Minkä merkkistä safkaa teijän koirat syö?
Vastaukset 11
- marru
Nutroa pääasiassa, mutta joskus sitä mitä kaupasta saa... Keron puruluut ja herkut on kanssa käytössä. Omien safkojeni loput syötän myös koirille.
- iiris:)
nuorempi koira syö sitä vihreetä eukanubaa ja vanhempi eukanuba senioria. Lisäksi annan niille koiran jauhelihaa joko raakana tai kiehautettuna. Niin ja pedigreetölkkiruokaa.
- Henna K.
mitään missä lisäaineita, varsinkaan EU:n hyväksymiä, se nimittäin sallii eläinrehussa käytettävän jos jonkinlaista, ihmisruoastakin myrkyllisenä kiellettyä tököttiä. Nutro ja James wellbeloved ovat tällaisia hyviä lisäaineettomia, muistaakseni myös sokeroimattomia!
- MINTTU
Henna K. kirjoitti:
mitään missä lisäaineita, varsinkaan EU:n hyväksymiä, se nimittäin sallii eläinrehussa käytettävän jos jonkinlaista, ihmisruoastakin myrkyllisenä kiellettyä tököttiä. Nutro ja James wellbeloved ovat tällaisia hyviä lisäaineettomia, muistaakseni myös sokeroimattomia!
MINUN 4 SAMMARIA JA 1 LAPINKOIRA SYÖ
BENTO GRONENIN RUOKAA,JOKA ON VÄRIAINEETONTA.KOIRANI OVAT SEN JÄLKEEN OLLEET TERVEITÄ JA KAUNISTURKKISIA. - Ninni
MINTTU kirjoitti:
MINUN 4 SAMMARIA JA 1 LAPINKOIRA SYÖ
BENTO GRONENIN RUOKAA,JOKA ON VÄRIAINEETONTA.KOIRANI OVAT SEN JÄLKEEN OLLEET TERVEITÄ JA KAUNISTURKKISIA.Minulla on myös sammari, ja köyhyyksissäni ostin hänelle kotimaista Jahti&Vahtia (BSE...). Mutta turkki tuli ainakin energiasta keksin väriseksi. Nyt ostin kana-riisiä, tiedä sitten muuttuuko turkin väri karvanlähdön jälkeen...
Mistä tuota sinun mainitsemaa ruokaa saa ja paljonko maksaa?
- Riina
lisäksi annan Yrjölän puuroa, lihaa ja kasviksia. Vaihtelevasti myös kalaa, kananmunaa, raejuustoa, joskus munuaisia tai maksaa ym.
- Siru
(Nutro Max Miniin) meillä marketin Pedigree Principalista (joka ei todellakaan maistunut koiralle) ja erittäin hyvin kelpaa koiralle :) :)Luovuin myös Pedigreen purkkiruuasta (vaikka se maistuukin hyvin dogille) juuri sen sisällön epämääräisyyden takia. Iso EI lihan sivutuotteille sekä säilöntä- ja väriaineille!
- Minä ja dobermannini
Syötin nutroa vajaan vuoden kun iho alkoi oireilemaan, rinnasta lähti karvat ja tuli märkänäppyjä, leukaan myös. Vaihdoin Purinan Pro Planin ohra kalkkunaan, niin johan parani. Epäilys oli että puhkesi vehnä allergia.
- S
meidän 1 1/2-vuotiaalla dobbiksella on ollut täsmälleen samat oireet. on viimeset puol vuotta syöny eaglea ja joku aika sitte ilmeni mainitsemasi oireet. ehdin jo harkita allergiatestejä, mutta ehkä kokeilen ensin tuota Purinaa.
kuinka nopeasti teillä hävisivät nuo allergiset oireet? - Minä ja dobermannini
S kirjoitti:
meidän 1 1/2-vuotiaalla dobbiksella on ollut täsmälleen samat oireet. on viimeset puol vuotta syöny eaglea ja joku aika sitte ilmeni mainitsemasi oireet. ehdin jo harkita allergiatestejä, mutta ehkä kokeilen ensin tuota Purinaa.
kuinka nopeasti teillä hävisivät nuo allergiset oireet?Kuukauden sisällä tapahtui jo huomattava muutos, ensin näpyt alkoivat kuivamaan. niitä tuli muutama lisää, mutta eivät vuotaneet samalla tavalla.
Sitten alkoi karvat kasvamaan takaisin.
Nyt on mennyt 4-5 kuukautta purinalla, karvat tullut takaisin ja melkeinpä kaikki näpytkin hävinnyt. Kaulassa huomasin joku aika sitten vielä nahan alla yhden näppylän, mutta se ei ole tullut pintaan.
Toivottavasti loppuu tähän kokonaan.
Tsemppiä teille ja teidän "kakaralle". :)
- Luomukoirat
ihan epäselvyyksien välttämiseksi; varsinaista "luomuruokaa" ei tehdasruoissa ole olemassakaan, ei vaikka sitä siihen tyyliin mainostettaisiinkin. Säilyvyyden takaamiseksi on pakko olla jotakin säilöntä-ainetta, ja monien haitallisimpien tököttien(esim. julkistakin kohua aiheuttanut etoksiini E324) annostelusta ei edes ole pakko ilmoittaa tuoteselosteessa! pussissa voi siis lukea: 98 prosenttisesti luomutuote, ja se 2% on jotakin lisäainetta..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja212999Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔49854- 94786
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "196729- 67652
- 64556
- 45550
- 38531
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh2503- 77503