kannattaako vielä mennä vierailulle eläintarhaan vai ollaanko siel jo talviunilla? lmeisesti vain viikonloppuisin auki nyt lokakuussa?
Onko eläintarhassa ruuhkaa että menee jonottamiseksi,tähän aikaan vuodesta?
onko joku hyvä hotelli Eläintarhan ja Tukholman välillä jota voisit suositella?
Autolla olis tarkoitus kahden aikuisen lähteä reissuun.
Vinkkejä otetaan vastaan...
Kiitoksia jo etukäteen !!
Kolmåren, kannattaako
6
1041
Vastaukset
- kohta
talviunilla
http://www.kolmarden.com/om-kolmarden/Sprak/Suomeksi/ - vähän huvittaa
matkakohde 2 aikuiselle sillä ehkä nyt lapsiperhje mutta. Ja vielä erikoisempi on ajankohta sillä kyllä eläintarhaan yleensä mennään kesällä kun on nätit kelit. Mutta kukin tavallaan ja jos nyt noin suuren vaivan näkee että tuonne asti autolla niin mikä ettei ja takuulla löytyy hotelleja kymmeniö.
- Vielä lähteä?
Joo, kiinni menee.
Nimimerkki "Aika erikoinen" pyydän sinulta anteeksi kun en tee niinkuin sinä tekisit.
Täytyy mennä ensikesänä sinne kun sielä on ruuhkaa.
Mihin sitä nyt sit suunnistais ex-tempore reissuun......
Aika erikoinen, Oisko sulla vinkkejä? - Vielä lähteä
Niin, 163 kilometriä tulee ajoa yhteen suuntaan
Onko se paljon? Toki autolautta matka välissä.
Tukholma-Eläintarha väli on 150 km. - sinulle..
Mitä se sinulle kuuluu, mitä ihmiset haluavat tehdä!!! Miksi ihmeessä aikuinen ihminen ei saisi olle kiinnostunut eläintarhassa käynnistä ja eläinten katselusta? Aika suppea on sinun näkökantasi. Rajoitatko sinä kaikessa omaa elämääsi tuollaisilla typerillä säännöillä? Mahtaa olla tylsä elämä.
- Kolmårdenissa
hotellikin.
http://www.kolmarden.com/Om-Kolmarden/Sprak/Suomeksi/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 664500
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373208Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262628- 472523
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1971913
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951552Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91418