Kertokaa Malesiasta...

Utelias

Olen lähdössä huhtikuussa Malesiaan (Langkawi/Kuala lumbur). Kertokaa vähän kokemuksianne,esim. ilmoista, ihmisistä, maisemista. Millainen hintataso siellä on? Kaikesta.

Kiitos.

8

1541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kade

On kuulemma lämmintä.

• Takas uudelleen

terse, oltiin 4hlö ennen joulua 2 viikkoa aseania resort hotellissa,hotelli aiwan wiimosenpäälle &ihmiset todella ystäwällisiä,lämpöä riitti&biitchejä. vuokrattiin auto jolla pyörittiin ympäri saarta ,oltiin todella tyytyväisiä

• tyytyväinen

Vietin juuri 2 viikkoa Langkawissa Pantai Cenangissa. Hintataso noussut kuulemma 20% vuoden aikana, ei enää ole mielestäni oleellisesti Suomea halvempaa. Päällimmäisinä asioina jäi mieleen kaunis luonto, lämpimät, joskin sameat vedet (29C), lämmin ilma, ystävälliset hymyilevät ihmiset, mutta myös roskaiset ja haisevat kadunvarret, ja alkeelliset ruokailupaikat. Saaren kiertely vuokramopolla oli antoisaa. Kaikenkaikkiaan mukava paikka, joskin jäi uupumaan hieman "paratiisi" nimikkeestä.

• Been there

Olin noin 4 vuotta sitten Kuala Lumpurissa. Se oli todella upea matka!
      Ihmiset ovat kauniita ja ystävällisiä.Ilmasto lämmin ja sieltä kyllä löytyy jokaiselle jotakin.Kaupungista löytyy monenlaista kulttuuria- erilaisia ruokia, diskoja, suuria kauppakeskuksia. Kannattaa käydä esim. viidakossa, eläintarhassa, erilaisissa temppeleissä, "china townissa" . Hintataso ei ollut tosiaan mikään älyttömän halpa, mutta ei mielestäni kovin kalliskaan(4v sitten)Taksit olivat halpoja. Vilkkaan liikenteen vuoksi saasteet ja huono jätehuolto jäivät myös minun mieleeni.Maisemat olivat huikaisevan kauniita!
      Suosittelen lämpimästi-kokemuksen arvoinen kaupunki!

• jugi

käväisin langkawilla viime kesänä ja en kyllä pitänyt paikasta ollenkaan. oltiin aseania -nimisessä hotellissa joka kyllä oli ihan mukava, mutta muuten saari oli aikas kuiva paikka ja yöelämä oli ihan olematonta. aika ei kylläkään ollut sesonkia. sen verran kuitenkin kesällä kiertelin thaimaata, indonesiaa ja malesiaa, että huomattavasti parempiakin paikkoja löytyy. en menis uudestaan.

• Jussi

Olin 1999 katsoos F1 KL.ssa viikon olimme Langkawissa.Älä jätä Visaa receptioniin takuuksi,voidaan höylätä vaik Australiassa:( Suht halpaa ja käy Thailandissa myös laival pari tuntia.Eka isompi kaupunki n.1,5h
        Juu paratiisia ei välttämättä hökkelökylät saarella,mut rannat ihan kivat ja sukellusretki OK!

• Henna
        Jussi kirjoitti:

Olin 1999 katsoos F1 KL.ssa viikon olimme Langkawissa.Älä jätä Visaa receptioniin takuuksi,voidaan höylätä vaik Australiassa:( Suht halpaa ja käy Thailandissa myös laival pari tuntia.Eka isompi kaupunki n.1,5h
        Juu paratiisia ei välttämättä hökkelökylät saarella,mut rannat ihan kivat ja sukellusretki OK!

Itse tulin takaisin Suomeen muutama päivä sitten. Olin Langkawilla 2:ksi viikkoa! Voin vain sanoa että haluan sinne takaisin! Olin Pelangi Beach Resortissa joka on asukkaiden mielestä parhaimpia hotelleja! Hotelli oli upea ja ranta kaunis. Kaikki meriretket oli upeita. Ihmiset ovat uskomattoman ystävällisiä, ilmat suosivat 35 joka päivä. Langkawi omistaa kauniin ja rehevän luonnon, paljon eläimiä.....jne. Mä ainakin tykkäsin niin paljon Langkawista että haluaisin vielä jonain päviänä mennä sinne uudestaan.

• elina*

Olin kk sitten Lnagkawilla 2viikkoa ja se oli
        aivan ihana paikka, kaikki oli täydellistä!!!
        Ihmiset aivan ihania, luonto todella kaunis ja
        ilmat oli mahtavat-> joka päivä tosi kuumaa ja
        aurinkoista!
        Kannattaa mennä käymään!
        Ja sanotaan et ei siellä ole yöelämää, ei pidä
        paikkaansa. Cenang Beachilla on paljon baareja!
        Sinne käymään vaan!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      93
      2566
    2. Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin

Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww
      Maailman menoa
      92
      1526
    3. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      67
      1485
    4. EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!

Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje
      Maailman menoa
      13
      1218
    5. Miks me oikein

Rakastuttiin vaikka kaikki on mahdotonta?
      Ikävä
      81
      953
    6. Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä

Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi
      Kuhmo
      17
      952
    7. Miehet trikoissaan

On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe
      Suomussalmi
      39
      848
    8. Ratikka Turkuun

Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta
      Turku
      112
      841
    9. Nainen, mikset lähetä

miehelle viestiä? Tiedän, että sulla on asiaa ja kysyttävää.
      Ikävä
      54
      793
    10. Rakastan sinua

Yhä.
      Ikävä
      30
      726
    Aihe