eli onko kokemusta kyseisestä filtteristä...pitääkö mainospuheet paikkansa että vääntöä lisää ja ohitusripeyttä.ja 20% kulutuksen pieneneminen??
completos noita ainakin kaupittelee
Pipercross panel filters
6
3179
Vastaukset
- Jereee
Ei nuo mainospuheet automaattisesti pidä paikkaansa. Ja vakio moottoriin eivät tee yhtään mitään. Mutta jos sulla on joku voimamoottori jossa on ahdistava vakiosuodatin ja vaihdat ton uuden siihen, niin silloin saatat "pelastaa" muutaman hevosen
- ja ei
Ei ole kokemusta. Mainospuheet eivät pidä paikkaansa. Yleensä noilla suodattimillä imuäänet vain kastavat, ja siten voitkin kokeilla vaikutusta ottamalla sen vakiosuodattimen pois vähäksi aikaa. Ainoa, mikä paranee on myyjän liikevaihto.
- Hondamies84
eli alla on accord 2.4 vm.06..hintaa tolla värkillä on noin 50e completosissa
- sanoa, että ei varmasti
Siihen saa jo tekemällä tehdä jotain, että ilmanoton muutoksilla saa tuollaista lisäystä polttoaineen kulutukseen, saati että valmistajilla olisi pienintäkään intressiä sellaiseen.
Kokemuksetkaan suodattamista ei oikein auta mitään, pitää olla testi, jossa myös katsottu miten hyvin suodattaa, sehän sen pääasiallinen tarkoitus kuitenkin on, hyvä virtaus tulee sitten vasta toisena. (muutenhan suodattimen voisi jättää kokonaan pois, varmasti paras virtaus, sivuvaikutuksena vain koneen ikää lyhenee ratkaisevasti kun kaikki pääsee sisään) - hardy
ei ainakaan sun riisikuppiis saa mitään tuolla aikaan
- squid
Pipercrossista ei hyviä kokemuksia. Öljyttynä ei virtaa ja tukkiutuu nopeasti. Öljyämättömänä taas ei suodata.
Vapaavirtaussuodatin yleensä tuo hieman lisää tehoa, muttei se mitään ihmeitä tee. Itse moisen asentamisen olen huomannut eniten bensapumpulla, kulutus laskee kyllä, mutten 20 prosenttia allekirjoita. Yleensä minulla se on ollut noin 10% tienoilla, esim nykyinen auto paperisuodattimella n. 11l/100km, K&N:llä n. 10l/100km. Ja niille jotka puhuu imuäänistä, alkuperäiseen koteloon asennettava suodatin ei muuta imuääniä suuntaan tahi toiseen, sillä nimenomaan ilmansuodatinkotelo on se, joka toimii "imuäänenvaimentimena." Tilanne on eri, jos ilmansuodatinkotelo poistetaan. Myöskin havaittava hyöty on kaasuun vastaavuuden hienoinen parantuminen.
Itse olen käyttänyt K&N-, BMC-, Pipercross- ja ITG-merkkisiä suodattimia. Näistä kerättyjen kokemusten perusteella olen päätynyt suosimaan K&N:ää, tuotteet ovat laadukkaan oloisia, virtaavat erinomaisesti ja myös suodattavat hyvin. BMC:stä ei myöskään sen kummempaa pahaa sanottavaa, mutta vaahtomuoviin en koske, ellei ole pakko, syyt yllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2043065Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391580Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus921442- 881332
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461294Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1481196Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121158Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze119989Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89912Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44793