Antakaahan viitteitä paljon voisi haastattelussa pyytää projekti assarin työstä? Työnantaja on ammattikorkeakoulu ja työpaikka sijaitsee etelä Suomessa mutta ei pääkaupunkiseudulla. Ja siis itse olen tradenomi. Mietin että olisko joku 2000e? Toisaalta luulen että ei maksa noin paljoa. En kuitenkaa viitsisi työskennellä paljon alle tuon palkan, 1800 olisi kyllä aivan ehdoton minimi....
Projekti assistentin palkka
3
2353
Vastaukset
- SomebodyJust
Kannattaa jo tässä vaiheessa opetella että projektiassistentti on yhdyssana. Eikä kysymys ole edes minkään pilkun viilaamisesta. Mielestäni huono kieli vie pisteitä alaspäin, eikö vain?
Ja tuohon palkkatoivekysymykseen on vaikea vastata kun et kerro työtehtävistä mitään. Assistentin toimenkuvaan voi jollakin kuulua vain kahvinkeitto ja kopiointi. - ja toimenkuvasta
Päättelisin kirjoituksestasi, että sinun palkkasi sijoittuisi n. 1600 €/kk. Et kykyne kielellisesti tuottamaan esim. projektin esitteitä tai tekemään raportteja.
- caribianpirate
älkää viitsikö olla ilkeitä. kyllä tuo 2000e/kk on sopiva palkkatoive.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1396639
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1495719- 1234881
Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.434480Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?523882- 623051
Itkin oikeasti aamulla taas
Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.522956Minun rakkaani.
Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m242392- 352248
Naiselle hyvää viikkoa
olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢152187