Osaisikohan joku kertoa kokemuksesta tai muuten tietäisi mikähän minua vaivaa.
Ensiksi mainitsen että klamydia,trikomoodas,hiiva on suljettu pois.
Nyt en ole ihan varma muistaakseni tippurikin testattiin ja oli negatiivinen tulos.
Sisätutkimuksia on tehnyt varmaan 10lekuria ja hyksissäkin kävin lääkärien ronkittavana.Silloin oli rajut kivut kokoajan ja seksiä ei edes kuvitellut harrastavansa.Nyt siittä on jo muutama vuosi ja enää vain vuotoa kummastelen.
Eli kohdun suulla näkyy kellertävää "vuotoa" ja aiemmin oli yhdyntäkipuja.Enää ei ole niitä mutta kellertävä vuoto palaa aina aika ajoin ja välillä se on poissa.
Pillereitä en tällähetkellä käytä käytämme pitkäaikaisen miesystäväni kanssa kondoomia.
Minulla on hormoonihäiriö ja kuukautiseni ovat ihan sekaisin ja saattaa olla 2vkoa menkat vko-2 välissä ja taas menkat.
Minulla on tiistaina aika tri:in ja hommaan minipillerit,e-pilsuja en uskalla enää ottaa koska niistä aikanaan tämä kaikki luultavasti alkoi..
Tämän hetken ongelma on siis vain vuoto kellertävä ns limamainen ja joskus se ei haiskahda ja joskus haiskahtaa "kalalta".
Tämä on epämiellyttävää ja hyvästä hygieniasta huolimatta tästä johtuen on tosi "likainen ja epäpuhdas olo".
Ja joskus jopa semmonen ns tulehtunut olo alapäässä.
Tämä vaivaa minua ja aikanaan silloin kun oli kivutkin niin sitä tutkittiin ja ronkittiin ja mitään ei kukaan tri keksinyt.
Jotenkin ajattelen että mitä jos se onkin jotakin vakavaa ja sitä ei ole vaan diagnosoitu..
Olen tehnyt abortin 9,5v sitten tuskin se siihen voi liittyä.
Ongelma kipuineen alkoi 3v sitten.KIvut loppuivat kun lopetin epilsut.
Mutta kellertävä vuoto häiritsee mieltäni.
Nyt olen syönyt gefilus lgg tehojuomaa plo päivässä.Toki tämä menkka kiertoni varmasti ärsyttää alapäätä kun pitkiä aikoja joutuu käyttämään sidettä putkeen (2vkoa)ja sitten hetki ilmaa ja rauhaa ja taas siderumba.Siksi yritän lgg bakteereja syödä ja se ilmeisesti auttaakin.
Mutta silti välillä vuotoa on.
Juon vettä myös liian vähän voiko se johtua siitä.Aina kun yritän juoda enemmän niin saattaa tulla taas vuotoa pissan jälkeen kun pyyhkii.
En tiedä liittyykö se veden juontiin ehkä enemmän varmaan syynä on melkein kokoajan vaivaavat menkat.
En enää tiedä mitä keksisin vaivaa vaan tämä asia.
Jos minulla tippuri olisi niin se olisi ollut minulla 6,5v.Muistaakseni sitä ei ensin tutkittu mutta muistikuva on että myöhemmin kun rutkutin niin tkssa sekin otettiin.sen täytyy varmaan maanantaina varmistaa soittamalla tksta että ollaanko se aikanaan testattu..Koska jos ei niin tiistaina otan sen testin kanssa..Mutta olisihan se hassua että se olisi ollut niin monta vuotta oireeton..
Osaisiko joku auttaa mikä minua saattaisi vaivaa?
Vai onko oikeesti kyse vaan menkoista ärtyneestä alapäästä ja sen kokoajan häiriintyneenä olevasta ph arvosta..
Miehelläni ei siis ole mitään oireita.
kiitos todella paljon vastauksista..
kellertävä vuoto
4
8616
Vastaukset
- jotain ongelmaa?
