Maksaako liittyminen Rci-points systeemiin

ulkomaanmatkaaja

Mitä tulee maksamaan liittyminen Rci-points järjestelmään, ostamalla viikko-osake vaiko 2 tuleeko muita kuluja ja jäsenmaksu tietysti.
Mitä olette maksaneet, että teidät on hyväksytty
järjestelmään?
Asiallisia vastauksia pliis.

15

10221

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osakaskas

Holiday Club Golfharju Katinkulta,64000 pistettä,h.8800€

• pääset

pistesysteemiin www.omaloma.net kautta alkaen 2.490€

• että olisi

ainoa vaihtoehto olisi ostaa lisäviikko.eli vastikekuluja ym ym. rahastusta sanon minä.

• ...pirkko
        että olisi kirjoitti:

ainoa vaihtoehto olisi ostaa lisäviikko.eli vastikekuluja ym ym. rahastusta sanon minä.

jos omistat/ostat vapailta markkinoilta viikko-osakkeen ja haluat liittää sen pointsjärjestelmään,niin se tapahtuu vain ja ainoastaan ostamalla uusi osake (pistemyynti) lisenssin omaavalta yritykseltä.....

• et ole pointsissa
        ...pirkko kirjoitti:

jos omistat/ostat vapailta markkinoilta viikko-osakkeen ja haluat liittää sen pointsjärjestelmään,niin se tapahtuu vain ja ainoastaan ostamalla uusi osake (pistemyynti) lisenssin omaavalta yritykseltä.....

entä sitten jos omistat osakkeen/osakkeita, mutta et kuulu points-systeemiin, miten pääset silloin sisään?

• ei muuten
        et ole pointsissa kirjoitti:

entä sitten jos omistat osakkeen/osakkeita, mutta et kuulu points-systeemiin, miten pääset silloin sisään?

juuri luki eli joudut esim. ostamaan uuden halvan osakkeen HC:n kautta ja näin pääset points järjestelmään. Järkevää? Ei minusta koko touhu.

• ...pirkko
        ei muuten kirjoitti:

juuri luki eli joudut esim. ostamaan uuden halvan osakkeen HC:n kautta ja näin pääset points järjestelmään. Järkevää? Ei minusta koko touhu.

pistelisenssin omaavia yrityksiä HCR:n lisäksi on mm.Kuortane Sports Resorts,Tahko Spa Suites,Lomalaukaa,Levi Rakkavaara Club 1 eli myös näiden kohteiden kautta on mahdollista liittyä Rci-points järjestelmään ja tuo Lomalaukaa näyttäisi olevan noista se halvin vaihtoehto....

• viikkojäseneksi
        et ole pointsissa kirjoitti:

RCI:hin ilman mitää lisämaksuja. Se on aivan käypä järjestelmä vieläkin. Vaihdat viikon viikosta ja lisäviikot ovat käytettävissä. Jos haluat myös käyttää omaa osakettasi silloin tällöin, niin viikkojärjestelmä on jopa joustavampi systeemi.

• ohjeet.

Kävelet holiday clubin toimistoon tai soitat sinne. Sanot, että haluat rekisteröidä omistamasi viikon pistejärjestelmään. Pelkkä rekisteröinti maksaa (viime vuonna) 2950euroa. Ensinmäisen vuoden jäsenmaksu 0euroa sen jälkeen 136euroa. Ja uutta osaketta ei tarvitse ostaa. Rekisteröinti astuu voimaan noin 6viikkoa maksun suorittamisesta. Jos sinulla on useita osakkeita niin voit rekisteröidä kaikki tuolla yllä mainitulla summalla. Eli PAKKO EI OLE OSTAA TOISTA OSAKETTA.

• ...pirkko

mutta onko tuossakaan mitään järkeä,maksaa nyt pelkästä kädenpuristuksesta 2950€ kun esim. muualla pisteyttää voi hintaan 1650€ ja saa 15500 pis.lisää/v. (kotimainen osake) jonka voi sitten halutessaan vaikka myydä pois jos siltä tuntuu ja vielä haluamallaan hinnalla vaikka esim. 250€....

• ulkomaanmatkaaja

Nämä jo selventää paljon.
        Onkin syytä varoa rahastusta, kannattaakin miettiä mitä tehdä, mikä juuri minulle sopii parhaiten.

• enhän
        ...pirkko kirjoitti:

mutta onko tuossakaan mitään järkeä,maksaa nyt pelkästä kädenpuristuksesta 2950€ kun esim. muualla pisteyttää voi hintaan 1650€ ja saa 15500 pis.lisää/v. (kotimainen osake) jonka voi sitten halutessaan vaikka myydä pois jos siltä tuntuu ja vielä haluamallaan hinnalla vaikka esim. 250€....

mä sanonukkaan, että siinä järkeä olisi, mutta noin voi viikkonsa pisteyttää... ja tietty ei tuu yhtiövastiketta maksettavaksi. Vaikkei sillä merkitystä olekkaan.

• ehkä lisäpisteyttäjä
        ...pirkko kirjoitti:

mistä tuon tarjouksen olet saanut (1650e lomaosakkeesta pisteytys)? Onko se juuri tuo Lomalaukaa? Ja voiko kaikki yksityisiltä ostellut viikot liittää pisteisiin samalla kertaa? Olen jo siis pistesysteemissä mukana.

• pippuri
        ehkä lisäpisteyttäjä kirjoitti:

mistä tuon tarjouksen olet saanut (1650e lomaosakkeesta pisteytys)? Onko se juuri tuo Lomalaukaa? Ja voiko kaikki yksityisiltä ostellut viikot liittää pisteisiin samalla kertaa? Olen jo siis pistesysteemissä mukana.

en voi kertoa.

• Anonyymi00015

Mitähän maksaa pisteytys tänä päivänä , eli onko kellään fakta tietoa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      162
      1568
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      138
      1218
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      889
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      70
      836
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      63
      727
    6. 53
      722
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      705
    8. 87
      627
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      190
      592
    10. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      582
    Aihe