Hei!
Vasta muuttanut Lahteen ja kuntosaleista vähän kaipailisin lisäinfoa. Eli jos joku tietää Lahden kuntosaleista, niin olisin kiitollinen, jos viitsisi muakin vähän valaista. :)
Etsinnöissä olisi edullinen peruskuntosali, en tarvitse siis mitään hienouksia. Ja nimenomaan ei sellaisia, jossa vaaditaan 500 euron vuosimaksu =)
Olen kuullut huhua, että Lahdessa olisi jokin ihan ilmainenkin kuntosali?
Jos osoitteita, kehuja ja risuja sekä hinnastoa osaisitte laittaa mukaan.
Ai niin, sitten vielä vähän aiheen sivusta, mutta onko Lahdessa mahdollista harrastaa seinäkiipeilyä?
Kiitoksia vastauksista :)
Kuntosalit Lahdessa?
49
16019
Vastaukset
- Harmaakarhu.
Itse käyn viidesti viikossa Gym-1:llä treenissä.Asiantunteva ohjaus,hyvä henki ja ilmapiiri.Voin suositella.Hinnat on aika hyvin kohdallaan,eikä tarvitse välttämättä olla jäsen.Katso Gym-1.fi-osoitetta.Finnbodysta en ole kuullut montaa positiivista sanaa.1:llä onnistuu niinkutsuttu perinteinen treeni,samoin onnistuu myös fitnes-puoli.Lisäksi siellä on solariumit ja akuhoitaja tarvittaessa.Samoin on mhadollisuus ryhmäliikuntaan.Poikkea tuvassa.
- Semmakko
Finnbodylla todellakin on viihtyisät tilat ja ystävälliset ja asiantuntevat ohjaajat. Eikun sinne menox. www.finnbody.fi
Semmakko kirjoitti:
Finnbodylla todellakin on viihtyisät tilat ja ystävälliset ja asiantuntevat ohjaajat. Eikun sinne menox. www.finnbody.fi
Jos haluat kuntosalia, jossa on todella tsemppaavat ja asiansaosaavat ohjaajat, niin mene Fiilikseen Möysään. Siellä on ryhmäliikuntatunteja, mutta ei varsinaista kuntosalia. Spinningiä ym.... katso:
http://www.fiilis.com/
Finnbodyä en itse suosittele, vaikka se muuten loistava sali onkin..koska sieltä on vaikea irrottautua sitten kun lähtee pois. Itse muutin paikkakunnalle, jossa ei Finnbodyä ollut, ja kesti kuukausia ennenkuin pääsin sopimuksesta eroon ja jouduin maksamaan aika summan. Eli jos sinne liityt niin tutki sopimuksesi tarkkaan.
- suomynona-anomyous
Jos et treenissä välttämättä tarvitse erikoisia hifistelylaitteita vaan pärjäät vapailla raudoilla, kannattaa suunnata lotilan ala-asteen yhteydessä olevaan ilmaiseen saliin.
Vuoksenkatu 9, Lahti
Auki ark. 16-21
Ps. Et maininnut sukupuoltas niin varotettakoon, että salin treenaajakunta on "imagonsa" takia aika miespuolista (max 5 naista oon 4 vuoden sisällä siellä nähnyt treenaavan), joten naisella "pieni" kynnys sinne tulla :D
Ehdottomasti paras sali Lahdessa (hinta/laatu)! - punttipena
Mustankallion tunnelin väestösuojassa on Lahden kaupungin ylläpitämä sali. Kolistelin siellä n. 10 vuotta sitten. Perus vetkuttimet löytyy ja treenaus on ilmaista. Sali on siistimpi kuin Lotilan koulun sali.
- jaakkopuntti
sehän varmaan vaikuttaa missä päin asut\käyt töissä. makefitness on keskustassa /www.makenfitnesscenter.fi
toisessa päässä keskustaa solana ennen launetta
http://www.solanafitness.net/
noissa oon molemmissa käyny rentoa menoa ihan perussaleja kaikenikäisille\kokoisille ei tarvi olla jäsen osotteethan näkyy sivuilla - SIGHRAUS
Pitää selvittää huomenna, että kuinka homma toimii.
- sighraus
Kiitti Pena! Pitää selvittää huomenna, että kuinka homma toimii.
