kumma vika!

juupeli???

Onko kellään tietoa mistä voisi johtua tämmönen ongelma kun ittellä toi NHL- 2008 versio; ostin viime maanantaina ja alkuun toimi pari päivää ilman mitään ongelmia mutta keskiviikkona alkoi nimenomaan pelin latausvaiheessa jumiutumaan eli suomeksi sanottuna kaatuilemaan. Teki sitä noin joka kolmannen pelin välein.

No otin stockmanniin yhteyden, mistä kyseisen pelin ostin ja he vaihtoivat uuteen kappaleeseen kun luulin että vika olisi ollut siinä kappaleessa.

No sain sitten torstaina uuden version joka toimi aina tähän aamuun asti moitteetta ja nyt alkoi taas tekeen sitä että peliä ladattaessa jämähtää kiinni eikä auta mikään muu kun painaa resettiä päästäkseni eteenpäin.

Olisko mahdollisesti vika mun pleistation kakkoskoneessa vai onko tuo NHL- 2008 versio täyttä roskaa. Noissa NHL- versioissa on ollut ennenkin ongelmia mutta ei ikinä mitään tällaista että peliä ladattaessa koko homma kaatuu.

Jos joku olisi mahdollisesti perillä asiasta mikä voisi olla mahdollisesti vikana ja voisi vastata niin kiitokset heti etukäteen, nimittäin alkaa rasittamaan tollanen vika kun kuitenkin P.....ele tollakin pelillä on hintaa.

4

329

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • juupeli???

      siis PLAYstation eikä mikään pleistation! Höh!

      • sdrgsegszefgagza

        yritä pelata jotain muita pelejä,jos ne toimivat niin luultavasti pelissä vika jos mitkää pelit ei toimi koneessa vika.onko cd naarmuinen ,likainen???


      • juupeli???
        sdrgsegszefgagza kirjoitti:

        yritä pelata jotain muita pelejä,jos ne toimivat niin luultavasti pelissä vika jos mitkää pelit ei toimi koneessa vika.onko cd naarmuinen ,likainen???

        ... tossa ollutkin juttu, kun noi nhl- pelit ovat aina olleet vähän ihmeellisiä. Vanhemmat versiot juuttuivat aika usein kesken pelien, kun taas esim. fifan jalkapallopelissä ei ikinä mitään ongelmia.

        Se pistikin justiinsa mietityttään ton nhl-pelin toimivuutta, mutta taas toisaalta noi dvd- elokuvatkin juuttu miltei poikkeuksetta jossain vaiheessa että kun lueskelin noita ihmisten kokemuksista joistain peleistä jotka eivät latautuneet niin kertoivat että ongelma olisi lukupäässä siinä konsolissa. No mä vein sen nyt kuitenkin siis sen konsolin tsekattavaksi ja tuleepahan eliminoitua sitten sekin mahdollisuus kertalaakista, jos eivät mitään löydä ja silloin se on tuon kyseisen pelin ongelma.

        No paras kattoen nyt, kun kuulee mitä ne siitä löytävät jos löytävät.


      • juupeli???
        juupeli??? kirjoitti:

        ... tossa ollutkin juttu, kun noi nhl- pelit ovat aina olleet vähän ihmeellisiä. Vanhemmat versiot juuttuivat aika usein kesken pelien, kun taas esim. fifan jalkapallopelissä ei ikinä mitään ongelmia.

        Se pistikin justiinsa mietityttään ton nhl-pelin toimivuutta, mutta taas toisaalta noi dvd- elokuvatkin juuttu miltei poikkeuksetta jossain vaiheessa että kun lueskelin noita ihmisten kokemuksista joistain peleistä jotka eivät latautuneet niin kertoivat että ongelma olisi lukupäässä siinä konsolissa. No mä vein sen nyt kuitenkin siis sen konsolin tsekattavaksi ja tuleepahan eliminoitua sitten sekin mahdollisuus kertalaakista, jos eivät mitään löydä ja silloin se on tuon kyseisen pelin ongelma.

        No paras kattoen nyt, kun kuulee mitä ne siitä löytävät jos löytävät.

        .. vielä lisään että täysin uudesta levystä kysymys ja kun tsekkasin levyn (siis molemmat), en löytänyt naarmun naarmua enkä mitään likaakaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      144
      3860
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      88
      3508
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      324
      2016
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      93
      1507
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      6
      1306
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1175
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      152
      937
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      909
    9. 46
      803
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      787
    Aihe