Tyhmä kysymys mutta kun aloittelijoita ollaan niin uskallanpa kysyä:
Käykö yhtä ja samaa vahvistinta käyttää sekä musiikin kuuntelun että leffojen vahvistimena?
Eli musiikkia cd-levyltä/virittimeltä ja kuvaa/ääntä dvd/blue-ray -asemilta.
Varmaan liittyy AV/monikanava/stereo -juttuihin ?
Vai pitääkö hankkia erikseen 2 vahvaria ?
Yksi ja sama
8
610
Vastaukset
- presidentti kepponen
tokihan monikanavavahvistimella myös stereona voi kuunnella.
- kai käy.
Aika friikki täytyy olla jos eri tarkoituksiin hankkii omat vahvistimet.
- näin on
tai sitten on pätäkkää niin ettei paskalle taivu ja asuntokin on koirankoppia isompi
- vahvari
Mitä sitten tarkoittaa AV-vahvistin ?
Onko se tarkoitettu VAIN kuvalähteiden vahvistamiseen vai käykö myös cd-levylähteen/virittimen musiikkivahvistimena? - presidentti kepponen
vahvari kirjoitti:
Mitä sitten tarkoittaa AV-vahvistin ?
Onko se tarkoitettu VAIN kuvalähteiden vahvistamiseen vai käykö myös cd-levylähteen/virittimen musiikkivahvistimena?av = Audio (=ääni) Video (=kuva)
- millä tavalla
mitä friikkiä siinä on, jos käyttää laadukasta 2-kanavavahvistinta musiikin kuunteluun ja 5.1-vahvistinta leffoihin, ottaen huomioon että päästäkseen samalle tasolle 2-kanavavahvistimen äänenlaadun kanssa av-vahvistimesta saa maksaa 4-5 kertaa enemmän!
- presidentti kepponen
millä tavalla kirjoitti:
mitä friikkiä siinä on, jos käyttää laadukasta 2-kanavavahvistinta musiikin kuunteluun ja 5.1-vahvistinta leffoihin, ottaen huomioon että päästäkseen samalle tasolle 2-kanavavahvistimen äänenlaadun kanssa av-vahvistimesta saa maksaa 4-5 kertaa enemmän!
sepä juuri. varmaankin n.99% kansalaisista pärjää yhelläkin vahvistimella.
erikoista on jos 2 laitetta tarvitsee. friikki jos mikä. - samalla tavalla
millä tavalla kirjoitti:
friikki kuin minä autoissa.
Minulla on 5 autoa.
-iso V8 kun lähden moottoritielle
-litrainen pikkuauto kaupunkiin
-tila-auto kun perhe lähtee mukaan
-maastoauto kun mennään metsälle
-pakettiauto kun autan muutossa kavereita
Mutta mitä pi*ua? Per*se auki!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1948711
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264868- 504318
- 623877
- 513246
- 503070
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.552852Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262716- 432521
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422425