♥
aina Sinä jaksat
ihmetellä, kun aamuisin
herätän sinut tuomalla
kaffeen ja sanomalehden
sänkyyn
siihen on kaksi syytä
toinen on se, että herään
aikaisin nauttimaan aamun
hiljaisuudesta ennen
kiireistä työpäivää
toinen on se, etten kestä
katsella Sinua ilman hellää
ja varovaista herätystä
muistutat muutoin takapuoleen
ammuttua karhua, murahteletkin
samalla lailla
no ehkä peppusi ei
ole yhtä karvainen
ja karhun takapuolta
en kyllä puristelisi
en edes silleen
hellästi
youtube - All I Know Of Love - Barbra Streisand & Josh Groban
http://www.youtube.com/watch?v=G7BGUYbekvo&feature=rec- fresh
♥
karhu ...
6
211
Vastaukset
takapuolta ei kyllä kannatakkaan mennä puristeleen olipas hauska runo näin aamusta päivänjatkoja padmelle
- padme_amidala
..täytyy metsäreissulla yrittää kiertää karhut. Vaikka ne niin söpöjä ovatkin, niin ehken uskaltaisi koskettaa.
Hyvää illanjatkoa/huomenta sinulle : )
- lindalinda1
Sun kanssas Padme,
tää oli kyllä makean naurun arvoinen.
Tuo loppu saa nimittäin hytkymään, helekkarin
hauska.
Thanks.- padme_amidala
..olipa hauskaa, että sain sinutkin ilahtumaan runoani lukiessa. Se nyt vaan lipsahti tuosta karhumaisesta murahtelusta vähän kepeämpiin asioihin ihan itsekseen. Naurahdellen kirjoitinkin, näistä joskus ilahtuu isekin.
Hyvää viikonlopun alkua sinulle : )
- *MURUKULTA*
Katsoin otsikkoa, että mitä! Mitä karhu RR-sivulla tekee :O
Mielenkiinnolla tietty lähdin lukemaan ja kuinkas muutenkaan..
*nauraa* en minäkään sitä sen takapuolta lähtis puristeleen! :)))
Etkä sinäkään näköjään, vaan jotain aivan muuta..;) juuh!
Mukavan hetken vielä tuosta linkisitä kera kuuman kahvin nautin ilman kiirettä, niin jo kelpaa.
Koitahan sinäkin jossain välissä huokaista vaikkapa hetkinen tuossa kepeän musiikin ja kuvien,
jotka on kuvattu sen 'kauniin linssin' läpi tästä meitin pallosta! :)
Ja ei ku vinkkeleitten ostoon! :D k-ky-kylymä!
Enivei, pilkettä silmiin ja kohti viik.lop. ! :)- padme_amidala
..tuolta kaapinpohjalta. Tuo Streisandin aina niin kaunis ääni ei läppärissä oikein pääse oikeuksiinsa.
Ihana hiljainen hetki on nyt tässä runopalstalla. Käyn tänään aikaisin nukkumaan, niin eiköhän huomenna jaksa aloittaa sen työnteon aikaisin aamula.
Karhut on ihanan söpöjä elukoits, kyllä niitä tekisi mieli silitellä. On niillä niin pehmnyt turkki.
Hyvää viikonlopun alkua sinulle : )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131244
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201121- 1381003
- 99843
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten315796Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä43682Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592