Maksaako liittyminen Rci-points systeemiin

ulkomaanmatkaaja

Mitä tulee maksamaan liittyminen Rci-points järjestelmään, ostamalla viikko-osake vaiko 2 tuleeko muita kuluja ja jäsenmaksu tietysti.
Mitä olette maksaneet, että teidät on hyväksytty
järjestelmään?
Asiallisia vastauksia pliis.

15

10212

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osakaskas

Holiday Club Golfharju Katinkulta,64000 pistettä,h.8800€

• pääset

pistesysteemiin www.omaloma.net kautta alkaen 2.490€

• että olisi

ainoa vaihtoehto olisi ostaa lisäviikko.eli vastikekuluja ym ym. rahastusta sanon minä.

• ...pirkko
        että olisi kirjoitti:

ainoa vaihtoehto olisi ostaa lisäviikko.eli vastikekuluja ym ym. rahastusta sanon minä.

jos omistat/ostat vapailta markkinoilta viikko-osakkeen ja haluat liittää sen pointsjärjestelmään,niin se tapahtuu vain ja ainoastaan ostamalla uusi osake (pistemyynti) lisenssin omaavalta yritykseltä.....

• et ole pointsissa
        ...pirkko kirjoitti:

jos omistat/ostat vapailta markkinoilta viikko-osakkeen ja haluat liittää sen pointsjärjestelmään,niin se tapahtuu vain ja ainoastaan ostamalla uusi osake (pistemyynti) lisenssin omaavalta yritykseltä.....

entä sitten jos omistat osakkeen/osakkeita, mutta et kuulu points-systeemiin, miten pääset silloin sisään?

• ei muuten
        et ole pointsissa kirjoitti:

entä sitten jos omistat osakkeen/osakkeita, mutta et kuulu points-systeemiin, miten pääset silloin sisään?

juuri luki eli joudut esim. ostamaan uuden halvan osakkeen HC:n kautta ja näin pääset points järjestelmään. Järkevää? Ei minusta koko touhu.

• ...pirkko
        ei muuten kirjoitti:

juuri luki eli joudut esim. ostamaan uuden halvan osakkeen HC:n kautta ja näin pääset points järjestelmään. Järkevää? Ei minusta koko touhu.

pistelisenssin omaavia yrityksiä HCR:n lisäksi on mm.Kuortane Sports Resorts,Tahko Spa Suites,Lomalaukaa,Levi Rakkavaara Club 1 eli myös näiden kohteiden kautta on mahdollista liittyä Rci-points järjestelmään ja tuo Lomalaukaa näyttäisi olevan noista se halvin vaihtoehto....

• viikkojäseneksi
        et ole pointsissa kirjoitti:

RCI:hin ilman mitää lisämaksuja. Se on aivan käypä järjestelmä vieläkin. Vaihdat viikon viikosta ja lisäviikot ovat käytettävissä. Jos haluat myös käyttää omaa osakettasi silloin tällöin, niin viikkojärjestelmä on jopa joustavampi systeemi.

• ohjeet.

Kävelet holiday clubin toimistoon tai soitat sinne. Sanot, että haluat rekisteröidä omistamasi viikon pistejärjestelmään. Pelkkä rekisteröinti maksaa (viime vuonna) 2950euroa. Ensinmäisen vuoden jäsenmaksu 0euroa sen jälkeen 136euroa. Ja uutta osaketta ei tarvitse ostaa. Rekisteröinti astuu voimaan noin 6viikkoa maksun suorittamisesta. Jos sinulla on useita osakkeita niin voit rekisteröidä kaikki tuolla yllä mainitulla summalla. Eli PAKKO EI OLE OSTAA TOISTA OSAKETTA.

• ...pirkko

mutta onko tuossakaan mitään järkeä,maksaa nyt pelkästä kädenpuristuksesta 2950€ kun esim. muualla pisteyttää voi hintaan 1650€ ja saa 15500 pis.lisää/v. (kotimainen osake) jonka voi sitten halutessaan vaikka myydä pois jos siltä tuntuu ja vielä haluamallaan hinnalla vaikka esim. 250€....

• ulkomaanmatkaaja

Nämä jo selventää paljon.
        Onkin syytä varoa rahastusta, kannattaakin miettiä mitä tehdä, mikä juuri minulle sopii parhaiten.

• enhän
        ...pirkko kirjoitti:

mutta onko tuossakaan mitään järkeä,maksaa nyt pelkästä kädenpuristuksesta 2950€ kun esim. muualla pisteyttää voi hintaan 1650€ ja saa 15500 pis.lisää/v. (kotimainen osake) jonka voi sitten halutessaan vaikka myydä pois jos siltä tuntuu ja vielä haluamallaan hinnalla vaikka esim. 250€....

mä sanonukkaan, että siinä järkeä olisi, mutta noin voi viikkonsa pisteyttää... ja tietty ei tuu yhtiövastiketta maksettavaksi. Vaikkei sillä merkitystä olekkaan.

• ehkä lisäpisteyttäjä
        ...pirkko kirjoitti:

mistä tuon tarjouksen olet saanut (1650e lomaosakkeesta pisteytys)? Onko se juuri tuo Lomalaukaa? Ja voiko kaikki yksityisiltä ostellut viikot liittää pisteisiin samalla kertaa? Olen jo siis pistesysteemissä mukana.

• pippuri
        ehkä lisäpisteyttäjä kirjoitti:

mistä tuon tarjouksen olet saanut (1650e lomaosakkeesta pisteytys)? Onko se juuri tuo Lomalaukaa? Ja voiko kaikki yksityisiltä ostellut viikot liittää pisteisiin samalla kertaa? Olen jo siis pistesysteemissä mukana.

en voi kertoa.

• Anonyymi00015

Mitähän maksaa pisteytys tänä päivänä , eli onko kellään fakta tietoa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      82
      1310
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      44
      938
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      362
      767
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      132
      720
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      53
      683
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      116
      656
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      615
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      602
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56