KONEPYÖRÄKLUBI

KREETALLA

Olipa fiksunnäköistä toimintaa konepyöräklubilta.
Olivat lähteneet kreetalle oikein "pahiksina" nahkaliivit päällä kaikenaikaa kaduilla vaeltaen isossa porukassa, kuin eläkemummot ohjatulla kaupunkikierroksella, kuin toinen tosistaan turvaa hakien. Oluttölkit kourassa, kuin pahaiset teinit viikonloppuisin kaupungilla.
Kaiken huippuna yksi sankari, joka oli, kuin pikkupoika, joka olis saanut taskulampun äidiltään ja sillä vastaantulevia tuikkien päästellen riemunkiljahduksia.
Hienoa mainosta suomalaisilta motoristeilta, aikuisilta miehiltä.
Olisivat nyt ainakin ne nahkaliivit selkäteksteineen (konepyöräklubi, pori Finland) jättäneet kotiin.
Hävetti olla suomalainen motoristi paikalla.
Mutta eihän mua kukaan onneksi motoristiksi tunnistanu, kun ei tulisi mieleenkään lähteä lomasaarelle nahkaliivi päällä hölmöilemään.
Tai olisivat sitten edes oikeasti 1% miehiä, eikä vain hakisi jotain respectia tehden itsensä naurettaviksi.

17

7884

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin mikäs siinä.
      useilla ulkomaan matkoilani olen huomannut ihan saman asian,pellejä riittää ihan joka maankolkkaan.
      Todelliset liivien kannattajat ei tuo itseään julki,ei missään tapauksessa,oli kyse enkeleistä tai muista mc -keholaisista.

      Viimeisellä etelänmatkallani oli osa porukkaa erään tietyn mc -kerhon jäseniä ja enkeleitä oli mukana myös.
      Kukaan heistä ei kuitenkaan ollut pelle.

      Ehei jos todella kuuluu johonkin kerhoon, ja on sitä myös sisältään,niin ei kukaan ole pelle.

      No kuitenkin haluan sanoa sinulle,ne liivit on osa niiden elämää ,ihminen sen liivin sisällä ,se on asia erikseen.

      katsos maailmaan mahtuu monen monta motoristia:)

    • että ihan olutta joivat

      Että oli taas kauheaa. Minäkin olisin joutunu tiputukseen jos olisin nähnyt motoristeilla kolpakot kourassa. Hyi hävetkää porilaiset.
      Ja oliko yhdellä niistä raggareista oikein taskulamppu mukana nyt en kyllä kehtaa lähtee mihinkään ellei mulla ole ruotsalaislippistä päässä ettei kukaan vaan luule suomalaiseksi.

      Täytyypä ottaa moinen motoristien maineen terrorisointi esille seuraavassa kukkahattujen maailmankongressissa.

      Vielä kerran hyi olkoon ja oikein erikoishyihyi.

      • kp-lupi

        Voihan sen noinkin nähdä.
        Pointti ei ilmeisesti ollut se, että on taskulamppu reissussa mukana, vaan se että jos 50-kymppinen mies tuikkii kaupungilla illalla vastaantulevia lampulla ja hihkuu päälle riemunkiljahduksia, niin ei se todellakaan fiksulle näytä.
        Mutta jos olet kukkahattutätien kokoukseen menossa, niin otappa puheeksi.


      • Anneli--Tempakka
        kp-lupi kirjoitti:

        Voihan sen noinkin nähdä.
        Pointti ei ilmeisesti ollut se, että on taskulamppu reissussa mukana, vaan se että jos 50-kymppinen mies tuikkii kaupungilla illalla vastaantulevia lampulla ja hihkuu päälle riemunkiljahduksia, niin ei se todellakaan fiksulle näytä.
        Mutta jos olet kukkahattutätien kokoukseen menossa, niin otappa puheeksi.

        Siis ette voi olla tosissaan. Mitä vitun pumpulikuplassa kasvaneita sukkahoususankareita täällä oikein lymyää.

        Että oikein fikkarilla osoitteli muita ihmisiä ja vielä nauroi päälle.

        Toivon todella, että maastamme löytyy ammattiauttajia hoitamaan sinut yli tämän traumaattisen kokemuksen. Toivon myös ihan todella ettet sokeutunut siinä noin 3,5 watin taskuvalonheittimen loisteessa.


        Steriloikaan mun safkat tai mä oksennan.


      • ........................

        kone-ptöräklubi ei oo hd-klubi ja nahkaliivit kuuluvat niiden kulttuuriin joten jättäkää ne niille.


    • murjaanikolaos!