Joillain naisilla valkovuoto voi ihan luonnostaan olla tietyissä kierron vaiheissa kellertävää ilman että on kyse mistään tulehduksesta tms. ongelmasta. Samoin vuodon määrä vaihtelee kierron vaiheiden mukaan. Esim. kuvaamasi "limainen" vuoto voisi hyvinkin olla ovulaatiota (tai sen yritystä) edeltävää hedelmällistä limaa, jota myös tyypillisesti tulee runsaammin kuin muiden kierron vaiheiden aikana.
- valkovuotoa..
Kyllä se valkovuotokin voi olla keltaista.
Mulla niin on, ja papa on aina ollut puhdas. Eli se vain on kellertävää, ja that's it.
En nyt ymmärrä mikä ongelma tuossa on. Mitä väliä minkä väristä se skäimä on jos mitään kipuja tai vaivoja ei muutoin ole.
Jos hommaat minipillerit, niin ota huomioon, että saatat tiputella verta sitten vaikka koko aika, ja koskaan et tiedä milloin vuoto tulee jos tulee ollenkaan.
E-pillereissä se hyvä puoli, kun vuoto sijoittuu aina taukoviikolle.- vastauksistanne
no tällä hetkellä en tiedä tuleeko kkvuoto ja milloin se tulee.
Ja kuukautiseni kestävät 2-2,5 vkoa ja hermohan siinä menee kun kokoajan on menkat 2vkoa menkat 1vko välissä ja taas menkat.. paikat ärtyy siitä ja silloinkaan kun ne menkat ei ole ei pysty harrastamaan seksiä kun paikat on ärtyneet.joten myös parisuhde kärsii tämän takia.
Joten siksi halaun pilerit.
Ja tämä kaikki menkkojen sekavuus ja se 1v lääkärirumba kun oli niin kipeet paikat ettei istua pystynyt niin alkoi ilmeisesti epilsuista joten siksi en niitä uskaltaisi ottaa..
Tuotapa en tiennyt että minipilsujen kanssa ei ole säännöllistä kiertoa..
Minulle niitä suositteli gyne ja ei hän tuommoista sanonut kertoi vaan että ovat vaihtoehto epilsuille ja niissä on vähemmän hormoonia kun epilsuissa..
Täytyypäs selvittää enemmä tietoa minipilsuista ennenkun otan ne kiitos tuosta tiedosta..
Ja kiitos myös tuosta tiedosta että valkovuoto voi olla kellertävää.Tuotakaan ei yksikään tri ole sanonut vaan aina on epäilty jotakin muuta ja tuota ei ole mainittu.Elikkäs tollasta en tiennyt..
Tuo oli helpottava tieto.Jos näin onniin ei olekaan mitään väliä..Lähinnä se et jos vuoto johtuu jostain vakavammasta niin haluisin selvittää sen mutta jos vuoto on vaan valkovuotoa niin sittenhän sillä ei ole väliä..
Minulla vaan aiemmin koskaan ei ole ollut valkovuotoa.Ja joka paikassa tri sivuilla lukee että jos vuoto on kellertävää niin on joku tulehdus tai tauti tms..
Siksi kysyinkin täältä josko joku ihminen tietäisi vaihtoehtoja näille minun "luuloille".
Kiitoksia oikein paljon vastauksistanne :)
Ja mukavaa syksyn jatkoa.
- cat cat
Moi. Mulla oli joskus aikoinaan nuo oireet, kalanhajuinen kellertävä valkovuoto ja jatkuva virtsaamisen tarve. Trichomonas sieltä sitten lopulta löytyi, söin antibioottikuurin ja myös silloinen mieheni jolla oli pissavaivoja, loppui siihen.
Suomessa eivät ilmeisesti herkästi ala sitä asiaa tutkimaan, on ilmeisesti harvinaisempi täällä päin. Itse asuin tuolloin ulkomailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833