Ollaan etsiskelty jo pidemmän aikaa berhantilaisen
pentua ja aina aika ajoin kurkattu tuonne rotuyhdistyksen pentuvälityksen sivuille, mutta eipä siellä pentuja ole ollut aikoihin. No nyt eräs tuttava neuvoi kennelliiton semmoisille jalostus-sivuille, vai mikä se nyt on, ja siellä oli tietoja
viidestä eri pentulaumasta. Ja oli kuulemma nähnyt jossakin palstalla muitakin ilmoituksia joistakin
muista pennuista. Miten noita osaa kysellä kun eivät ole tuolla pentuvälityksessä ja miksi eivät ole? Nyt olen noista joillekin soittanut, mutta kakki on jo myyty.
Rotuyhdistyksen pentuvälitys
17
3081
Vastaukset
- se toimiikin
Ilmoitettavien pentueiden tulee vain täyttää yhdistyksen säännöt - joten nämä muualla ilmoitetut eivät sitä ilmeisesti täytä.
http://www.nic.fi/~bernhard/hankinta/pentuvalityksen_ohjeet.html- kennelliitto
Aloittajalle:
kennelliitolla ei ole pentuvälitystä, vaan sieltä saat ko. rotujärjestön pentuvälityksen tiedot. Miten sieltä löytyy viisi pentuetta, paikasta, jota ei ole olemassakaan? - Alottaja
kennelliitto kirjoitti:
Aloittajalle:
kennelliitolla ei ole pentuvälitystä, vaan sieltä saat ko. rotujärjestön pentuvälityksen tiedot. Miten sieltä löytyy viisi pentuetta, paikasta, jota ei ole olemassakaan?että se kenelliiton sivu oli pentuvälitys vaan siellä oli tietoja eri pentulaumoista milloin
syntynyt ja muuta. Googlella sitten löytyi kasvattajan muita tietoja. - KoiraNet?
Alottaja kirjoitti:
että se kenelliiton sivu oli pentuvälitys vaan siellä oli tietoja eri pentulaumoista milloin
syntynyt ja muuta. Googlella sitten löytyi kasvattajan muita tietoja.Aloittaja tarkoittaa kai sitten jalostustietojärjestelmää eli koiranettiä? Sinnehän tulee rekisteröintitiedot kuukausien viiveellä rekisteröinneistä eikä sillä ole mitään tekemistä pentuvälityksen kanssa. On kyllä erikoista että yhdistyksen pentuvälitys ammottaa tyhjillään eli kasvattajatko teettävät vain pentuja välittämättä rodun jalostustavoitteista? Semmoiset pentupläjäykset tietysti pitää jossain myydä nekin, kai pörssissä ja lehdissä ja jollain nettisaiteilla sitten. En ole kyllä seuraillut, mutta kummalliselta tuntuu jos tai kun noin on. Aikoinaan yhdistyksen pentuvälitys ja jalostustoimikunta toimivat ensisijaisina mutta ajat on toiset nykyään tietysti, kun on kasvattajatkin. Moni nimi ei sano yhtään mitään.
- on todellakin
kennelliitto kirjoitti:
Aloittajalle:
kennelliitolla ei ole pentuvälitystä, vaan sieltä saat ko. rotujärjestön pentuvälityksen tiedot. Miten sieltä löytyy viisi pentuetta, paikasta, jota ei ole olemassakaan?pentuvälitys
- ei todellakaan ole
on todellakin kirjoitti:
pentuvälitys
pentuvälitystä! Sivuilta löytyy kyllä linkki "pentuvälitys" jossa kerrotaan kyseisen toiminnan loppuneen 31.12.2007
- pentuja kaupata
muuallakin kuin yhdistyksen sivuilla, jotta tiedoksi vaan.
- mä vaan
Käypä kattomassa osoitteessa www.koiratori.com siellä on ainakin yksi myynti-ilmoitus bernhardilaisen pennuista.
- ostaa ken uskaltaa
Katsoin ilmoituksen, ei kerottu mitään vanhemmista eikä mistään muustakaan. Puhelin numero oli.
Jotain outoa, ainakin minun mielestä. - ilmotuksia
ostaa ken uskaltaa kirjoitti:
Katsoin ilmoituksen, ei kerottu mitään vanhemmista eikä mistään muustakaan. Puhelin numero oli.
Jotain outoa, ainakin minun mielestä.uusia ja vanhentuneita vaik kuinka paljon
http://www.koiratuote.fi/markkina100.php
Ostaa jos uskaltaa, niinkun edellinen sanoi. - rokan syö
ostaa ken uskaltaa kirjoitti:
Jotain outoa, ainakin minun mielestä.Ehkä se puhelinnumero oli siksi, että soittamalla saa kysyä tietoa vanhemmista ja muustakin.
- +-0
eläintenpitokiellon saanut kasvattajalista jalostustoimikunnan hyväksymä = yhdistys.
Eroan tänäpäivänä, jotta jotain rajaa kuitenkin ! - Eroa pois!
+-0 kirjoitti:
eläintenpitokiellon saanut kasvattajalista jalostustoimikunnan hyväksymä = yhdistys.
Eroan tänäpäivänä, jotta jotain rajaa kuitenkin !Hienoa jos kaikki mieleltään rajoittuneet ja negatiivisesti jatkuvasti asennoituneet ja itseään julki tuovat eroavat. Odotetaan sitä innolla.
- sullekintoivon
Eroa pois! kirjoitti:
Hienoa jos kaikki mieleltään rajoittuneet ja negatiivisesti jatkuvasti asennoituneet ja itseään julki tuovat eroavat. Odotetaan sitä innolla.
et eroat, jos ei aivot enään toimi,heh heh
- .............
+-0 kirjoitti:
Eroan tänäpäivänä, jotta jotain rajaa kuitenkin !koko y......
- banaan
ben
- I Irtokarva
Nytkin on Apulassa pentuja , ihmettelen mikä vka niissä on kun eivät yhdistykselle kelpaa.
Onko joku uskaltanu käyttää ( ei hallituksen uroksia )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62473- 1161668
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361396Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1631247- 1431209
- 521145
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1171109Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1131106- 571081
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46969