      Puhuivatko ne jotain? Ilmeisesti eivät vaan normaaleista tavoistaan poiketen kiljahtelivat. Olivat ilmeisesti kännissä? Jos puhuivat järkeviä lauseita, eivät olleet Konepyöräklubilaisia Porista. Lähes aina kyseisen klubin liivimiehet murjottavat ja murahtelevat jos heidän kanssaan yrittää jotain jutella. Eivät saa ainuttakaan järkevää sanaa suustaan, korkeintaan Krrrrööm, Pöhhh, Hmmrrrmmm -tyylisiä kurkunselvityksiä ja murahduksia. Ovat mieluummin omissa oloissaan mököttämässä, kuin puhumassa jollekin oudolle ihmiselle, edes toiselle motoristille.

      • Kesoilin kulmilta

        Varsinkin nämä 5 kymppiset Porin Konepyöräklubilaiset ovat sellaisia ikuisia koulukiusattuja naavanaamaisia teinihomoja jotka nyt vanhempana pätevät niiden naurettavien kerholiiviensä kanssa kun nuoruus meni kyyryssä kulkemalla , 7kytluvulla näitä käveleviä anustappeja ei rännillä ja Kesoililla näkynyt kun äidit pakottivat nämä pikkurunkkarinsa iltapuhteina leikkimään tinasotilailla js liimailemaan lennokkeja kotona jotta nämä äidin pikkumussukat säästyisivät kaikelta maailman pahuudelta .


      • oon mä
        Kesoilin kulmilta kirjoitti:

        Varsinkin nämä 5 kymppiset Porin Konepyöräklubilaiset ovat sellaisia ikuisia koulukiusattuja naavanaamaisia teinihomoja jotka nyt vanhempana pätevät niiden naurettavien kerholiiviensä kanssa kun nuoruus meni kyyryssä kulkemalla , 7kytluvulla näitä käveleviä anustappeja ei rännillä ja Kesoililla näkynyt kun äidit pakottivat nämä pikkurunkkarinsa iltapuhteina leikkimään tinasotilailla js liimailemaan lennokkeja kotona jotta nämä äidin pikkumussukat säästyisivät kaikelta maailman pahuudelta .

        Seitkytlukulainen äiti ei tinasotilaista halunnut edes kuulla! Meillä oli vain neuvostoliittolaisia puuleluja, ja nekin lattiaan naulattuina.

        Muuten: koskaan ei oo liian myöhäistä ryhtyä nuoreksi kapinalliseksi. Mulla se aika on NYT.


      • ränninkiertäjä
        Kesoilin kulmilta kirjoitti:

        Varsinkin nämä 5 kymppiset Porin Konepyöräklubilaiset ovat sellaisia ikuisia koulukiusattuja naavanaamaisia teinihomoja jotka nyt vanhempana pätevät niiden naurettavien kerholiiviensä kanssa kun nuoruus meni kyyryssä kulkemalla , 7kytluvulla näitä käveleviä anustappeja ei rännillä ja Kesoililla näkynyt kun äidit pakottivat nämä pikkurunkkarinsa iltapuhteina leikkimään tinasotilailla js liimailemaan lennokkeja kotona jotta nämä äidin pikkumussukat säästyisivät kaikelta maailman pahuudelta .

        No niin, täällähän nämä tosimiehet runoilee.
        "Sivusta seurannut" on oikeasti varmaan sivusta seurannut, yrittänyt porukkaan, onnistumatta.
        Nyt 30 vuoden patoutumat äidin koneella uskaltaa laittaa muiden tietoon.
        Konepyöräklubilla ei mitään ideologiaa ole, jos ei mp koulutusta siihen lueta, hienoa porukkaa mun mielestä!
        35 vuotta porissa kurvaillut ja katsellut...


      • yks niistä toisista
        oon mä kirjoitti:

        Seitkytlukulainen äiti ei tinasotilaista halunnut edes kuulla! Meillä oli vain neuvostoliittolaisia puuleluja, ja nekin lattiaan naulattuina.

        Muuten: koskaan ei oo liian myöhäistä ryhtyä nuoreksi kapinalliseksi. Mulla se aika on NYT.

        kaikki uusio motoristit on niin kovia ku ollaa ostettu nyt keski-iän villityksessä elämän ensimmäine moottoripyörä moottori pyöräilijäksi synnytään ei ruveta kun on keski-ikäinen olisitte ollut nuoria kapinallisia nuorina


    • tuikkiva konepyöräläinen

      On sinussa miestä tai kenties oletkin nainen että piilossa arvostelet muiden suomalaisten käyttäytymistä Kreetalla. Voihan motoristi vaihtaa lomalla vapaalle ja käyttäytyä iloisesti...

