elikkäs tiedustelisin että kuinka paljon te jotka käytätte etikkaa kestojen huuhteluaineena, niin paljonko te sitä koneeseen laitatte...ja kuinka paljon etikkaa ois hyvä määrä ämpäriin likapyykin seuraksi?
ja jos ette käytä etikkaa niin mikä ois hyvä hajuntukahdutuskeino? minä haluan säilyttää vaipat ämpärissä, kun pyykkikorissa kuiviltaan haisivat nii-in pahalta.
etikasta
2
421
Vastaukset
- huuhteluaineena
Olen laittanut noin puolidesiä pyykinpesukoneen huuhteluaine lokeroon. Säilytän likaiset vaipat etikkavedessä, sinne lorautan suurinpiirtein saman verran kun koneeseen. Etikkavesiastiana olen käyttänyt isoa lelulaatikkoa jossa on kansi.=)
- sanko
on hyvä vaippojen säilytykseen. Sinne voi halutessaan lisätä tipan, pari jotain eteeristä, antiseptistä öljyä.
Itse en vaippoja liottelisi, mua ainakin inhottaisi märkien likavaippojen käsittely enemmän kuin kuivahtaneiden...
Ainakaan vastasyntyneen maitokakkavaipat ei mielestäni haise sen kummemmin kuin kertiksetkään, jotka tuntuu monilla seisovan roskiksessa aika pitkäänkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jäätävä epävarmuus
Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko851897- 431489
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!521082- 751064
- 721013
- 59981
Pitsaa selliiä
Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon22956- 34910
- 37819
- 38759