Omistan valkoisen pitkäkarvaisen koiran, ja haluaisin kuulla muiden vinkkejä mikä auttaa kyynelvärjäytymiin, eli kaikki apu otetaan ilolla vastaan,olen kuullut että mahdollisesti joku tietty ruokakin auttaisi asiaa.
Apua värjäytymiin
6
417
Vastaukset
- -Arttu-
Itselläni on Bichon Frise, jolle silmänvuodot on todella yleisiä. Varsinkin, jos koira on allerginen jollekin ruoka-aineelle.
itse vaihdoin ruoan sellaiseksi, joka ei sisällä vehnää, eikä punaista lihaa ja silmän vuoto loppui lähes kokonaan- bichon
Mitä ruokaa bichonillesi syötät?
- Miiru
bichon kirjoitti:
Eläintarvikeliikkeissä myydään Diamond Eye -nimistä liuosta, joka on tarkoitettu nimenomaan valkoisten koirien kyynelnesteen värjäämien karvojen puhdistukseen. En ole itse kokeillut (kun en omista valkoista koiraa), mutta kannattaa tutustua.
- -Arttu-
bichon kirjoitti:
Sonja on vehnälle ja punaiselle lihalle allerginen, niin perusruokana käytän Solid Gold-raksuja.
Huom. Tulokset näkyy västa n. kuukauden jälkeen. Tämän ajan silmät luultavasti vuotavat paljonkin, koska kyseinen kuivamuona sisältää aineita, jotka poistavat kuona-aineita koirasta. Lisätietoja www.symppis.com
suosittelen, jos kukkaro kestää ja onneksi meillä pienen koiran omistajilla se kestää ;) - -Arttu-
Miiru kirjoitti:
Eläintarvikeliikkeissä myydään Diamond Eye -nimistä liuosta, joka on tarkoitettu nimenomaan valkoisten koirien kyynelnesteen värjäämien karvojen puhdistukseen. En ole itse kokeillut (kun en omista valkoista koiraa), mutta kannattaa tutustua.
..Koska aine poistaa ehkä vain ongelma, mutta ei syytä..
- bichon
-Arttu- kirjoitti:
..Koska aine poistaa ehkä vain ongelma, mutta ei syytä..
..myöskään auta..meilä ainakaan. Kokeiltu on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,634928Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk313725Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699223340- 792315
- 241899
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271571Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401522Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3311466Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔141433Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?331330