- Harmaakarhu.
jaakkopuntti kirjoitti:
sehän varmaan vaikuttaa missä päin asut\käyt töissä. makefitness on keskustassa /www.makenfitnesscenter.fi
toisessa päässä keskustaa solana ennen launetta
http://www.solanafitness.net/
noissa oon molemmissa käyny rentoa menoa ihan perussaleja kaikenikäisille\kokoisille ei tarvi olla jäsen osotteethan näkyy sivuillaMeikä on käynyt haistelemassa @tleticilla,Launeella ja Sopenkorvessa Kunokeskus K&M:llä ja olen kohtapuoliin siirtymässä K&M:lle.VAihtelu virkistää ja tekee hyvää tuulettaa sisäänpäin lämmineen ilmapiirin savut pois kamppeistaan.JA lyhenee matkakin.Mestarinkatu 10.
- Tyytyväinen_
Harmaakarhu. kirjoitti:
Meikä on käynyt haistelemassa @tleticilla,Launeella ja Sopenkorvessa Kunokeskus K&M:llä ja olen kohtapuoliin siirtymässä K&M:lle.VAihtelu virkistää ja tekee hyvää tuulettaa sisäänpäin lämmineen ilmapiirin savut pois kamppeistaan.JA lyhenee matkakin.Mestarinkatu 10.
Kävin kahdeksan vuotta solanalla ja puoli vuotta sitten vaihdoin Kuntokeskus K&M:lle. Järkevämmät hinnat ja siistimpi sali.
- =)))dsg
Forever lahti, Lahden uimahallin/Isku-areenan/Messukeskuksen kupeissa
Hyvät tilat, laajat aukiolo-ajat, kuntosali, monitoimisali, ryhmäliikunta, yms
Hyviä etuja! - UjoLady
Joo. Riippuu todellakin sukupuolesta. Itse käyn Lahden Lady Linella. On uus sali, vasta avattu. Hinta on ihan ok kun ajattelee että Ladylta löytyy ryhmäliikuntaa, kuntosali, ja ennen kaikkea se maailman ihanin Hot- studio, missä venyttelytunteja ja joogaa!!
Infrapunasaunaa ja hierontaa tuolissa, niin on hyvä mieli loppupäivän :) Ja itse en ainaskaan halua olla samalla salilla noitten hielle haisevien körmyjen kanssa, joten pelkästään naisille tarkoitettu sali sopii mulle hyvin. - väge
vääksyssä on todella hyvä laatuinen sali joka on juuri rempatttu ja ´kaikki on niin vimesen pääle hyvin suosittelenn:)
- Kuntoilija-Imppu
Harjulan kuntosali Lahden Lounaankadulla on hyvä ja halpa. Sopii senioreillekin. Naiset ja miehet yhdessä.
- Siimakeho
Iha helvetin kallis 55e/h
- ansa2213312312321213
heippa hei olisko paavolassa kuntosaleja ? kiitos vastauksista
- Keho""a
Kamppailulajikeskuksen sali sekä Maken Fitness Center on ainakin siinä lähellä.
- mika.arpiainen
Haluaisin tietoa ILMAISISTA kuntosaleista Lahdessa... En tarvitse treenaamiseen mitään ihme härveleitä,vain ne laitteet et pystyy tekemään jalkakyykkyä,penkkipunnerrusta no ristitaljasta olis apua ja dippitelineestä. Onko Lotilankoulun kuntosali toiminnassa tällähetkellä,kuulin että se olisi suljettu kokonaan?
Tietoa kaikista Lahden kuntosaleista ja muistakin urheilupaikoista löytyy osoitteesta www.lahtiliikkuu.fi
- ....
Yoga-Rocks on seinäkiipeilypaikka :)
- Yykaa
Siis pieni vinkki, Fiilishän ei ole kuntosali. Siellä on ohjattuja tunteja, mutta ei suinkaan kuntosalia...
