heippa!
olen 15-vuotias tyttö Helsingistä (keskustasta) ja hoitokoiria minulla on ollut parin vuoden ajan. Tällä hetkellä aikaa riittäisi vielä muutamallle uudelle, enemmän tai vähemmän säännölistä ulkoilutusta (tms.) kaipaavalle koiralle. Kokemusta on myös isoista koirista ja viikonlopun pituisista
"hoitokeikoista" koiran kotona. Tarviitko apua? MAILAA: [email protected]
kaipaatko koirallesi hoitajaa /helsinki ?
11
442
Vastaukset
- vastailija
nyt jokainen jos koiran ottaa nii hoitaa sen kans! En mä ainakaa anna mun koiraa iha kenelle vaa esim. ulkoilutettavaksi...
- laura
..no miks on sitten ihan dogsitter-palvelu, jos et oo sattunu kuulemaan?
miks ihmiset tekee lapsia, kun eivät kuitenkaan pysty hoitamaan niitä 24h/vrk koko lapsuuden ajan.. aina voi tarvita apua ja se on erittäin ymmärrettävää! väitätkö, että ite et oo ikänä tarvinnu koiras kans apua? - yh
laura kirjoitti:
..no miks on sitten ihan dogsitter-palvelu, jos et oo sattunu kuulemaan?
miks ihmiset tekee lapsia, kun eivät kuitenkaan pysty hoitamaan niitä 24h/vrk koko lapsuuden ajan.. aina voi tarvita apua ja se on erittäin ymmärrettävää! väitätkö, että ite et oo ikänä tarvinnu koiras kans apua?Kyllä minulla ainakin on koirilleni hoitaja. He käyvät ulkoiluttamassa koiriani aina tarvittaessa, jos esim. olen kipeä tai töissä menee pitempään. Minusta on kiva, että tällaisia nuoria, ahkeria tyttöjä on olemassa, jotka auttavat meitä työssäkäyviä yksinhuoltajia. Itse asun kaukana Helsingistä, joten en voi ottaa apuasi vastaan, mutta jos asuisin siellä, niin varmasti ottaisin.
- mari
yh kirjoitti:
Kyllä minulla ainakin on koirilleni hoitaja. He käyvät ulkoiluttamassa koiriani aina tarvittaessa, jos esim. olen kipeä tai töissä menee pitempään. Minusta on kiva, että tällaisia nuoria, ahkeria tyttöjä on olemassa, jotka auttavat meitä työssäkäyviä yksinhuoltajia. Itse asun kaukana Helsingistä, joten en voi ottaa apuasi vastaan, mutta jos asuisin siellä, niin varmasti ottaisin.
Minkälaisista koirista sinulla on kokemuksia?
- laura
mari kirjoitti:
Minkälaisista koirista sinulla on kokemuksia?
tällä hetkellä mulla on kaksihoitokoiraa, beagle ja hovawart. isoja olen ennenkin ulkoiluttanut, että luulsin pärjääväni.
- -Arttu-
..vika rahikaisella. Omat menoni suunnittelen koirieni mukaan. Jos on pakko hoitoon jättää, niin siinä tapauksessa käytän vain harvoja ja valittuja.
Varsinkin täällä pääkaupunkiseudulla on sen verran paljon kaikenmaailman "hörhöjä", että kannattaa olla varovainen. - laura
-Arttu- kirjoitti:
..vika rahikaisella. Omat menoni suunnittelen koirieni mukaan. Jos on pakko hoitoon jättää, niin siinä tapauksessa käytän vain harvoja ja valittuja.
Varsinkin täällä pääkaupunkiseudulla on sen verran paljon kaikenmaailman "hörhöjä", että kannattaa olla varovainen.että minuako rtässä nyt epämääräisesti haukutaan?
- Miiru
-Arttu- kirjoitti:
Varsinkin täällä pääkaupunkiseudulla on sen verran paljon kaikenmaailman "hörhöjä", että kannattaa olla varovainen.Laura on allekirjoittaneelle jonkin verran tuttu, joten voin sanoa, että ikäisekseen kypsä ja vastuuntuntoinen tyttö hän on sekä erittäin eläinrakas.
Miksi pahoitatte hänen mielensä? Totta on, että on syytä olla varovainen, mutta järki käteen. Kyllä jo Lauran tekstistä pitäisi huomata, että hän on tosimielellä asiassa liikkeellä.
Toivottavasti Laura saa hoitokoiria lisää. - laura
Miiru kirjoitti:
Laura on allekirjoittaneelle jonkin verran tuttu, joten voin sanoa, että ikäisekseen kypsä ja vastuuntuntoinen tyttö hän on sekä erittäin eläinrakas.
Miksi pahoitatte hänen mielensä? Totta on, että on syytä olla varovainen, mutta järki käteen. Kyllä jo Lauran tekstistä pitäisi huomata, että hän on tosimielellä asiassa liikkeellä.
Toivottavasti Laura saa hoitokoiria lisää...jollakin tapaa tuttu?!
Puhutaanko me nyt samasta laurasta? - -Arttu-
laura kirjoitti:
että minuako rtässä nyt epämääräisesti haukutaan?
..tarkoittanut viestilläni ketään henkilökohtaisesti. Kerroin vain, miten itse reagoin koiranhoitajiin, joita en tunne -> En anna hoitoon.
Enkä tarkoittanut sinua mitenkään epäluotettavaksi. Mutta epäluuloinen olen, koska en sinua tunne. - sama
laura kirjoitti:
..jollakin tapaa tuttu?!
Puhutaanko me nyt samasta laurasta?Olemme mailailleet joskus, joten sitä kautta olet tuttu nimi minulle. En usko, että olen sekoittanut sinut johonkin toiseen henkilöön. Sait niin kummallista palautetta asialliseen viestiisi, että tarkoitukseni oli puolustaa sinua hiukan. Toivottavasti et käsittänyt väärin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1765027- 151650
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621595Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1221470Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91333Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit491070Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.951069Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297942- 188911
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu279757