maski?

maski suun edessä

Onko kukaan liikkunut koulussa tai muuten ulkona sellaisessa nenän ja suun peittävässä maskissa? Saako ylipäätään kulkea kasvot peitettynä tai olla koulussa maskissa?

10

767

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • repeilen

      ulkona liikkuessa kukaan ei saa tulla repiin sitä sulta pois mutta vitun nolon näköstä se on. Sama koulussa, mikään sääntö ei kiellä, mut lol. Aitoo slipknot replica naamaria ei saanu pitää...

      • tuhota omaisuutta...

        "13 a § (26.11.2004/1006)
        Laiton naamioituminen

        Joka yleisellä paikalla järjestettävän yleisen kokouksen tai yleisötilaisuuden yhteydessä taikka muussa yleisön kokoontumisessa yleisellä paikalla esiintyy tunnistamattomaksi naamioituneena ilmeisenä tarkoituksenaan ryhtyä käyttämään henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai vahingoittamaan omaisuutta, on tuomittava laittomasta naamioitumisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi kuukaudeksi."


      • tosta en oo kuullukkaan
        tuhota omaisuutta... kirjoitti:

        "13 a § (26.11.2004/1006)
        Laiton naamioituminen

        Joka yleisellä paikalla järjestettävän yleisen kokouksen tai yleisötilaisuuden yhteydessä taikka muussa yleisön kokoontumisessa yleisellä paikalla esiintyy tunnistamattomaksi naamioituneena ilmeisenä tarkoituksenaan ryhtyä käyttämään henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai vahingoittamaan omaisuutta, on tuomittava laittomasta naamioitumisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi kuukaudeksi."

        mitenkäs sitte lordi saa keikkailla naamarissaan? (retorinen ja sarkastinen kysymys). mutta en oo kuullu kenellekkää valitettavan ton lain takia, mut se ei oo hirveen hyväkäytöksistä kulkee koulussa maskissa tai jotain sellasta. mut esim puukässän tunneilta muistan että jollakulla oli sellanen suun ja nenän peittävä maski, mut se oli siks ku sillä tais olla joku probleema.


      • maski suun edessä
        tuhota omaisuutta... kirjoitti:

        "13 a § (26.11.2004/1006)
        Laiton naamioituminen

        Joka yleisellä paikalla järjestettävän yleisen kokouksen tai yleisötilaisuuden yhteydessä taikka muussa yleisön kokoontumisessa yleisellä paikalla esiintyy tunnistamattomaksi naamioituneena ilmeisenä tarkoituksenaan ryhtyä käyttämään henkilöön kohdistuvaa väkivaltaa tai vahingoittamaan omaisuutta, on tuomittava laittomasta naamioitumisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kolmeksi kuukaudeksi."

        Ei oo tarkoitus hakata tai muutakaan sellaista.
        Haluaisin vain olla maski kasvoilla. Mitä jos menee vaikka kauppaan sellaisen kanssa? Voiko maski suun edessä puhua normaalisti vai tuleeko vain epämääräistä muminaa?


      • ???
        maski suun edessä kirjoitti:

        Ei oo tarkoitus hakata tai muutakaan sellaista.
        Haluaisin vain olla maski kasvoilla. Mitä jos menee vaikka kauppaan sellaisen kanssa? Voiko maski suun edessä puhua normaalisti vai tuleeko vain epämääräistä muminaa?

        Miks vitussa sitten aiot käyttää maskia, sellasta LEATHERFACE-naamaria, sellasta HANNIBAL LECTER MASKIA vai sellasta normia JASON-lätkämaskia, mahdat näyttää "SIISTILTÄ"...


      • maski suun edessä
        ??? kirjoitti:

        Miks vitussa sitten aiot käyttää maskia, sellasta LEATHERFACE-naamaria, sellasta HANNIBAL LECTER MASKIA vai sellasta normia JASON-lätkämaskia, mahdat näyttää "SIISTILTÄ"...

        sellaista niinku esim, lääkäreillä on.


      • ..............................
        maski suun edessä kirjoitti:

        sellaista niinku esim, lääkäreillä on.

        No miks vitussa haluat näyttää joltaki vitun idiootilta???


    • ...

      Kyllä on taas jollakin kakaralla mennyt japsien fanitus överiksi... Miksi ihmeessä haluat nolata itsesi julkisesti?!

    • KFSLFri

      Eiköhän se ole jokaisen oma asia käyttääkö julkisesti maskia, tai vaikka aurinkolaseja keskellä talvea.

      Erilaisuus on monille iso pala purtavaksi.

      Mitäs hemmetin väliä sillä on mitä muut ajattelee, mikäli itse viihtyy vaikka se maski naamalla.
      Kyllä tuolla kadulla näkee jos jonkinlaista kulkijaa ja itse olen ainakin mielissäni siitä ettei katukuva ole pelkkää harmaata massaa.

    • Anonyymi

      Maski on ylellisyystarvike jos katto sen alvia joka on 24%.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      129
      1370
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      121
      1219
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      102
      1020
    4. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      283
      909
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      114
      888
    6. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      40
      804
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      21
      763
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      755
    9. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      52
      729
    10. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      629
    Aihe