kamalat meikit ja hiukset

miksi???

Christina on luonnostaan kaunis, mutta miksi hän pilaa nätit kasvonpiirteensä tommosilla kamalilla räikeillä meikeillä ja luonnottaman valkoisilla hiuksillaan? Tiedän, että luonnollisuus ei ole kuuminta hottia Hollywoodissa, mutta eikö hän itse tajua, että joskus hän näyttää ihan pelleltä? Kirkkaanpunaiset huulet, vaaleanpunaiset poskipunat, vitivalkoiset hiukset, siniset luomivärit... yäk!

11

2003

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 28v mies

      Tykkään luonnollisen näköisistä naisista, liika meikki ei mielestäni tee ketään kauniimmaks. Saa meikkiä tietysti vähän olla.

    • Christina välttämättä

      itse valitse vaatteita, meikkejä yms..? Esim. gaaloissa julkkikset vaan puetaan ja ite voi jonkin verran vaikuttaa. Samoin myös nämä sponsori asiat.

      Britney on tunnetusti yksi niistä ihmisistä, jotka vain kirjoittavat nimensä paperiin, eikä osallistu tuotteen suunnitteluun jne...

    • meikki ei ole rikos

      Christina tykkää meikistä. Joskus meikki on yliampuva, mutta entä sitten? Jos hän itse tykkää siitä, niin se riittää. Hän meikkaa itsensä takia, ei siksi, että muiden pitäisi matkia häntä.

    • bellali

      ei mun. Hyvä vaan ettei Christinasta ole muuta valittamista kuin meikki:) Ei mulla ole muuta sanottavaa.

      • miksi??

        Tottakai ihmiset saavat meikata niin paljon kuin haluavat, itsekkin pidän japanilaista katutyyliä "Ganguroa" aivan mahtavana, vaikka siinä onkin 1000kg meikkiä naamalla ^^

        mutta Aguileran kohdalla on aivan eri tilanne, hän yrittää näyttää mahdollisimmat kauniilta, mutta onnistuisi siinä varmasti paljon paremmin ilman sitä vahvaa meikkikerrosta. Vertailkaa nyt noita kuvia. Vähemmillä meikeillä hän näyttää paljon nätimmältä kuin noissa räikeissä huulissa ja muissa pakkeleissa http://thebeautystop.com/wp-content/uploads/2008/06/53.jpg


      • bellali
        miksi?? kirjoitti:

        Tottakai ihmiset saavat meikata niin paljon kuin haluavat, itsekkin pidän japanilaista katutyyliä "Ganguroa" aivan mahtavana, vaikka siinä onkin 1000kg meikkiä naamalla ^^

        mutta Aguileran kohdalla on aivan eri tilanne, hän yrittää näyttää mahdollisimmat kauniilta, mutta onnistuisi siinä varmasti paljon paremmin ilman sitä vahvaa meikkikerrosta. Vertailkaa nyt noita kuvia. Vähemmillä meikeillä hän näyttää paljon nätimmältä kuin noissa räikeissä huulissa ja muissa pakkeleissa http://thebeautystop.com/wp-content/uploads/2008/06/53.jpg

        Olen ensisijaisesti kiinnostunut Christinan musiikista ja kaikesta siihen liittyvästä:) Mulla ei yleensä ole mitään selvää visiota tai mielipidettä siitä miltä hänen pitäisi näyttää. Minusta se on vähän typerä ajatus että minulla olisi selvä mielipide miltä jonkun muun pitää näyttää, vaikka hän kuinka olisi julkkis. Ja tykkään hänen räväkkyydestä ja muutoksesta ja onhan hän kaunis.

        Näihin kuviin voisin sen verran puuttua että erona ei välttämättä ole meikin määrä vaan värit ja se että Christinan kasvot on kapeammat Grammy-kuvassa: http://thebeautystop.com/wp-content/uploads/2008/06/53.jpg


    • chrisse-fan
    • miettinyt. Miksi maskeerajat

      edes suostuvat vaarantamaan uransa ja tekemään sellaisia hirvityksiä hänen naamalle. Näyttää aivan joltain pelleltä. :D:DDDDDDDDDDD Mutta rahastahan sitä kaikkea tekee.

      • bellali

        Christina meikkaa itse itsensä. Toki videoihin yms tulee varmaan maskeeraajia.

        Christina on kovaääninen ja räväkkä kaikin tavoin. Siksi juuri pidän hänestä


    • Christina ei

      ole kaunis vaikka voissa paistais, mutta ehdottomasti parempi hillityllä meikillä.

      • isä tarvitse vahtia

        hänen tekemisiään.

        Hänelle kuten Britneylle ja muille rakennetaan imago. Christinalla sattui vaan olemaan sellainen "dirty" imago. Mut entäs nykyään? Hän on kasvanut siitä pois ja tekee mitä haluaa. Parempi näytellä esim. elokuvissa pahista, kuin olla sitä oikeassa elämästä.

        Mutta osaavatko Britney fanit katsoa tilannetta noin? Eivät taida, valitettavasti...


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      34
      2448
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1912
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      17
      1383
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1260
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1245
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1171
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1101
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1055
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1034
    10. 15
      1014
    Aihe