Educo

maximus

Onko kukaan käynyt educo business school-koulua? Haluaisin kuulla kokemuksia mikäli olet käynyt ed. mainittua koulua?

15

4655

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NETTINIKKARI

      En tiedä asiasta mitään. Ja mitä järkee koulutta johonki bisnexee.

      • PENKKILÄINEN

        ELÄMÄSSÄ HYVÄT ASIAT MAKSETAAN ETUKÄTEEN_______
        HUONOT JÄLKIKÄTEEN!!
        -Olen t o d e l l a tyytyväinen!
        nim. oppilas.

        Ja sinulle_`Onkx siinä mitän järkee koulutta johonki
        bisnexee.` Hei, käytä nyt TÄSSÄ SITÄ JÄRKEE...KAIT TIEDÄT MITÄ SE ON?????
        Autat itsesi bisneksessäsi ja ALAISIASI ,kun
        tiedät mitä teet ja työkaluja saat koulutuksesta,niin helpotat tehtävääsi! Se on koulutuksen anti!
        -Ja jos et näe asiaa näin...ole työntekijä,älä edes ajattele ryhtyväsi,jos asenne on tuo!
        Ei vaan:kouluun siitä ja sennetta kehiin!!
        Koska :Palkkaa asenne ja kouluta taito,se on parasta! Näin se vaan menee!


      • Plantago
        PENKKILÄINEN kirjoitti:

        ELÄMÄSSÄ HYVÄT ASIAT MAKSETAAN ETUKÄTEEN_______
        HUONOT JÄLKIKÄTEEN!!
        -Olen t o d e l l a tyytyväinen!
        nim. oppilas.

        Ja sinulle_`Onkx siinä mitän järkee koulutta johonki
        bisnexee.` Hei, käytä nyt TÄSSÄ SITÄ JÄRKEE...KAIT TIEDÄT MITÄ SE ON?????
        Autat itsesi bisneksessäsi ja ALAISIASI ,kun
        tiedät mitä teet ja työkaluja saat koulutuksesta,niin helpotat tehtävääsi! Se on koulutuksen anti!
        -Ja jos et näe asiaa näin...ole työntekijä,älä edes ajattele ryhtyväsi,jos asenne on tuo!
        Ei vaan:kouluun siitä ja sennetta kehiin!!
        Koska :Palkkaa asenne ja kouluta taito,se on parasta! Näin se vaan menee!

        Mä kävin Educon alkuluentopäivillä. Oli hieman sekavaa. Ei antanut minulle mitään. Voisitko Pentikäinen hieman valotta millaista se opiskelu oli siellä. Mitä oppi ja millainen opiskelu tahti siellä oli? Miten sitoutuneita opettajat olivat koulutksen järjestämiseen. Mulle tuli mieleen lähinnä yritys, joka nappaa valtiolta vaan koulutusrahat pois. Mä olen opiskellut jotain samoja juttuja Trainersin kautta ja se opetus oli paljon laadukkaampaa. Muutakin kommenttia Educosta otettaan vastaan. Mä nimmittäin mietin vielä onko tossa koulutuksessa mitään järkeä.


      • Ehkä opiskelija
        Plantago kirjoitti:

        Mä kävin Educon alkuluentopäivillä. Oli hieman sekavaa. Ei antanut minulle mitään. Voisitko Pentikäinen hieman valotta millaista se opiskelu oli siellä. Mitä oppi ja millainen opiskelu tahti siellä oli? Miten sitoutuneita opettajat olivat koulutksen järjestämiseen. Mulle tuli mieleen lähinnä yritys, joka nappaa valtiolta vaan koulutusrahat pois. Mä olen opiskellut jotain samoja juttuja Trainersin kautta ja se opetus oli paljon laadukkaampaa. Muutakin kommenttia Educosta otettaan vastaan. Mä nimmittäin mietin vielä onko tossa koulutuksessa mitään järkeä.

        Minkälainen opinahjo on kyseessä. Soittelivat sieltä ja yrittivät innostaa opiskelemaan. Hieman kuitenkin mietityttää... Ei oikein kunnollista tietoa saa heidän sivustoiltakaan mistään..Kuten kuka tosiaan rahoittaa koulutuksen, kun ei ole valtion oppilaitos ja oppilaillekkin kuului olevan ilmainen?!?
        Kuitenkin oppilaitoksen sivustoilla puhutaan kustannuksista, jotka koostuvat esim. opiskelumateriaalista? Mitä ja kuinkahan kallista lienee?!?! Niilläkö sitten rahoitetaan koulutus? Vai miten? Olisi kyllä mukava kuulla joltain kokemuksia koulutuksesta!


