elikkäs tiedustelisin että kuinka paljon te jotka käytätte etikkaa kestojen huuhteluaineena, niin paljonko te sitä koneeseen laitatte...ja kuinka paljon etikkaa ois hyvä määrä ämpäriin likapyykin seuraksi?
ja jos ette käytä etikkaa niin mikä ois hyvä hajuntukahdutuskeino? minä haluan säilyttää vaipat ämpärissä, kun pyykkikorissa kuiviltaan haisivat nii-in pahalta.
etikasta
2
405
Vastaukset
- huuhteluaineena
Olen laittanut noin puolidesiä pyykinpesukoneen huuhteluaine lokeroon. Säilytän likaiset vaipat etikkavedessä, sinne lorautan suurinpiirtein saman verran kun koneeseen. Etikkavesiastiana olen käyttänyt isoa lelulaatikkoa jossa on kansi.=)
- sanko
on hyvä vaippojen säilytykseen. Sinne voi halutessaan lisätä tipan, pari jotain eteeristä, antiseptistä öljyä.
Itse en vaippoja liottelisi, mua ainakin inhottaisi märkien likavaippojen käsittely enemmän kuin kuivahtaneiden...
Ainakaan vastasyntyneen maitokakkavaipat ei mielestäni haise sen kummemmin kuin kertiksetkään, jotka tuntuu monilla seisovan roskiksessa aika pitkäänkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161628
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361366Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 521115
- 1161101
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054- 571051
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892