Onko Sonerallakin 040 alkuisia numeroita jotka siis näkyy vastattaessa, mutta joiden tietoja eisaa tiedustelusta?
Soneran 040 alkuiset salaiset
3
1226
Vastaukset
- opettaja_007
Jos sinulla on liitymän tiedot salaiset, niin silloin et saa numeron perusteella tietoja mistään!..
Koskee kaikkia Soneran/elisan/dna:n/kolumbuksen liittymiä...- samoin nykyään voi
laittaa kaikki osoitetiedot ja auton rekisteritiedot salaisiksi.Vain polliisi saa ne selville tarvittaessa ja se ei siltikään luovuta niitä eteenpäin ennen,kuin esim tutkinut asian jos joku häirikkö.sitten saat raastuvassa selville kuka soitellut vasta.Minulla auton rekkarikin laitettu niin ettei näy omistaja haussa,kuin nimi ei muita tietoja autosta ei edes omistajan paikkakuntaa.
- kuin ei-julkinen
Numero ei välttämättä ole salainen, mutta käyttäjä on vain kieltänyt sen tietojen julkaisemisen luetteloissa ja numerohakupalveluissa. Tällaisia numeroita on usein esimerkiksi puhelinmyyjillä. Joskus ne kyllä löytää silti esim. Googlella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614167
- 1053455
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352974Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262548- 452147
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51919- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91308