pelaamaan.com

fujifilm

onko ketään tilannu tuolta pelaamaan.com:ista mitään, että onko ihan luotettava paikka? pisti vähän mietityttämään kun ps3:sen saa edullisesti, heti ja ilman muita kuluja.

16

4610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ok.

muutaman ps3 pelin olen tuolta tilannut ja molemmilla kerroilla on pelit tipahtanu luukusta seuraavana päivänä. ja ihan kätevää kun ei tartte maksaa mitään postikuluja.

• dc9

Ensin tilasin PS3:sen ja pelin. Tuli seuraavaksi päiväksi. Siitä lähtien olen tilannut kaikki pelit sieltä, tosi hyvä kun ei tartte miettiä mitä niitten hintojen päälle tulee, vaan näkee heti mitä ne maksaa kotiin kannettuna!

• Tilaisin
        dc9 kirjoitti:

Ensin tilasin PS3:sen ja pelin. Tuli seuraavaksi päiväksi. Siitä lähtien olen tilannut kaikki pelit sieltä, tosi hyvä kun ei tartte miettiä mitä niitten hintojen päälle tulee, vaan näkee heti mitä ne maksaa kotiin kannettuna!

Olla sivusto juntturassa ainakin tällä hetkellä (02.11-08 klo10:15) ei nimittäin pääse sivuille

• ps3-09
        Tilaisin kirjoitti:

Olla sivusto juntturassa ainakin tällä hetkellä (02.11-08 klo10:15) ei nimittäin pääse sivuille

Olen ollut erittäin tyytyväinen. Tilasin Ps3:sen sieltä. Tuli nopeasti perille.

• mizzzyka
        ps3-09 kirjoitti:

Olen ollut erittäin tyytyväinen. Tilasin Ps3:sen sieltä. Tuli nopeasti perille.

Ei kannata tilata!

Tilasin sieltä Singstar Suomipopin langattomien mikrofonejen kanssa. Paketissa tuli kuitenkin langalliset mikrofonit. Tavallisesti langallisten mikrofonien kanssa paketti maksaisi 60-70€, ja maksoimme paketista 90€, sillä luulimme että siitä langattomat tulisi, mutta ei, vaikka olisi pitänyt.

Sähköpostilla yritin tavoittaa ja valittaa, mutta eipä sähköposti ole toimiva !

ÄLKÄÄ TILATKO, huijarisivu :(

• mizzzyka
        mizzzyka kirjoitti:

Ei kannata tilata!

Tilasin sieltä Singstar Suomipopin langattomien mikrofonejen kanssa. Paketissa tuli kuitenkin langalliset mikrofonit. Tavallisesti langallisten mikrofonien kanssa paketti maksaisi 60-70€, ja maksoimme paketista 90€, sillä luulimme että siitä langattomat tulisi, mutta ei, vaikka olisi pitänyt.

Sähköpostilla yritin tavoittaa ja valittaa, mutta eipä sähköposti ole toimiva !

ÄLKÄÄ TILATKO, huijarisivu :(

Anteeeeeks, olinkin kirjottanut ton sähköpostin väärin >DDD. Saa nähdä mitä vastaavat, mutta uskon että toimiikin. (:

• mizzzyka
        mizzzyka kirjoitti:

Anteeeeeks, olinkin kirjottanut ton sähköpostin väärin >DDD. Saa nähdä mitä vastaavat, mutta uskon että toimiikin. (:

Juu, joulukiireessä olivat minulle vain vahingossa lähettäneet langalliset mikrofonit. Asia siis ratkesi ja nyt minulla on langattomat mikit (8.

Hyvä palvelu on, eli siis KANNATTAA tilata : >.

• nooh ei se mitn
        mizzzyka kirjoitti:

Juu, joulukiireessä olivat minulle vain vahingossa lähettäneet langalliset mikrofonit. Asia siis ratkesi ja nyt minulla on langattomat mikit (8.

Hyvä palvelu on, eli siis KANNATTAA tilata : >.

Heh, no loppu hyvin kaikki hyvin.

• Waldoooo

Lukuisia pelejä on tilattu. Tälläkin hetkellä Wiille ohjain ja kaksi peliä tilauksessa. Tulevat nopeasti ja hyvään hintaan.

• kamasutra

Palautin väärän pelin, mutta eivät ole vielä maksaneet rahoja tilille. Jos tänään ei tule, niin siirrän asian ulkopuolisen tahon hoitoon =). Enpä enää ikinä tilaa tuolta firmasta mitään. Mieluummin vaikka maksan enemmän, mutta saan ainakin kunnon tuotteen ja palvelua. Lisäksi haukkuivat minun englannnin kielentaitoa, kun halusin suomalaisen version pelistä.

• pelaaja2

ne tulee ahvenanmaalta ja sieltä yleensä kestää kolmisen päivää tavaran tulla.

JA jos postilla tilasit nii voi helposti mennä viikko kun ne hukkaa ja pyörittelee sitä ympäri suome vähän aikaa.

• ...
        pelaaja2 kirjoitti:

ne tulee ahvenanmaalta ja sieltä yleensä kestää kolmisen päivää tavaran tulla.

JA jos postilla tilasit nii voi helposti mennä viikko kun ne hukkaa ja pyörittelee sitä ympäri suome vähän aikaa.

LBP laitoin tilaukseen perjantaina.. Tänään eli tiistaina pitäis tulla

• Pelaamaan.com
        kamasutra kirjoitti:

Palautin väärän pelin, mutta eivät ole vielä maksaneet rahoja tilille. Jos tänään ei tule, niin siirrän asian ulkopuolisen tahon hoitoon =). Enpä enää ikinä tilaa tuolta firmasta mitään. Mieluummin vaikka maksan enemmän, mutta saan ainakin kunnon tuotteen ja palvelua. Lisäksi haukkuivat minun englannnin kielentaitoa, kun halusin suomalaisen version pelistä.

Hei!

Ottaisitteko ystävällisesti yhteyden asiakaspalveluumme, niin voimme selvittää tämän asian. Jos teitä todella on haukuttu asiakaspalvelumme toimesta, niin meidän on syytä puuttua asiaan.

Terveisin
        Pelaamaan.com ylläpito

• dsasdasda
        Pelaamaan.com kirjoitti:

Hei!

Ottaisitteko ystävällisesti yhteyden asiakaspalveluumme, niin voimme selvittää tämän asian. Jos teitä todella on haukuttu asiakaspalvelumme toimesta, niin meidän on syytä puuttua asiaan.

Terveisin
        Pelaamaan.com ylläpito

Joo samaa mieltä, että turha täällä on valittaa, koska LOISTAVA paikka on minun mielestäni!
        Tilaukset tulevat hyvin nopeasti ja kaikki on asiallista, eli ei ole mitään valittamista.

• huoh...

Joo en suosittele ostamaan, AINAKAA sims peliä. Ite ostin sims 4 ja nettisivuilla lukee et vaikka on enkunkielinen versii ni niil oid MUKA joku kikka miten sen saa suomenkieliseks....no eipä toiminu... ja palauttaa ei vissiinkää voi ku paketti on avattu......... >:|
      Turhaan siis maksoin pelistä jota en halua enkuksi pelata, omituista että valintakielenä ei ollu suomea, ku kaikissa edellisissä sims peleissä on voinu valita suomen vaikka ois turkista ostanu.... ai että ottaa päähä..

• ennakko-tilaaja

ennako tilasin pelin sieltä mutta seuraavana päivänä sitä peliä ei edes löydy sieltä?

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      20
      2223
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1207
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      905
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      834
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      815
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      706
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      642
    Aihe