maski?

maski suun edessä

Onko kukaan liikkunut koulussa tai muuten ulkona sellaisessa nenän ja suun peittävässä maskissa? Saako ylipäätään kulkea kasvot peitettynä tai olla koulussa maskissa?

10

667

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repeilen

ulkona liikkuessa kukaan ei saa tulla repiin sitä sulta pois mutta vitun nolon näköstä se on. Sama koulussa, mikään sääntö ei kiellä, mut lol. Aitoo slipknot replica naamaria ei saanu pitää...

• tuhota omaisuutta...

"13 a § (26.11.2004/1006)
        Laiton naamioituminen

Joka yleisellä paikalla järjestettävän yleisen kokouksen tai yleisötilaisuuden yhteydessä taikka muussa yleisön kokoontumisessa yleisellä paikalla esiintyy tunnistamattomaksi naamioituneena ilmeisenä tarkoituksenaan ryhtyä käyttämään henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai vahingoittamaan omaisuutta, on tuomittava laittomasta naamioitumisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi kuukaudeksi."

• tosta en oo kuullukkaan
        tuhota omaisuutta... kirjoitti:

Laiton naamioituminen

Joka yleisellä paikalla järjestettävän yleisen kokouksen tai yleisötilaisuuden yhteydessä taikka muussa yleisön kokoontumisessa yleisellä paikalla esiintyy tunnistamattomaksi naamioituneena ilmeisenä tarkoituksenaan ryhtyä käyttämään henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai vahingoittamaan omaisuutta, on tuomittava laittomasta naamioitumisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi kuukaudeksi."

mitenkäs sitte lordi saa keikkailla naamarissaan? (retorinen ja sarkastinen kysymys). mutta en oo kuullu kenellekkää valitettavan ton lain takia, mut se ei oo hirveen hyväkäytöksistä kulkee koulussa maskissa tai jotain sellasta. mut esim puukässän tunneilta muistan että jollakulla oli sellanen suun ja nenän peittävä maski, mut se oli siks ku sillä tais olla joku probleema.

• maski suun edessä
        tuhota omaisuutta... kirjoitti:

Laiton naamioituminen

Ei oo tarkoitus hakata tai muutakaan sellaista.
        Haluaisin vain olla maski kasvoilla. Mitä jos menee vaikka kauppaan sellaisen kanssa? Voiko maski suun edessä puhua normaalisti vai tuleeko vain epämääräistä muminaa?

• ???
        maski suun edessä kirjoitti:

Ei oo tarkoitus hakata tai muutakaan sellaista.
        Haluaisin vain olla maski kasvoilla. Mitä jos menee vaikka kauppaan sellaisen kanssa? Voiko maski suun edessä puhua normaalisti vai tuleeko vain epämääräistä muminaa?

Miks vitussa sitten aiot käyttää maskia, sellasta LEATHERFACE-naamaria, sellasta HANNIBAL LECTER MASKIA vai sellasta normia JASON-lätkämaskia, mahdat näyttää "SIISTILTÄ"...

• maski suun edessä
        ??? kirjoitti:

Miks vitussa sitten aiot käyttää maskia, sellasta LEATHERFACE-naamaria, sellasta HANNIBAL LECTER MASKIA vai sellasta normia JASON-lätkämaskia, mahdat näyttää "SIISTILTÄ"...

sellaista niinku esim, lääkäreillä on.

• ..............................
        maski suun edessä kirjoitti:

sellaista niinku esim, lääkäreillä on.

No miks vitussa haluat näyttää joltaki vitun idiootilta???

• ...

Kyllä on taas jollakin kakaralla mennyt japsien fanitus överiksi... Miksi ihmeessä haluat nolata itsesi julkisesti?!

• KFSLFri

Eiköhän se ole jokaisen oma asia käyttääkö julkisesti maskia, tai vaikka aurinkolaseja keskellä talvea.

Erilaisuus on monille iso pala purtavaksi.

Mitäs hemmetin väliä sillä on mitä muut ajattelee, mikäli itse viihtyy vaikka se maski naamalla.
      Kyllä tuolla kadulla näkee jos jonkinlaista kulkijaa ja itse olen ainakin mielissäni siitä ettei katukuva ole pelkkää harmaata massaa.

• Anonyymi

Maski on ylellisyystarvike jos katto sen alvia joka on 24%.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      66
      4500
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3505
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      37
      3208
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2628
    5. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      47
      2523
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      2139
    7. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      22
      2014
    8. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      197
      1913
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      395
      1552
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1418
    Aihe