Tiedotus pääkaupunkiseutulaisille!

Kierrättäjä1

Näistä paikoista löytyy metallinkeräyspisteet:
Dagmarinkatu/Töölönkatu    Helsinki    00100
Eteläinen Rautatienkatu, Forumin pysäköintihalli (autoilijoille), Jaakonkadun puoli    Helsinki    00100
Selkämerenkuja-Ruoholahdentori-Ekopiste/Ruoholahti    Helsinki    00180
Vaasan puistikko-Sörnäisten metroasema    Helsinki    00500
Itäinen Brahenkatu-kääntöpaikka/Kallio    Helsinki    00510
Kaarlenkatu/Helsinginkatu-Brahen kenttä/Kallio    Helsinki    00510
Viipurinkatu/Porvoonkatu-Raitiolinjan 3 pysäkki/Alppila    Helsinki    00510
Karjalankatu/Porvoonkatu/Alppila    Helsinki    00520
Kangasalantie,Vallilan puisto/Vallila    Helsinki    00550
Kulosaaren urheilukenttä (tennishallin pääty)    Helsinki    00570
Kyläsaarenkatu 8, Kierrätyskeskus (keskuksen aukioloaikojen mukaan)    Helsinki    00580
Johtokiventie-Puistikko/Pihjalamäki    Helsinki    00710
Prinssintie/Roihuvuorentie/Roihuvuori    Helsinki    00820
Pohjoinen Itäkatu 1, Itämarket (P-paikka kauppakeskuksen ja Itäväylän välissä)    Helsinki    00930
Humikkalanrinne, Humikkalantie 88, Ekopiste/Mellunkylä    Helsinki    00940
Mustalahdenpolku/Vuosaarentori/Ekopiste tien päässä    Helsinki    00960
Siltapolku/Kaunispääntie/Mellunmäki, P-paikalla    Helsinki    00970
Rastilantie/Kallvikintie/Shell-huoltamon vieressä    Helsinki    00980
Rusthollarintie/Kuutsalontie, Ekopiste, Puotila    Helsinki    00980
Otakaari 11/Otaniemen ostoskeskuksen takana    Espoo    02150
Iso Omena/Ekopiste, Suomenlahdentie    Espoo    02230
Kuurinniityntie/Pitkännotkontie/Tuomarila    Espoo    02760
Horsmakuja 6, Kierrätyskeskus (keskuksen aukioloaikojen mukaan)/Tikkurila    Vantaa    01300
Hyrylän S-Market/ekopiste, Hyrylänkatu 6    Tuusula    04300

Ite en näistä paikoista tunne mitään, koska asun pohjosessa, mutta toivottavasti tästä on apua teille eteläisille!

Löysin tuon listan tästä osoitteesta:
http://www.lassila-tikanoja.fi/fi/palvelutjatuotteet/palvelukokonaisuudet/yksityisasiakkaat/sivut/metallipakkaustenkeräyspääkaupunkiseudulla.aspx

7

2353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kierrättäjä1
    • Kierrättäjä1
    • on millä

      mällätä. Käyttökelpoinen tavara viedään tuonne:
      http://www.kierratyskeskus.fi/

      Mitens teillä siellä pohjoses. Olis aika kiireen vilkkaan siivota ne mettässä olevat kaatopaikat. Tarkastajat ovat kohta siellä. Räpsyt tulee jos näkevät. Joten pistäkää töpinäks.

      • Kierrättäjä1

        HUOM! Mä oon kahtellut nuo linkit vain siksi, että tuntuu siltä, kuin hesasta ei löytyisi ekopisteitä.

        Kyllä täältä löytyy kierrätyskeskuksia. Mä en oo vienyt yhden yhtäkää tavaraa väärään paikkaan, joten on turha minuun kohdistaa toi sun teksti!


      • on millä..
        Kierrättäjä1 kirjoitti:

        HUOM! Mä oon kahtellut nuo linkit vain siksi, että tuntuu siltä, kuin hesasta ei löytyisi ekopisteitä.

        Kyllä täältä löytyy kierrätyskeskuksia. Mä en oo vienyt yhden yhtäkää tavaraa väärään paikkaan, joten on turha minuun kohdistaa toi sun teksti!

        Kyllä mä tiedän. Oon käynyt siellä pohjoses. Metsissä kuoppa joka hehtaarilla jossa autonraadoista pontikkapannuun. Parempi kun ne siivootte ja vikkelään. Jos EU-komissaari näkee, vie se teiltä tukiaiset. Milläs sitten elätte.


      • on millä..
        Kierrättäjä1 kirjoitti:

        HUOM! Mä oon kahtellut nuo linkit vain siksi, että tuntuu siltä, kuin hesasta ei löytyisi ekopisteitä.

        Kyllä täältä löytyy kierrätyskeskuksia. Mä en oo vienyt yhden yhtäkää tavaraa väärään paikkaan, joten on turha minuun kohdistaa toi sun teksti!

        Annetaan.net sekä suomi24.fi/annetaan jolloin hakevat romut kotoa eikä niitä tarvii mihinkään ite kiikuttaa.


      • Kierrättäjä1
        on millä.. kirjoitti:

        Kyllä mä tiedän. Oon käynyt siellä pohjoses. Metsissä kuoppa joka hehtaarilla jossa autonraadoista pontikkapannuun. Parempi kun ne siivootte ja vikkelään. Jos EU-komissaari näkee, vie se teiltä tukiaiset. Milläs sitten elätte.

        Mä en oo vienyt metsiin yhtäkää tavaraa! Käyttökelpoiset tavarat vien kierrätyskeskukseen tai myyn huuto.netissä. Kaikki jätteet lajittelen, joten ei tuu yhtäkään pussia sekajätettä kaatopaikalle!

        Joten on turha mua syyttää, jos joku paskiainen on vienyt metsään jotain!

        Sitä paitsi pohjonenkin on laaja! Omalla paikkakunnalla hoidetaan jäteasiat paremmin kuin pääkaupunkiseudulla! Tiedottaminen, ekopisteiden osoitteet ja jäteluettelo löytyvät tämän alueen jätehuollon sivuilta.. Löytyhän joitakin ekopisteiden osoitteitä ytv:n sivuiltakin, mutta olivat liian monimutkaiset. Ei ihme, että jotku laittavat säilykepurkkeja KAATOPAIKALLE!!!!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 169
      4759
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      125
      4333
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2821
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1911
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1774
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1689
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1680
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      95
      1641
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1593
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1541
    Aihe