Onko kellään kokemusta Transalpin latausongelmista. Mulla on Transalp vuosimallia -98. Tuntuu, että lataus ei toimi ihan täysillä, koska starttivirtaa ei riitä muutaman kymmenen kilometrin ajon jälkeen. Lähtee kuitenkin työntämällä käyntiin ja käy pienillä kierroksilla ilman akkua.
Honda Transalp
Arska
4
1309
Vastaukset
- alppien transu
älä käytä ilman akkua,menee säädin rikki samantien,ittellä vanhempi 96 mallin Transalp,omasta meni juurikin tuo lataussäädin,sain tuolta uuden suht' asialliseen hintaan:http://www.motomaster.fi/
- Arska
...tiedosta
Jännitteensäädin on poksahtanut.
Sen onnistuu hajottamaan viimeistään silloin kun käyttää ilman akkua.
Storm-Motorilla on uuden säätimen listahinta 93 egee mutta nyt kun niillä on tuo muuttomyynti niin hinnasta on varmaankin reilusti pois.- arska
..Erkki tiedosta. Stormista löytyi osa, ja homma tuli kuntoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1281256
- 1181068
Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap97904- 112828
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa270764- 48695
Kalateltta
Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi18677- 42615
- 49589
- 25565