      • Plantago
        Ehkä opiskelija kirjoitti:

        Minkälainen opinahjo on kyseessä. Soittelivat sieltä ja yrittivät innostaa opiskelemaan. Hieman kuitenkin mietityttää... Ei oikein kunnollista tietoa saa heidän sivustoiltakaan mistään..Kuten kuka tosiaan rahoittaa koulutuksen, kun ei ole valtion oppilaitos ja oppilaillekkin kuului olevan ilmainen?!?
        Kuitenkin oppilaitoksen sivustoilla puhutaan kustannuksista, jotka koostuvat esim. opiskelumateriaalista? Mitä ja kuinkahan kallista lienee?!?! Niilläkö sitten rahoitetaan koulutus? Vai miten? Olisi kyllä mukava kuulla joltain kokemuksia koulutuksesta!

        Siis minun käsityksen mukaan opetusministeriö maksaa tämän koulutuksen. Eli tämä firma saa rahoituksen opetusministeriöltä. Se mietityttää kuinka tasokasta tämä koulutus on vai nappaako tämä firma vaan rahat valtiolta ja opettaa mitä opettaa? Alkuluento ym nettitieto näyttää aika oudolta.


    • Opl B

      Itse olin aluksi skeptinen Educoa kohtaan ja oikeastaan vielä koulutuksen alkumetreilläkin.
      Nyt en enää ja syy on se että ryhmätyöskentely muiden yrittäjien kanssa ja suurinpiirtein avoin keskustelu asioista auttaa omissa hommissa todella paljon. Mitä tulee opettajien sitoutumiseen jne. niin heidän tehtävänsä on saada ihmiset käymään koko 3 vuotta ja oppjimaan asiat...muuten ei rahaa tule. Eli vastaus siihen sitoutumiseen lienee siinä. Ja kyllä ne otain varmaan osaakin kun kerta ovat saaneet luvat ja valtion maksamaan koulutukset.

    • Entinen kiinnostunut

      Toihan on pelkkä merkonomikoulutus. Eli sinne vaan jos ihan perustason juttu kiinnostaa. Mua ei :)

      • 1 yritäjä

        Merkonomiksi pystyy tosiaan educon kautta kouluttautumaan! kyseisestä firmasta löytyy myös varallisuus esimies sun muita valmennuksia joten ei se ainut ole! kävin itse koulutuksissa sain ainakin apuja taloushallintoon ja yritysverotuksen.Annan siis hyvän arvosanan=)


    • nettibisneksessä

      Eli jos tällä palstalla kehutaan kouluttajaa, kyseessä voi olla sissimarkkinointimainos. Takuuvarmasti joku kommentti on kouluttajilta itseltään.

      • OPL B

        VALID POINT!

        Itse päätin lopettaa koulutuksen vaikka se hyvää olikin. Keskustelu muiden yrittäjien kanssa oli se pointti miksi siellä alunperin aloin käymään. Valitettavasti vaan varsinaista keskustelua ei tuntunut saamaan aikaiseksi kun suurin osa porukasta pyörittää sitä laatikkofirmaa tai kadunkulmassa sijaitsevaa pikkuliikettä.

        Mielestäni Educo on loistava ihmisille jotka haluavat työllistää itse itsensä, mutta jos haluat jotain enemmän niin mene korkeakouluun. Siellä opetellaan ne samat taloushallinnon asiat kuin merkonomitkin. (vaikka educon kouluttajat saattaa muuta sanoakkin)


      • Antti Harjukainen

        POJILLA TODELLA ON KÄYNNISSÄ OMAT NETTIBUSINEKSET! AMMATTIMAISESTI LIITTYMÄNI AINAKIN TYHJENNETTIIN.

        ÄLKÄÄ VAAN LADATKO MIHINKÄÄN POKERI TILILLE RAHAA, HÄVIÄÄ KANKKULAN KAIVOON!


        KUULEMMA IHAN PERUS JORINOITA JA PASKANJAUHANTAA KOULUTUKSET TÄYNNÄ. AINAKIN MITÄ GOOGLEN KANSSA LÖYSIN


    • Ize.

      Työn (asiakaspalvelu)/perheenhoidon(mukeloita) ohessa olen opiskellut lähi-ja etäpäivin business schoolia
      ja todennut sen oikein antoisaksi. Se avaa NIIIN paljon systeemeitä! SUOSITTELEN todellakin ja kovasti!
      Ps. oma näyttöni on nyt tulevan vuoden Tammikuussa :)!!!

    • Jonneteivaanosaa

      Koht ne alkaa myymään ps storessa wallhackeja codeihin 100€/koodi. Takuu myyntimenestys.HAH HAH

      • JÖIJE

        2012 luvun "Nigerialaiskirjehuijareita"


    • SininenPunainenKeltainen

      Koulutus ja valmennus on toissijaista, tärkeintä on valtion rahastaminen. Koulutus oli todellinen pettymys. Ei mitään hyvää sanottavaa. Ihme että valtio rahoittaa tällaista paskaa.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1957
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1743
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1604
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      20
      1346
    5. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1262
    6. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1254
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1236
    8. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      45
      1213
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1202
    10. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1181
    Aihe