Elvis ei kuollut 16.08.1977

Faktamies

Mikään ei todista Elviksen kuolleen, mutta siitä, että Elvis ei kuollut on satoja, jopa tuhansia todisteita.

Ehkä tärkeimpänä se, että kukaan muu kuin Elviksen väki ei tunnistanut ruumista, jota väitettiin Elvikseksi ja Elviksen poliisiystävä Jerry Francisco kaiken hyvän lisäksi meni määräämään ruumishuoneen kamerat suljettaviksi ennen kuin Elvistä satoja kertoja hoitaneiden mukaan mustan miehen ruumis vietiin sisään.

Elvis myös avattiin heti laittomasti ilman piirikunnan "coroneria". Avauksen teki Elviksen poliisikamu, medialle valehdellut Francisco, Elviksen hovin jäsen henkilääkäri George Nichopoulos ja Elviksen miljoonilla tukeman sairaalan ylilääkäri Eric Muirhead.

Francisco meni kaiken lisäksi ilmoittamaan kuolinsyyn ennen ruumiinavausta XXD

Tässä vain yksi esimerki.

Missähän Elvis on?

10

914

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • FAKTAMIES

      Ruumiin valmisteli hovin miehet Geller ja Hodge Elviksen koulukaverin ja ystävän hautaustoimistossa

      Niin ja...

      Poliisi kadotti kaikki tutkimusmateriaalit heti :O XDDDDDDDDDDDDDDDDDD

    • isingtheblues

      Ihanko tosissasi uskot että tämä "Elvis elää,mutta ei kerrota kenellekkään" salaisuus olisi pysynyt salaisuutena tähän päivään asti?? Jos minkä tahansa asian tietää useampi kuin yksi ihminen,on vain ajan kysymys milloin sen tietää koko maailma.

    • Selvis

      "Missähän Elvis on?"

      Johan minä ajat sitten ilmoitin, että elelen salanimellä täällä Inarinjärven rannalla hulppeassa huvilassa. Jos satutte ajamaan ohi, niin ajakaa ohi!

    • se Elvis

      oli niin pirun huonossa kunnossa vuonna 77,ettei kyllä 78 nähnyt.Maksa paskana ja varmaan myös sydän ollut liian kovilla.Siihän se kuolikin vuonna-77,varsin uskottavalta kuulostaa.

    • haudassa?

      Elvis syntyi vuonna -35 ja oli ylipainoinen. Vuonna 2008 hän olisi 73. Olisiko todella elänyt niin vanhaksi? En usko.

    • asdf-xx

      Minäkin uskoin noihin "Elvis on elossa"- juttuihin vielä noin vuosi sitten. Jotenkin vaan sitten tajusin sen Elviksen kuoleman 30-vuotispäivän aikoihin, että minähän olen ihan tajuttoman hullu kun uskon, että Elvis olisi elossa... Se oli hirveä pettymys kun itse tajusin kuinka tyhmä olin.

      Mielestäni ne Elviksen kuolemaa puoltavat asiat ovat kiinnostavia, vaikka en niihin enää uskokaan. Mutta oletko tullut ajatelleeksi, että noita "vihjeitä" Elviksen olemassaolosta olisi tehty sen takia, että Elviksen cd:t yms EPE:n tuotteet olisivat tuottavia? Esim. ne "Elvis havainnot" Gracelandilla: Tuollaiset jutut tietysti yllyttävät ihmisiä menemään Gracelandiin siinä toivossa, että näkisivät vilauksen Elviksestä. Siis tämä kaikki "Elvis on elossa"- höpinä vain tuottaa EPE:lle ja Lisa Marielle ja muille paljon rahaa.

      • pablo83

        niitä todisteita siitä että elvis elää saati sitte kattoon videoita youtubesta...asiasta.


      • asdf-xx
        pablo83 kirjoitti:

        niitä todisteita siitä että elvis elää saati sitte kattoon videoita youtubesta...asiasta.

        Kyllä minä olen niitä Elviksen kuoleman lavastamiseen liittyviä todisteita katsonut ja lukenut netistä, kirjoista ja jopa youtubesta. Uskoin itsekin niihin yhteen aikaan tosi vahvasti, mutta läheiseni saivat minut pikkuhiljaa uskomaan, että on vain toiveajattelua uskoa tuohon Elvis-höpinään... :(

        Minä siis todellakin olen lukenut niitä Elviksen kuoleman lavastamista käsitteleviä juttuja. Tilasin niitä kirjoja jopa ihan USA:sta asti. Kirjoissa on todella kiinnostavia asioita, sen voin sanoa suoraan.

        Vaikka sanon nyt, että en usko Elviksen olevan elossa, kyllä minussa on vielä jonkinlainen pieni toivonkipinä siitä, että hän voisikin vielä olla elossa. Pelkään vain pahoin, että se onkin toiveajattelua... Mutta sehän olisi aivan tajuttoman hienoa, jos Elvis oikeasti olisi elossa! Saisin siitä varmasti sydänkohtauksen, jos se olisi totta.

        Myspacessa sen "the truth about Elvis" (siinä
        yritetään ratkaista tätä Elviksen kuolemaan liittyvää arvoitusta)- dokumentin tekijä ilmoitti eilen, että se dokumenttielokuva on viimeinkin valmis.(Sen olisi alustavien suunnitelmien mukaan pitänyt olla valmis jo vuoden 2007 elokuussa.) Odotan innolla sen julkaisupäivää. Jos se esitetään Suomessa, aion ehdottomasti katsoa sen. Ja jos sitä ei esitetä täällä niin hankin sen käsiini sitten sieltä USA:sta.


    • pablo83

      että elvis kuoli 1977...

    • epäilijä

      jos hän lavasti kuolemansa ja katosi jonnekin, niin eikö hänen perusluonteenaankin jo ollut tarve olla yleisön edessä joko laulajana tai näyttelijänä, niin peruskysymys; voisiko hän siis yht äkkiä pysytellä täysin poissa näkyviltä, eikö vanha veri vetäisi jollain lailla taksisin ihmisten pariin ?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      242
      2164
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      154
      1404
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1290
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1035
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1009
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      940
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      835
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      659
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      650
    Aihe