pelaamaan.com

fujifilm

onko ketään tilannu tuolta pelaamaan.com:ista mitään, että onko ihan luotettava paikka? pisti vähän mietityttämään kun ps3:sen saa edullisesti, heti ja ilman muita kuluja.

16

4693

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ok.

      muutaman ps3 pelin olen tuolta tilannut ja molemmilla kerroilla on pelit tipahtanu luukusta seuraavana päivänä. ja ihan kätevää kun ei tartte maksaa mitään postikuluja.

      • dc9

        Ensin tilasin PS3:sen ja pelin. Tuli seuraavaksi päiväksi. Siitä lähtien olen tilannut kaikki pelit sieltä, tosi hyvä kun ei tartte miettiä mitä niitten hintojen päälle tulee, vaan näkee heti mitä ne maksaa kotiin kannettuna!


      • Tilaisin
        dc9 kirjoitti:

        Ensin tilasin PS3:sen ja pelin. Tuli seuraavaksi päiväksi. Siitä lähtien olen tilannut kaikki pelit sieltä, tosi hyvä kun ei tartte miettiä mitä niitten hintojen päälle tulee, vaan näkee heti mitä ne maksaa kotiin kannettuna!

        Olla sivusto juntturassa ainakin tällä hetkellä (02.11-08 klo10:15) ei nimittäin pääse sivuille


      • ps3-09
        Tilaisin kirjoitti:

        Olla sivusto juntturassa ainakin tällä hetkellä (02.11-08 klo10:15) ei nimittäin pääse sivuille

        Olen ollut erittäin tyytyväinen. Tilasin Ps3:sen sieltä. Tuli nopeasti perille.


      • mizzzyka
        ps3-09 kirjoitti:

        Olen ollut erittäin tyytyväinen. Tilasin Ps3:sen sieltä. Tuli nopeasti perille.

        Ei kannata tilata!

        Tilasin sieltä Singstar Suomipopin langattomien mikrofonejen kanssa. Paketissa tuli kuitenkin langalliset mikrofonit. Tavallisesti langallisten mikrofonien kanssa paketti maksaisi 60-70€, ja maksoimme paketista 90€, sillä luulimme että siitä langattomat tulisi, mutta ei, vaikka olisi pitänyt.

        Sähköpostilla yritin tavoittaa ja valittaa, mutta eipä sähköposti ole toimiva !

        ÄLKÄÄ TILATKO, huijarisivu :(


      • mizzzyka
        mizzzyka kirjoitti:

        Ei kannata tilata!

        Tilasin sieltä Singstar Suomipopin langattomien mikrofonejen kanssa. Paketissa tuli kuitenkin langalliset mikrofonit. Tavallisesti langallisten mikrofonien kanssa paketti maksaisi 60-70€, ja maksoimme paketista 90€, sillä luulimme että siitä langattomat tulisi, mutta ei, vaikka olisi pitänyt.

        Sähköpostilla yritin tavoittaa ja valittaa, mutta eipä sähköposti ole toimiva !

        ÄLKÄÄ TILATKO, huijarisivu :(

        Anteeeeeks, olinkin kirjottanut ton sähköpostin väärin >DDD. Saa nähdä mitä vastaavat, mutta uskon että toimiikin. (:


      • mizzzyka
        mizzzyka kirjoitti:

        Anteeeeeks, olinkin kirjottanut ton sähköpostin väärin >DDD. Saa nähdä mitä vastaavat, mutta uskon että toimiikin. (:

        Juu, joulukiireessä olivat minulle vain vahingossa lähettäneet langalliset mikrofonit. Asia siis ratkesi ja nyt minulla on langattomat mikit (8.

        Hyvä palvelu on, eli siis KANNATTAA tilata : >.


      • nooh ei se mitn
        mizzzyka kirjoitti:

        Juu, joulukiireessä olivat minulle vain vahingossa lähettäneet langalliset mikrofonit. Asia siis ratkesi ja nyt minulla on langattomat mikit (8.

        Hyvä palvelu on, eli siis KANNATTAA tilata : >.

        Heh, no loppu hyvin kaikki hyvin.


    • Waldoooo

      Lukuisia pelejä on tilattu. Tälläkin hetkellä Wiille ohjain ja kaksi peliä tilauksessa. Tulevat nopeasti ja hyvään hintaan.

