Hei!
Onkohan kenelläkään tietoa siitä, miten Prahan linja-autoasema Florenc on auki..?
Brnohon oltaisiin lähdössä bussilla n. klo 22 lauantai-iltana, joten saakohan asemalta siihen aikoihin vielä lippuja/voiko niitä ostaa itse linja-autosta? Kuulin myös huhuja, että asema olisi tällä hetkellä remontissa. Pitääköhän tämä paikkansa?
Suurkiitos kenelle tahansa tietoa omaavalle!!
Florencin asema, onko tietoa?
2
1007
Vastaukset
- miksi bussilla?
Olen Tsekissa matkustanut aina junissa, reittiverkosto on kattava ja vuoroja paljon.
Esim. lauantaisin voi Brnohon lähteä näin:
Praha hl.n. 21:53
Brno hl.n. 1:29
tai myöhemminkin
Praha hl.n. 0:30 EN 377 GALILEO GALILEI
Brno hl.n. 3:29 - juuri Prahasta kotiutunut
Florencin asemalla oli tosiaankin remontti menossa -tai ainakin ihan vieressä. Tiemme hotelliin kulki aseman ohi, tosin kotiuduttiin yleensä vasta pikkutunneilla ;D Tuntuu, että siellä oli aina porukkaa lähdössä johonkin suuntaan... Sitä en valitettavasti tiedä, miten lippukassat oli auki... Hyvää matkaa joka tapauksessa :D!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t543400- 161747
- 361741
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171661Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251402Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401332- 611309
Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901095Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221033- 1281005