.. GIMP:llä A4 kokoiseksi ?
Kuvan
7
709
Vastaukset
Kuva->Skaalaa kuvaa
- olen
tehnyt, mutta en ole onnistunut saamaan kuvaa A4 kokoiseksi, vaikka olen laittanut mitat centtimetreiksi.
olen kirjoitti:
tehnyt, mutta en ole onnistunut saamaan kuvaa A4 kokoiseksi, vaikka olen laittanut mitat centtimetreiksi.
Jos ongelma liittyy tulostukseen niin tarvitset säätää tulostuksesta niitä asetuksia.
- 8:O
M-Kar kirjoitti:
Jos ongelma liittyy tulostukseen niin tarvitset säätää tulostuksesta niitä asetuksia.
En ole näissä asioissa mikään tekniikan ihmelapsi.
Tutkiskelin niitä asetuksia, mutta mikähän niissä voisi olla vinossa? 8:O kirjoitti:
En ole näissä asioissa mikään tekniikan ihmelapsi.
Tutkiskelin niitä asetuksia, mutta mikähän niissä voisi olla vinossa?Minulla ei ole tulostinta tässä ja on mahdollista, että tulostuksen dialogit on käyttöjärjestelmä kohtaisia GIMP:ssä. Kun en käyttöjärjestelmääsi tiedä niin on vaikea tämän enempää antaa tarkempia ohjeita. Tässä Ubuntussa ainakin oli siellä tulostusasetuksissa joku image settings mistä sai säädettyä miten se kuva siihen paperille menee.
- Marginaaleja?
Reunaton kuva?
- nyt..
oikein ymmärrän, niin ei siihen reunoja/kehyksiä? tarvi tulla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798