kivalle! myös tykkään edullisesta bungalow meiningistä huomattavasti enemmän kuin hotelleista tai resorteista.
itse menossa vasta keväällä... jos käyt tuolla, kerro millainen oli! - innipinni
mun makuunkin kirjoitti:
kivalle! myös tykkään edullisesta bungalow meiningistä huomattavasti enemmän kuin hotelleista tai resorteista.
itse menossa vasta keväällä... jos käyt tuolla, kerro millainen oli!honkkarissa jomatkalla kotiin ja kulutan ylim aikaa
ahuippureissu\
voin kertoo majoituksista ja muusta myohemmin :) - Kerro kerro
innipinni kirjoitti:
honkkarissa jomatkalla kotiin ja kulutan ylim aikaa
ahuippureissu\
voin kertoo majoituksista ja muusta myohemmin :)Tervehdys
Samoihin maisemiin olen reissua suunnittelemassa ja kovasti amatöörireissaajaa kiinnostaisi majoitus- ja muutkin käytännön kokemuksesi. - innipinni
Kerro kerro kirjoitti:
Tervehdys
Samoihin maisemiin olen reissua suunnittelemassa ja kovasti amatöörireissaajaa kiinnostaisi majoitus- ja muutkin käytännön kokemuksesi.heip
jos annat e mail osoitteesi voin laittaa koko liudan juttuja :)
huippu reissu oli ja mielellään voin kertoa hyväksi kokemistani asioista :) jos haluat.. - Kerro kerro
innipinni kirjoitti:
heip
huippu reissu oli ja mielellään voin kertoa hyväksi kokemistani asioista :) jos haluat..Kyllä kiitos, mieluusti ottaisin oppia kokemuksistasi, niin hyvistä kuin huonoistakin.
Kaltaiselleni amatöörille ovat näin pitkälle reissulle kaikki neuvot tarpeen.
Täältä palstaltahan voisit kokemuksiasi jakaa kerralla useammallekin kiinnostuneelle, mutta toki voit äspeetäkin pukata tulemaan.
moroso1(ätshii)suomi24 - Lundi-
innipinni kirjoitti:
heip
huippu reissu oli ja mielellään voin kertoa hyväksi kokemistani asioista :) jos haluat..Moikka!
Olisin erittäin kiinnostunut kuulemaan Boholin/Filippiinien kokemuksistasi. Olemme tyttöystäväni kanssa lähdössä 17.12 Filippiineille ja siellä menemme juuri Boholille. Eli kaikki vinkit otettaisiin kiitollisina vastaan!
janne.bjorklund(at)gmail.com
Kiitokset! - Uulapinni
innipinni kirjoitti:
heip
huippu reissu oli ja mielellään voin kertoa hyväksi kokemistani asioista :) jos haluat..Hei Innipinni, myös meitä kiinnostaisi kuulla, millaista oli Filippiineillä. Erityisesti Cebu ja Palawan. Jos ystävällisesti laitat tietoa osoitteeseen [email protected]. Ja toi ihan oikeasti on meidän eemaili osoite :) kiitos etukäteen, jos näin teet!
- että lähettäisit tietoja bo...
innipinni kirjoitti:
heip
huippu reissu oli ja mielellään voin kertoa hyväksi kokemistani asioista :) jos haluat..ja cebunkin halvoista majoituksista ja muustakin hyödyllisestä os [email protected]
kiitos - Kertonu ei
Kerro kerro kirjoitti:
Kyllä kiitos, mieluusti ottaisin oppia kokemuksistasi, niin hyvistä kuin huonoistakin.
Kaltaiselleni amatöörille ovat näin pitkälle reissulle kaikki neuvot tarpeen.
Täältä palstaltahan voisit kokemuksiasi jakaa kerralla useammallekin kiinnostuneelle, mutta toki voit äspeetäkin pukata tulemaan.
moroso1(ätshii)suomi24Ei oo vieläkään kusti polkenu, ja nythän mulla onkin jo tietoa itsellänikin.
- el nido
että lähettäisit tietoja bo... kirjoitti:
ja cebunkin halvoista majoituksista ja muustakin hyödyllisestä os [email protected]
kiitostätä paikkaa, jos haluat yöpyä edullisesti cebussa.
www.sugbutel.com/
250 php / yö
sijainti lähellä boholiin meneviä lautta yhteyksiä sekä isoa sm city kauppakeskusta.
majoitus dormitory tyyppinen, mutta paikka on todella siisti ja uusi. hyvät suihkutilat sekä loistava henkilökunta.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä712388Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on711460Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461447Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2551425- 831252
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3801222Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421215- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3441156