Hei!
Olen ostanut verrkokaupasta itselleni lipun yöjunaan Tampereelta Ouluun. Varattaessani valitsin paikan kello 23:59 lähtevään junaan, ja noudan liput Junamaatista. Nyt kuitenkin huomasin, ett äehtisinkin aikaisempaan junaan, 22:11 lähtevään sellaiseen.
1) Kun lunastan nyt huomenna Oulusta lähtiessäni liput Junamaatista, saanko meno-paluu matkan liput?
2) Kun minulla on nyt sitten se paluulippu, voinko käyttää sen kuitenkin aikaisempaan junaan? (Pikajunia molemmat)?
Itse en löytänyt muuta VR sivuilta kun, että jos juna on lähtenyt, niin pitää käydä lipputoimistolla... Mites on?
VR Kaukojunalippu
3
2541
Vastaukset
- näin...
Lunasta Maatista, käy lipputoimistolla vaihtaamassa aikaisempaan junaan (paluulipun osalta sen voit tehdä Tampereellakin). Se 22:11 on siis pikajuna ja lähtee ENNEN sitä johon lippusi on voimassa, joten lisämaksua ei tule (edes vaihtotoimenpiteestä).
Mistä muuten löysit 23:59 lähdön? Onko sellainen olemassa?- Jere14
Kiitos vastauksestasi!
Elikkä lähen siis Oulusta, ja saan sen Tampere-Oulu paluulipunki suoraan maatista? Ja Oulussa on hyvin aikaan, joten käyn vaihtamassa jo ennen Tampereelle lähtöä.
Ainakin VR varauskone näyttää Pikajunaa 269... - on paikallaan
Jere14 kirjoitti:
Kiitos vastauksestasi!
Elikkä lähen siis Oulusta, ja saan sen Tampere-Oulu paluulipunki suoraan maatista? Ja Oulussa on hyvin aikaan, joten käyn vaihtamassa jo ennen Tampereelle lähtöä.
Ainakin VR varauskone näyttää Pikajunaa 269...Jere14 on oikeassa: pikajuna 269 on olemassa ja sen reitistä ja aikataulusta voi lukea esim. Syysturistin 3/2008 sivulta 67.
Pikajuna 269 kulkee Helsingistä Kolariin vain tiettynä ajankohtana: ajalla 29.9.-13.12.2008 junavuoro lähtee Helsingistä klo 21.30 (ja edelleen Tampereelta klo 23.59) vain KOLMENA päivänä viikossa (ke, pe ja la). Paluu junalla Kolarista Helsingin suuntaan on mahdollista myös vain kolmena viikonpäivänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k374936- 823506
- 302953
- 612935
- 82757
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t552280- 391778
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91700- 181691
- 161584