maski?

maski suun edessä

Onko kukaan liikkunut koulussa tai muuten ulkona sellaisessa nenän ja suun peittävässä maskissa? Saako ylipäätään kulkea kasvot peitettynä tai olla koulussa maskissa?

10

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repeilen

      ulkona liikkuessa kukaan ei saa tulla repiin sitä sulta pois mutta vitun nolon näköstä se on. Sama koulussa, mikään sääntö ei kiellä, mut lol. Aitoo slipknot replica naamaria ei saanu pitää...

      • tuhota omaisuutta...

        "13 a § (26.11.2004/1006)
        Laiton naamioituminen

        Joka yleisellä paikalla järjestettävän yleisen kokouksen tai yleisötilaisuuden yhteydessä taikka muussa yleisön kokoontumisessa yleisellä paikalla esiintyy tunnistamattomaksi naamioituneena ilmeisenä tarkoituksenaan ryhtyä käyttämään henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai vahingoittamaan omaisuutta, on tuomittava laittomasta naamioitumisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi kuukaudeksi."


      • tosta en oo kuullukkaan
        tuhota omaisuutta... kirjoitti:

        "13 a § (26.11.2004/1006)
        Laiton naamioituminen

        Joka yleisellä paikalla järjestettävän yleisen kokouksen tai yleisötilaisuuden yhteydessä taikka muussa yleisön kokoontumisessa yleisellä paikalla esiintyy tunnistamattomaksi naamioituneena ilmeisenä tarkoituksenaan ryhtyä käyttämään henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai vahingoittamaan omaisuutta, on tuomittava laittomasta naamioitumisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi kuukaudeksi."

        mitenkäs sitte lordi saa keikkailla naamarissaan? (retorinen ja sarkastinen kysymys). mutta en oo kuullu kenellekkää valitettavan ton lain takia, mut se ei oo hirveen hyväkäytöksistä kulkee koulussa maskissa tai jotain sellasta. mut esim puukässän tunneilta muistan että jollakulla oli sellanen suun ja nenän peittävä maski, mut se oli siks ku sillä tais olla joku probleema.


      • maski suun edessä
        tuhota omaisuutta... kirjoitti:

        "13 a § (26.11.2004/1006)
        Laiton naamioituminen

        Joka yleisellä paikalla järjestettävän yleisen kokouksen tai yleisötilaisuuden yhteydessä taikka muussa yleisön kokoontumisessa yleisellä paikalla esiintyy tunnistamattomaksi naamioituneena ilmeisenä tarkoituksenaan ryhtyä käyttämään henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai vahingoittamaan omaisuutta, on tuomittava laittomasta naamioitumisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi kuukaudeksi."

        Ei oo tarkoitus hakata tai muutakaan sellaista.
        Haluaisin vain olla maski kasvoilla. Mitä jos menee vaikka kauppaan sellaisen kanssa? Voiko maski suun edessä puhua normaalisti vai tuleeko vain epämääräistä muminaa?


      • ???
        maski suun edessä kirjoitti:

        Ei oo tarkoitus hakata tai muutakaan sellaista.
        Haluaisin vain olla maski kasvoilla. Mitä jos menee vaikka kauppaan sellaisen kanssa? Voiko maski suun edessä puhua normaalisti vai tuleeko vain epämääräistä muminaa?

        Miks vitussa sitten aiot käyttää maskia, sellasta LEATHERFACE-naamaria, sellasta HANNIBAL LECTER MASKIA vai sellasta normia JASON-lätkämaskia, mahdat näyttää "SIISTILTÄ"...


      • maski suun edessä
        ??? kirjoitti:

        Miks vitussa sitten aiot käyttää maskia, sellasta LEATHERFACE-naamaria, sellasta HANNIBAL LECTER MASKIA vai sellasta normia JASON-lätkämaskia, mahdat näyttää "SIISTILTÄ"...

        sellaista niinku esim, lääkäreillä on.


      • ..............................
        maski suun edessä kirjoitti:

        sellaista niinku esim, lääkäreillä on.

        No miks vitussa haluat näyttää joltaki vitun idiootilta???


    • ...

      Kyllä on taas jollakin kakaralla mennyt japsien fanitus överiksi... Miksi ihmeessä haluat nolata itsesi julkisesti?!

    • KFSLFri

      Eiköhän se ole jokaisen oma asia käyttääkö julkisesti maskia, tai vaikka aurinkolaseja keskellä talvea.

      Erilaisuus on monille iso pala purtavaksi.

      Mitäs hemmetin väliä sillä on mitä muut ajattelee, mikäli itse viihtyy vaikka se maski naamalla.
      Kyllä tuolla kadulla näkee jos jonkinlaista kulkijaa ja itse olen ainakin mielissäni siitä ettei katukuva ole pelkkää harmaata massaa.

    • Anonyymi

      Maski on ylellisyystarvike jos katto sen alvia joka on 24%.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe