hiphop vaatteista ym.

tyttö97

Mro! Oon 11v tyttö ja haluaisin alkaa käyttää rentoi hiphop vaatteita ja cappii ( siis sellast lippistä, kyllä tiiätte) mutta mistä sellasia sais suht koht halvalla OULUSTA? En oo missää erityisemmin huomannu. Ja netistä ei oikein uskalla tilaa ku tilaisin capin mutta ei voi luottaa. Ja halvan mieluiten!! Jos ootte netistä tilannu capin niin laittakaa mulle ihmeessä osote! Plliiis

42

4369

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • p8p

      Suomalaisia kauppoja on, jotka kyllä ovat luotettavia :FF...


      www.turnin-point.com/
      www.bronx-store.fi/

    • RautaRoskis

      Miksi? Miks 11v tyttö haluu käyttää hoppari kuteita? Siis haluutko tosissas olla hoppari? Vai yritätkö vaan olla erilainen?

      • pöhpöh!!!!!!!!!!

        Lainaten edellistä niin ehkä se vaan haluaa olla massateini eikä erillainen?? Sekin on mahdollista.Ja jättäis homman isommille jokka oikeesti kuuntelee siihen liittyvää musaa eikä vaan tykkää tyylistä!


      • tyttö 97

        haluanpahan vaan erottua joukosta. Oon ihan oikeesti hiphoppari henkeen ja vereen. Kuuntelen hiphoppia, mul on yli 30hiphoplevyä, ja vaatteita ei vain yksinkertaisesti ole! Ja se on ihana siis hopparit ym.


      • tytöt97
        pöhpöh!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Lainaten edellistä niin ehkä se vaan haluaa olla massateini eikä erillainen?? Sekin on mahdollista.Ja jättäis homman isommille jokka oikeesti kuuntelee siihen liittyvää musaa eikä vaan tykkää tyylistä!

        ja muutenkin joo, haluan erottua joukosta. meijän luokalla on vaan lissuja/fruittareita, ei yhtään ainoaa hopparia kuin minä. ja meijän rinnakkaisluokalla on niitä montakin(hopparita) joten ymmärtäkää, voin vaikka vetää ranteeni auki lusikalla jos siltä tuntuu, joten voin myös pukeutua niinkuin hopparit jos vain haluan!!


      • dadafp
        tytöt97 kirjoitti:

        ja muutenkin joo, haluan erottua joukosta. meijän luokalla on vaan lissuja/fruittareita, ei yhtään ainoaa hopparia kuin minä. ja meijän rinnakkaisluokalla on niitä montakin(hopparita) joten ymmärtäkää, voin vaikka vetää ranteeni auki lusikalla jos siltä tuntuu, joten voin myös pukeutua niinkuin hopparit jos vain haluan!!

        saattaa näyttää hiuka huvittavalta, jos 11v tyttö käyttää hiphop vaatteit.
        Mä en kyllä pitäs sinuna muuta kun cappia, jos meinaat lökäreit käyttää niin ei varmaan sopivii löydy ees, ei se kyl minua haittaa vaikka roikottasit perseen alapuolel niit housui, mut näyttää säälittävältä.


      • thugs4life
        tyttö 97 kirjoitti:

        haluanpahan vaan erottua joukosta. Oon ihan oikeesti hiphoppari henkeen ja vereen. Kuuntelen hiphoppia, mul on yli 30hiphoplevyä, ja vaatteita ei vain yksinkertaisesti ole! Ja se on ihana siis hopparit ym.

        ulkomaalaiset:defshop.de,hoodboyz,phatlife,topstreetwear(myös suomeksi)
        KOTIMAISET!:turnin' point,pointguard,lamina,wearit,shoptetuan
        toivottavasti löydät jotain :D ja jos haluut sellassii lökäreit nii hoodboyz ja defshop nii sielt poikien puolelt löytää sellassii(eikä siin oo mitää pahaa pitää poikien lökäreit ku tytöillä ois kuienki samanlaiset :D....taas toi (:D) heh... :D lolz :D