- Infon jakaja
Hyviä linkkejä niille, jotka haluavat kartoittaa kuntosalipalvelujen tilannetta Lahdessa:
LAHDEN KAUPUNGIN JULKISET KUNTOSALIT:
http://www.lahti.fi/www/cms.nsf/pages/AA0CB1509C01809CC225729E00520D64
KUNNALLISEN/KAUPUNGIN JA YKSITYISEN PUOLEN LIIKUNTAPALVELUISTA YLEENSÄ LAHDESSA
http://www.lahtiliikkuu.fi/
2014 KOVENTUNEESTA KILPAILUSTA KUNTOSALIPALVELUIDEN OSALTA:
http://www.ess.fi/uutiset/paijathame/2014/10/09/hintakisa-kovenee-jo-toinen-halpakuntosaliketju-tulossa-lahteen?ref=ece_frontpage-section-teaser-groupSection-default
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/08/30/halvan-ruotsalaiskuntosalin-avaus-aiheutti-jattijonon-lahdessa---katso-kuvat
http://www.ess.fi/uutiset/kotimaa/2014/09/08/uusin-kilpailija-oli-liikaa-yksi-lahden-vanhimmista-kuntosaleista-sulkee-ovensa?ref=kotimaa-article-textlist-mostReadCurrent-default - Kuntoa nousuun
Go Go Expres on tulossa Lahteen ja on kotimainen sali, edullisilla hinnoilla.Suosi Suomalaista.
- Kunnonsali
Go Go Express, hyvä sali, kävin jo tutustumassa, aukesi. 1. 1 ja hyvä paikka, tilaa on ja uudet laitteet, juoksumattoja 10 kpl, ym, 18 euroa/kk, sopimuksella, lähellä Rautateiasemaa entinen Euronicsin talo
- Kuntoa nousuun
Go Go, hieno uusi ja edullinen sali, kävin ja otin ja liityin, kotimainen sali,lähtöisinTampereelta.
- iirmeli
Go Go:lla ei taida kuitenkaan olla tarjolla ryhmäliikuntatunteja? Fitness24Seven:in asiakkaat taitavat suurimmaksi osaksi olla ryhmäliikunnan käyttäjiä.
Mutta hienoa, että Lahden suunnalle tulee myös näitä "halpahalleja" esimerkiksi opiskelijoita ajatellen. :) - Hienosali
Tosi hyvä sali tämä Go Go Express, ei ole ryhmäliikuntaa, vaan hyvää vapaaharjoittelua, olen nyt treenannut viikon salilla, uudet laitteet, monipuoliset, hyvällä paikalla sijaniti, autolla pääsee suoraan oven eteen, ilmainen pysäköinti, vain 500 metriä rautatieasemalta.
Tykkään kovasti ja hinta on edullinen.- iirmeli
Löytyiskö muuten Go Go:lta hormoneja?
- Jaska, Kaizu & Pena
iirmeli kirjoitti:
Go Go on siitä hyvä, että siellä ei heteroon törmää!
- Anonyymi
iirmeli kirjoitti:
Vuonna 2020 ei kukaan täysjärkinen enää hormoneilla itseään heikennä.
https://www.potilaanlaakarilehti.fi/uutiset/anaboliset-steroidit-kutistavat-voimailijoiden-aivoja/
- magaaja
Heteroita siellä treenaa miltei yksinomaan tälle pakolliselle trollille tiedoksi. hyvä ja edullinen sali on ja upeat uudet laiitteet, monta juoksumattoa, iso säkki, jota voi paukutella, vapaapainoalue, olen nauttinut treenistää Go Go salilla.
- NilsStevenson
Siellä on porukkaa ihan joka lähtöön. On kaljamahaisia miehiä keski-ikäisiä miehiä jotka yrittävät pokailla nuoria tyttöjä ja sitten on isompia kehonrakentajia.
- 81Jaska
K&M:llä hyvä laitekanta, riittävästi tilaa ja perheellisenä ainakin minulle iso ilmainen lapsiparkki, sekä iso parkkialue. Itse olen ollut asiakkaana muutaman vuoden ja varsin tyytyväinen saliin. Myöskään mamuja ei ole näkynyt.
