Balille tammikuussa 2008??

Minävaaaaaan____

Terve!
Olisin kiinnostunut lähtemään Balille tammikuussa, ehkäpä 2-3 viikoksi. Olisin lähös yksin ja matkaseuraa ei oo. Kellään ei ollu varaa lähtee messiin. Oisko joku muu lähössä tammikuussa tonne, ois kiva liittyy porukkaan, ja pitää hauskaa yhes. Ei oikee nappaa toi yksinään matkustaminen. Menen tapaamaan myös ystävääni Balille. Hän saapuu Jakartasta.

10

1524

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www.pallontallaajat.net

      Mutta jos olet lähdössä tammikuussa 2009, kokeilepa matkaseuran hakua vaikka pallontallaajista.

      • minävaaan_____

        Katos vaan tuli väärä vuosiluku :)
        Ok kiitos.


    • ari1

      itse oon menossa 10.tammikuuta. tarkotus ois opetella surffauksen saloja

      • mä vaaaannnnnn

        Tere! Onko sulla meseä tai jotain mailia antaa, niin vois viestitellä lisää? Ite en oo vielä varannut mitään lippuja.


      • ari1
        mä vaaaannnnnn kirjoitti:

        Tere! Onko sulla meseä tai jotain mailia antaa, niin vois viestitellä lisää? Ite en oo vielä varannut mitään lippuja.

        ei oikeen viittis meseosoitetta tänne palstalle laittaa.


      • minävaaaaaaan
        ari1 kirjoitti:

        ei oikeen viittis meseosoitetta tänne palstalle laittaa.

        en minäkään mut mä tein väliaikaisen tilin.
        [email protected] jos viitit lisätä, niin annan siel sitten toisen osoitteen. Kiitti!


      • minävaaannnnnnn
        ari1 kirjoitti:

        ei oikeen viittis meseosoitetta tänne palstalle laittaa.

        Tuo ei jostain syystä toimi. Kämmäsin salasanan kanssa. Eli tässä uusi [email protected]


      • ari
        minävaaannnnnnn kirjoitti:

        Tuo ei jostain syystä toimi. Kämmäsin salasanan kanssa. Eli tässä uusi [email protected]

        otan yhteyttä vlopun jälkeen. nyt niin paljon ohjelmaa. tänään halloween kekkerit ja sit huomen laivalle.


      • mävaaaaaaan
        ari kirjoitti:

        otan yhteyttä vlopun jälkeen. nyt niin paljon ohjelmaa. tänään halloween kekkerit ja sit huomen laivalle.

        Oolrait. Kun lisäät ton toisen osoitteen mesees, niin seuraa sitä viestiä siinä perässä, jos siin jotain lukee. Viikonloppuja!


      • Hannu62

        Itsellä vielä suunnitelma auki; mutta jos toteutuu niin Jakarta-Surabaya-Bali
        ja ajankohta 9-11.1.09.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2823
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2390
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2170
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      17
      1972
    5. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      42
      1816
    6. 160
      1804
    7. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      45
      1777
    8. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1716
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      132
      1513
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1304
    Aihe