Kertokaa kaikki ilmeentyykö whippeteillä usein mahalaukun kiertymää.... Onko kellään varmaa tietoa
auttakaa
1
434
Vastaukset
- Sika
Ei sitä voi koko ajan olla pelkäämässä, koska koijjulle tulee mahalaukkukiertymä. Isommilla koirilla sitä kuitenkin jonkin verran on.
Vinttikoiraa ei saisi kuitenkaan juoksuttaa heti ruokailun ja siis täysinäisen vatsan kanssa, koska heillä on niin "räjähtävä" juoksuun lähtö ja sitten se kova vauhti. Ja jos viet koirasi harjoitusjuoksulle tai kilpailuun niin mielellään ei sinä päivänä ruokaa kuin vasta juoksuttamisen jälkeen. Ennen juoksuttamista voisi kuitenkin olla paikallaan hyvin kevyt "välipala".
Whippet on todella terve koirarotu, mutta isot vinttikoirat on tuon mahakiertymäjutun kanssa hieman arempia. Irlannin susikoirilla sitä sitten onkin jo herkästi. Se kai liittyy siihen, että isot koirat no jo rakenteeltaan "veltompia" kuin pienemmät koirat. Whippet sen sijaan on aika tiivisrunkoinen.
Kerroppa onko Sinulla tuo ihana koirarotu? Mulla oli sellainen ja ei uskoisi pienenkokoisesta päästä, kuinka paljon siellä virtasi älykkyyttä, oveluutta ja suloisuutta.Luen ehkä sitä vastausta 20 10 -03 alkavalla viikolla.
Terveisin vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1272004
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1011762Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?831591Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy611434Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331132- 1091063
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm511043Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471036- 731026
Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44983