- Jonezu123
Saksalassa on seinäkiipeily paikka
- Actionmann
K&M:llä on hyvät laitteet ja kannustavat kanssa treenaajat. Lapsiparkki ja paikoitus plussaa. Henkilökunta on kyllä todella yrmeää, iloisia tervehdyksiä asiakkaiden saapuessa tai lähtiessä ei kuule koskaan. Henkilökunta on on omiin touhuihinsa uppoutuneita. Etenkin omistaja rouva on erikoisen ylimielinen. Mulkoillaan jos ei kaikki painot ole sekunnissa paikoillaan. Ihan niin kun asiakkaat maksaisivat siitä, että saavat pitää heidän painolätkiään järjestyksessä. Treenaamaan sinne on tultu ja valitettavsti silloin niitä painoja täytyy asetella tankoihin. Ei taida olla kamalan hyvä ilmapiiri työyhteisössä kun kaikki ovat suupielet alaspäin ja niin yrmeen näköisiä, että oikein ihmetyttää. Luulevat hieman liikaa mainostamastaan Lahen parhaaksi saliksi. Lahen yrmein sali kuvaisi hyvin
- KMKuntosalionperseestä
KUNTOKESKU K&M = PYSY KAUKANA!!! Järkyttävä palvelu, järkyttävät pesutilat, laskut aina väärin ja todellakin komppaan edellistä. Edes sarjoja ei ehdi tehdä loppuun, kun jo painot haetaan paikoilleen. Antaessani palautetta yrityksen omistajalle aiheettomista laskuista sain aivan ala-arvoista sähköpostia ja vittuilua, aivankuin heidän ongelmansa olisi minun vikani... Mutta sellaista se on, kun kouluttautumaton idiootti joka on pilannut aivonsa jollain helvetin kehonrakennusmömmöillä alkaa yrittäjäksi ; ) Ei siitä mitään tule!
- Rauta88
Väinö Kuisman sali ykkösmestana.
- Lahenparasmukamas
K&M:lle ei kannata mennä ellei itse ole kehonrakentaja/fitness tyyppi kenelle lisäravinteet on elämä. Muuta "ammattitaitoa" henkilö kunnalta ei löydy. Kaiken lisäksi omistajat ovat rasisteja, salille ei päästetä ulkomaalais taustaisia henkilöitä reenaamaan, koska kuulemma tuijottelevat ja häiritsevät naisia. Aika törkeää yleistämistä, eikös moni bikini muija sitä kuitenki halua että kun kisakireissä siellä reenaa, täydessä tällingissä. Ja kyllähän niitä kyyläilijöitä riittää ihan perus suomalaisissakin. Mutta minkäs tekee kun omistajat kouluttamattomia ja törkeitä.
- taivanhempiateinejä
Onko siellä teinejä peilaamassa itseään peilistä?
- aikuinen.lapsi
Kattooko joku aikuinen vielä animea?
- sisäpiirinhommia
Go express on vähän sellainen sisäpiirin sali. Ulkopuolisia ei katsota hyvällä silmällä.
- Anonyymi
Yks tatuoitu hemmo tankkitopis n.180cm vaatii muita jätkii menee solariumiin kun se ite menee.
- Anonyymi
Yks tatuoitu hemmo tankkitopis n.180cm vaatii muita jätkii menee solariumiin kun se ite ki nmenee.käy go expres puolen päivä aikoihi.
- älämene
24/7 sali ei kannata mennä. likainen ahdas sali jossa on vielä kaiken lisäksi aamuisin vanhoja miehiä jotka röyhtäilee ja pieree eivätkä siivoa ihra hikiään.
- Anonyymi
Liikut hyviä mut aika pienii äijii niis käy. Pienet äijät ei reenaa kovaa.
- Anonyymi
Go go express hyvä kuntosali. Liikussa ja 24/7 kuntosaleilla miehet valittaa hienhajusta. Ja aina miehet ei koskaan naiset. Sellaiset joiden lähellä et koskaan ole ollut. Noilla saleilla paljon miehiä jotk etsivät röppänää eivätkä treenaa. Yrittävät mustamaalata heitä uhkaavat miehet? Naiset yleensä reenaakin kovempaa kuin miehet.
- Anonyymi
VE kuntosali. Isoi äijiä jotka osaa treenata eikä päde vaikkei tiedä vittuakaan.
- Anonyymi
Km isoi miehii jotka reenaa ei tuu kyyläilee naisten perseitä ja treenaa yhen kilon painoilla.
- Anonyymi
Hennalan liikku on ok. Huono mies personal trainer joka käyttäytyy kuin murkkuikäinen ainoa miinus.
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1322973- 71376
Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2201316Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701181- 441140
- 371011
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va381001Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke133957- 47944
Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36877