    • mukana ollut

      Jassu!
      Kirjoitit muka Kreetalta, mutta unohdit valheessasi että Kreikan kielessä ei ole ääkkösiä.
      Mahdoitko itse olla mukana matkassa kun tiesit tuikkijan iän oliko varmaakin tietoa?
      Katso peiliin onko huono itsetunto vai kostaako haluat?!

    • Läheltä seurannut

      Olen tässä itsekkin motoristina seurannut lähituntumassa Konepyöräklubin touhuja.

      - Kouluttavat motoristeja joka vuosi useammalla kurssilla mm. naismotoristeille omat kurssit.
      - Toimivat läheisessä yhteistyössä autokoulujen kanssa.
      - Ajeluttavat joka vuosi monessa eri ala-asteiden tapahtumissa pikkulapsia "pulla kaffeen" hinnalla.
      - Osallistuvat aktiivisesti joka vuosi "Verta pakkiin" verenluovutus kampanjaan ja ovat vissiin voittaneetkin sen jokusen kerran suurimpana luovuttajana.
      - Järjestävät muutaman kerran kesässä rata-ajo päivä eri moottoriradoilla että pääsevät kuskit "päästämään höyryjä" kerho kuulemma maksaa ratamaksut
      - Järjestävät joka vuosi Yyterissä yhden suomen suurimmista kokoontumisajoista, joista ei suuremmin ole kuulunut mitään järjestyshäiriöitä, siellä ajetaan mm. Suomen hitain motoristi kisa
      - Mitä olen liikenteessä klubin takilla varustettuja kuskeja nähnyt niin aina ovat asiallisesti ajelleet.

      Että tuntuvat olevat kovin "lapsellisia" ja varsinaista rikollista "liivi-porukkaa" nämä Konepyöräläiset :)) Kyllä tuollaisten tekstien kirjoittajat kun tämänkin viestiketjun aloittaja ovat tosi mitättömiä ihmisiä joilla ei taida olla omaa elämää lainkaan. Kannattaa katsoa siihen peiliin ja miettiä kuinka "täydellinen" sitä itse oikein onkaan :))

    • Nimetön

      Olet, Kreetallakävijä tainnut käsittää loman tarkoituksen vähän väärin! Eikös sinne lähdetä pitämään hauskaa ja rentoutumaan, niinkuin Konepyöräklubilaisetkin tekivät, eikä kyttäämään toisten hauskanpitoa kateellisena, niinkuin sinä teit. On tosihienoa, että pojat ovat ylpeitä kerhostaan, jota haluavat reisuillaankin edustaa....

      • vielä mitä

        Ai, yleistä örveltämistä sanotaan nykyään edustamiseksi.
        Mennään ulkomaille örveltämään kerholiivit päällä, ja ollaan niin perhanan prosenttiporukkaa,mutta täällä Suomessa ei uskalleta liivit päällä örveltää, kuin klubitalon kellarissa.
        Kaikki huonolla itsetunnolla varustetut laumasielut
        tuntee olonsa todella varmaksi, kun saa kerholiivin niskaan, ja kymmenen brotheria viereen.
        Sitten ollaakin todella pahisbikeria, jotta alta pois, täältä tullaan, tai notta tuloo turpaan, notta son..


      • Nimetön
        vielä mitä kirjoitti:

        Ai, yleistä örveltämistä sanotaan nykyään edustamiseksi.
        Mennään ulkomaille örveltämään kerholiivit päällä, ja ollaan niin perhanan prosenttiporukkaa,mutta täällä Suomessa ei uskalleta liivit päällä örveltää, kuin klubitalon kellarissa.
        Kaikki huonolla itsetunnolla varustetut laumasielut
        tuntee olonsa todella varmaksi, kun saa kerholiivin niskaan, ja kymmenen brotheria viereen.
        Sitten ollaakin todella pahisbikeria, jotta alta pois, täältä tullaan, tai notta tuloo turpaan, notta son..

        Eipä nuo phisbikersit niin kauheastii ja hurjasti oo örveltäny, kun ovat kunniallisesti kotiinkin päässeet! Onko porukassa hauskanpito ja lomailu örveltämistä, varsinkin jos vielä on jotkut prätkäkerhon liivit päällä?


    • sen verran vaan,

      että Konepyöräklubi ei ole HD-kerho vaan moottoripyöräkerho. Nyt sitten kaikki solvaamaan siitä huolimatta HD:n omistajia, hopi hopi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      147
      10682
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3033
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      206
      2849
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2137
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1888
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1709
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1656
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1597
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1543
    10. 82
      1478
    Aihe