      • kamasutra

        Palautin väärän pelin, mutta eivät ole vielä maksaneet rahoja tilille. Jos tänään ei tule, niin siirrän asian ulkopuolisen tahon hoitoon =). Enpä enää ikinä tilaa tuolta firmasta mitään. Mieluummin vaikka maksan enemmän, mutta saan ainakin kunnon tuotteen ja palvelua. Lisäksi haukkuivat minun englannnin kielentaitoa, kun halusin suomalaisen version pelistä.


      • pelaaja2

        ne tulee ahvenanmaalta ja sieltä yleensä kestää kolmisen päivää tavaran tulla.

        JA jos postilla tilasit nii voi helposti mennä viikko kun ne hukkaa ja pyörittelee sitä ympäri suome vähän aikaa.


      • ...
        pelaaja2 kirjoitti:

        ne tulee ahvenanmaalta ja sieltä yleensä kestää kolmisen päivää tavaran tulla.

        JA jos postilla tilasit nii voi helposti mennä viikko kun ne hukkaa ja pyörittelee sitä ympäri suome vähän aikaa.

        LBP laitoin tilaukseen perjantaina.. Tänään eli tiistaina pitäis tulla


      • Pelaamaan.com
        kamasutra kirjoitti:

        Palautin väärän pelin, mutta eivät ole vielä maksaneet rahoja tilille. Jos tänään ei tule, niin siirrän asian ulkopuolisen tahon hoitoon =). Enpä enää ikinä tilaa tuolta firmasta mitään. Mieluummin vaikka maksan enemmän, mutta saan ainakin kunnon tuotteen ja palvelua. Lisäksi haukkuivat minun englannnin kielentaitoa, kun halusin suomalaisen version pelistä.

        Hei!

        Ottaisitteko ystävällisesti yhteyden asiakaspalveluumme, niin voimme selvittää tämän asian. Jos teitä todella on haukuttu asiakaspalvelumme toimesta, niin meidän on syytä puuttua asiaan.

        Terveisin
        Pelaamaan.com ylläpito


      • dsasdasda
        Pelaamaan.com kirjoitti:

        Hei!

        Ottaisitteko ystävällisesti yhteyden asiakaspalveluumme, niin voimme selvittää tämän asian. Jos teitä todella on haukuttu asiakaspalvelumme toimesta, niin meidän on syytä puuttua asiaan.

        Terveisin
        Pelaamaan.com ylläpito

        Joo samaa mieltä, että turha täällä on valittaa, koska LOISTAVA paikka on minun mielestäni!
        Tilaukset tulevat hyvin nopeasti ja kaikki on asiallista, eli ei ole mitään valittamista.


    • huoh...

      Joo en suosittele ostamaan, AINAKAA sims peliä. Ite ostin sims 4 ja nettisivuilla lukee et vaikka on enkunkielinen versii ni niil oid MUKA joku kikka miten sen saa suomenkieliseks....no eipä toiminu... ja palauttaa ei vissiinkää voi ku paketti on avattu......... >:|
      Turhaan siis maksoin pelistä jota en halua enkuksi pelata, omituista että valintakielenä ei ollu suomea, ku kaikissa edellisissä sims peleissä on voinu valita suomen vaikka ois turkista ostanu.... ai että ottaa päähä..

    • ennakko-tilaaja

      ennako tilasin pelin sieltä mutta seuraavana päivänä sitä peliä ei edes löydy sieltä?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      37
      1792
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      50
      818
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      69
      776
    4. Miksi sitä miestä tuijotetaan joka paikassa

      Onko maine jonkinlainen?
      Ikävä
      108
      740
    5. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      651
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      33
      629
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      580
    8. Taas on Festarit ohi ja saatu toisten muijia kylläseksi asti

      2 päivää täyttä jytinää ja rytkettä kyllä kelpaa vielä Kaupunkin tukemana.
      Parkano
      15
      559
    9. Olen työtön ilman työnhakuvelvoitetta

      Saan 600e/kk. En voi tehdä töitä. En osaa laittaa ruokaa. En pysty kävelemään tai olemaan jalkeilla tuntia pidempään.
      Ikävä
      141
      471
    10. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      51
      453
    Aihe