Tätä me tarvitsemme. Lisää kieltoja. Uusia rangaistuksia. Ilmiantoja, kanteluita, kyttäystä, kyyläystä ja kateutta.
On ihanaa elää Suomessa, suvaitsevuuden, vapauden ja rauhan luvatussa maassa.
Vaan kuka katkoisi kahleet?
Loistavaa, suomalaiset
7
406
Vastaukset
- -luonnontuote ei ole saaste-
kyllä osuit naulan kantaan. aina jaksetaan ruikuttaa kun kaikki muut on niin huonoja ihmisiä, minä itse vaan olen täydellinen.
ihmiset kun eivät likaa ollenkaan (lasinsirut, tupakantumpit, muovipussit, vauvanvaipat, hampurilaispaperit, cokis-mukit jne jne. jotka EIVÄT MAADU)
minä en anna koirani kakkia tielle, puistoon enkä pihalle. metsään kyllä ja kadunreunoille. en aio korjata jätöksiä metsästä lain tultua voimaan. hah, missäköhän kaupungissa meinataan laittaa poliiseja metsiin vahtimaan että kerätäänkö ne kakat vai ei.- -Arttu-
..Poliisikouluun. Sinne Karhu-osaston viereen ;)
- Karhustaja ja koirat
-Arttu- kirjoitti:
..Poliisikouluun. Sinne Karhu-osaston viereen ;)
Todella hauskaa.
Karhu on asutuksen lähellä todella vaarallinen eläin, mutta sitähän tuollainen urbaani nulikka ei voi tajuta. Katso nykypostista karhun raateleman miehen kuva ja mene sitten valittamaan ettei karhuja saa tappaa.
Hippi! - joopa
Karhustaja ja koirat kirjoitti:
Todella hauskaa.
Karhu on asutuksen lähellä todella vaarallinen eläin, mutta sitähän tuollainen urbaani nulikka ei voi tajuta. Katso nykypostista karhun raateleman miehen kuva ja mene sitten valittamaan ettei karhuja saa tappaa.
Hippi!Et vissiin tajunnu...
- anonyymi
Valitaan vaan kansanedustajiksi rikkaita, kärjistäen sanoen tavallisesta elämästä vieraantuneita suomalaisia, niin tässä on tulos.
Meikäläinen ainakin äänesti tavallista ihmistä - vaan hän ei päässyt.- Äänestäjä
Jos hän ei olisi vielä murkku. Väitetään ettei eduskunnan tyhmyyosamäärää voi enää lisätä kun se on jo maksimissa. Jos Arttu saataisiin sinne niin väite kumootuu!!!
- anonyymi
Äänestäjä kirjoitti:
Jos hän ei olisi vielä murkku. Väitetään ettei eduskunnan tyhmyyosamäärää voi enää lisätä kun se on jo maksimissa. Jos Arttu saataisiin sinne niin väite kumootuu!!!
Haloo, ihmiset niitä päätöksiä tekee eikä eikä instanssit. Eikä tuotakaan päätöstä ole vielä lyöty lukkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️861829Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1451288YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä621110- 63976
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan82921Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli84840Linnasuolla poliisi operaatio
Kamalaa menoa taas meidän ihanassa kaupungissa. https://www.uutisvuoksi.fi/paikalliset/864606029836Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.126829Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.47817- 57810