Maksaako liittyminen Rci-points systeemiin

ulkomaanmatkaaja

Mitä tulee maksamaan liittyminen Rci-points järjestelmään, ostamalla viikko-osake vaiko 2 tuleeko muita kuluja ja jäsenmaksu tietysti.
Mitä olette maksaneet, että teidät on hyväksytty
järjestelmään?
Asiallisia vastauksia pliis.

15

10237

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • osakaskas

Holiday Club Golfharju Katinkulta,64000 pistettä,h.8800€

• pääset

pistesysteemiin www.omaloma.net kautta alkaen 2.490€

• että olisi

ainoa vaihtoehto olisi ostaa lisäviikko.eli vastikekuluja ym ym. rahastusta sanon minä.

• ...pirkko
        että olisi kirjoitti:

ainoa vaihtoehto olisi ostaa lisäviikko.eli vastikekuluja ym ym. rahastusta sanon minä.

jos omistat/ostat vapailta markkinoilta viikko-osakkeen ja haluat liittää sen pointsjärjestelmään,niin se tapahtuu vain ja ainoastaan ostamalla uusi osake (pistemyynti) lisenssin omaavalta yritykseltä.....

• et ole pointsissa
        ...pirkko kirjoitti:

jos omistat/ostat vapailta markkinoilta viikko-osakkeen ja haluat liittää sen pointsjärjestelmään,niin se tapahtuu vain ja ainoastaan ostamalla uusi osake (pistemyynti) lisenssin omaavalta yritykseltä.....

entä sitten jos omistat osakkeen/osakkeita, mutta et kuulu points-systeemiin, miten pääset silloin sisään?

• ei muuten
        et ole pointsissa kirjoitti:

entä sitten jos omistat osakkeen/osakkeita, mutta et kuulu points-systeemiin, miten pääset silloin sisään?

juuri luki eli joudut esim. ostamaan uuden halvan osakkeen HC:n kautta ja näin pääset points järjestelmään. Järkevää? Ei minusta koko touhu.

• ...pirkko
        ei muuten kirjoitti:

juuri luki eli joudut esim. ostamaan uuden halvan osakkeen HC:n kautta ja näin pääset points järjestelmään. Järkevää? Ei minusta koko touhu.

pistelisenssin omaavia yrityksiä HCR:n lisäksi on mm.Kuortane Sports Resorts,Tahko Spa Suites,Lomalaukaa,Levi Rakkavaara Club 1 eli myös näiden kohteiden kautta on mahdollista liittyä Rci-points järjestelmään ja tuo Lomalaukaa näyttäisi olevan noista se halvin vaihtoehto....

• viikkojäseneksi
        et ole pointsissa kirjoitti:

RCI:hin ilman mitää lisämaksuja. Se on aivan käypä järjestelmä vieläkin. Vaihdat viikon viikosta ja lisäviikot ovat käytettävissä. Jos haluat myös käyttää omaa osakettasi silloin tällöin, niin viikkojärjestelmä on jopa joustavampi systeemi.

• ohjeet.

Kävelet holiday clubin toimistoon tai soitat sinne. Sanot, että haluat rekisteröidä omistamasi viikon pistejärjestelmään. Pelkkä rekisteröinti maksaa (viime vuonna) 2950euroa. Ensinmäisen vuoden jäsenmaksu 0euroa sen jälkeen 136euroa. Ja uutta osaketta ei tarvitse ostaa. Rekisteröinti astuu voimaan noin 6viikkoa maksun suorittamisesta. Jos sinulla on useita osakkeita niin voit rekisteröidä kaikki tuolla yllä mainitulla summalla. Eli PAKKO EI OLE OSTAA TOISTA OSAKETTA.

• ...pirkko

mutta onko tuossakaan mitään järkeä,maksaa nyt pelkästä kädenpuristuksesta 2950€ kun esim. muualla pisteyttää voi hintaan 1650€ ja saa 15500 pis.lisää/v. (kotimainen osake) jonka voi sitten halutessaan vaikka myydä pois jos siltä tuntuu ja vielä haluamallaan hinnalla vaikka esim. 250€....

• ulkomaanmatkaaja

Nämä jo selventää paljon.
        Onkin syytä varoa rahastusta, kannattaakin miettiä mitä tehdä, mikä juuri minulle sopii parhaiten.

• enhän
        ...pirkko kirjoitti:

mutta onko tuossakaan mitään järkeä,maksaa nyt pelkästä kädenpuristuksesta 2950€ kun esim. muualla pisteyttää voi hintaan 1650€ ja saa 15500 pis.lisää/v. (kotimainen osake) jonka voi sitten halutessaan vaikka myydä pois jos siltä tuntuu ja vielä haluamallaan hinnalla vaikka esim. 250€....

mä sanonukkaan, että siinä järkeä olisi, mutta noin voi viikkonsa pisteyttää... ja tietty ei tuu yhtiövastiketta maksettavaksi. Vaikkei sillä merkitystä olekkaan.

• ehkä lisäpisteyttäjä
        ...pirkko kirjoitti:

mistä tuon tarjouksen olet saanut (1650e lomaosakkeesta pisteytys)? Onko se juuri tuo Lomalaukaa? Ja voiko kaikki yksityisiltä ostellut viikot liittää pisteisiin samalla kertaa? Olen jo siis pistesysteemissä mukana.

• pippuri
        ehkä lisäpisteyttäjä kirjoitti:

mistä tuon tarjouksen olet saanut (1650e lomaosakkeesta pisteytys)? Onko se juuri tuo Lomalaukaa? Ja voiko kaikki yksityisiltä ostellut viikot liittää pisteisiin samalla kertaa? Olen jo siis pistesysteemissä mukana.

en voi kertoa.

• Anonyymi00015

Mitähän maksaa pisteytys tänä päivänä , eli onko kellään fakta tietoa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ampuminen kylpylässä

Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa
      Naantali
      67
      1411
    2. Moottoripyöräonnettomuus

Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää
      Alajärvi
      92
      1057
    3. haluatko lopettaa

ihan lopullisesti
      Ikävä
      164
      947
    4. Kemijärvellä vesionnettomuus

Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as
      Kemijärvi
      28
      891
    5. Jos oikeasti haluat mies

Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.
      Ikävä
      105
      884
    6. Uusi ruokapaikka

Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä
      Haapavesi
      30
      883
    7. Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!

Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks
      Suomussalmi
      52
      794
    8. Kerro minulle totuus

Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒
      Ikävä
      201
      782
    9. Hei, voitko kuunnella

Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu
      Ikävä
      128
      758
    10. voi luoja kun uskaltaisin

laittaa viestiä sinulle...
      Ikävä
      27
      724
    11. Miten sinä voit?

Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua
      Ikävä
      93
      717
    12. Joku porukka lähtenyt täältä

Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.
      Ikävä
      172
      669
    13. Miten yrität

Vielä saada kaivattusi?
      Ikävä
      64
      644
    14. VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN

Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisika­laumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa
      Iisalmi
      45
      633
    15. Useita poliisiautoja kunnantalolla

Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.
      Ähtäri
      12
      595
    16. Jos näkisimme vielä joskus

... mihin veisit miut treffeille? 😊
      Ikävä
      85
      558
    17. On todella ikävää

Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit
      Ikävä
      78
      530
    18. Olipa yllätys

Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo
      Kotimaiset julkkisjuorut
      188
      523
    19. sinulle....

Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.
      Ikävä
      75
      497
    20. Ottanet yhteyttä

Facebookissa,jos on jotain asiaa.Miehelle! T.M-nainen.
      Ikävä
      55
      497
    Aihe