      • thugs4life
        thugs4life kirjoitti:

        ulkomaalaiset:defshop.de,hoodboyz,phatlife,topstreetwear(myös suomeksi)
        KOTIMAISET!:turnin' point,pointguard,lamina,wearit,shoptetuan
        toivottavasti löydät jotain :D ja jos haluut sellassii lökäreit nii hoodboyz ja defshop nii sielt poikien puolelt löytää sellassii(eikä siin oo mitää pahaa pitää poikien lökäreit ku tytöillä ois kuienki samanlaiset :D....taas toi (:D) heh... :D lolz :D

        eli jos haluut lökärit nii osta 2-4 kokoo isommat housut.ei muuta :D....ei prkl taas toi! :D lolz :D :D............................................. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D


      • hip hop
        thugs4life kirjoitti:

        eli jos haluut lökärit nii osta 2-4 kokoo isommat housut.ei muuta :D....ei prkl taas toi! :D lolz :D :D............................................. :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

        no mieti jos joku haluaa OIKEET lökärit ni ei mitkään 2-4 kokoo isommat auta!!!!niitä pitää sit roikottaa perseen alapuolella eikä se oo kivaa...
        Et taida tajuta mitään koko hip hop hommasta?


      • ei kukaan
        hip hop kirjoitti:

        no mieti jos joku haluaa OIKEET lökärit ni ei mitkään 2-4 kokoo isommat auta!!!!niitä pitää sit roikottaa perseen alapuolella eikä se oo kivaa...
        Et taida tajuta mitään koko hip hop hommasta?

        kai mä nyt vittu tiiän että niitä roikotetaan perseen alapuolel!ite kyl ostin isommat ja pidän niitä sillee perseen alapuolella!jumalauta sun kanssa!


      • minä taas
        ei kukaan kirjoitti:

        kai mä nyt vittu tiiän että niitä roikotetaan perseen alapuolel!ite kyl ostin isommat ja pidän niitä sillee perseen alapuolella!jumalauta sun kanssa!

        niinku toi yks sano et on aika säälittävän näköst jos perseen alapuolel roikottaa ni samaa mieltä oon
        ei tartte alkaa mulle huutaa mut mietin vaa et mite sä oikein kävelet jos pöksyt roikkuu...jos ostat oikeet lökärit niit ei tartte mittää roikottaa vaa voi olla ihan normaalisti.. ni et kannattaa kyl OIKEET lökärit ostaa!


      • tälläi
        minä taas kirjoitti:

        niinku toi yks sano et on aika säälittävän näköst jos perseen alapuolel roikottaa ni samaa mieltä oon
        ei tartte alkaa mulle huutaa mut mietin vaa et mite sä oikein kävelet jos pöksyt roikkuu...jos ostat oikeet lökärit niit ei tartte mittää roikottaa vaa voi olla ihan normaalisti.. ni et kannattaa kyl OIKEET lökärit ostaa!

        siis ostan isommat housut ja roikotan niitä mut en yleensä liian alhaalla!ja käveleminen on ihan tavallista sillee.pitää vaan tottuu siihen.vaan 1päivä ja voit jo juosta!


      • jebbb
        hip hop kirjoitti:

        no mieti jos joku haluaa OIKEET lökärit ni ei mitkään 2-4 kokoo isommat auta!!!!niitä pitää sit roikottaa perseen alapuolella eikä se oo kivaa...
        Et taida tajuta mitään koko hip hop hommasta?

        yleensä ostan vähintää 4 kokoo normii isommat lökärit ja siit huolimatta roikotan niit reilusti perseen alapuolella.


      • jevv
        tälläi kirjoitti:

        siis ostan isommat housut ja roikotan niitä mut en yleensä liian alhaalla!ja käveleminen on ihan tavallista sillee.pitää vaan tottuu siihen.vaan 1päivä ja voit jo juosta!

        jos käyttäsit oikeita lökäreitä ja roikottasit niitä perseen ja polvien puolvälissä, niin tietäsit että ei tartte juosta. itel käytän 36 tuumasii lökäreit. osta kunnon lökärit ja roikota sitte kunnolla jos se roikottaminen on pääasia.!


      • Phantom_
        pöhpöh!!!!!!!!!! kirjoitti:

        Lainaten edellistä niin ehkä se vaan haluaa olla massateini eikä erillainen?? Sekin on mahdollista.Ja jättäis homman isommille jokka oikeesti kuuntelee siihen liittyvää musaa eikä vaan tykkää tyylistä!

        Ihan perseestä ku jotkut tulee tänne arvostelee toista vaik ei ees tunne ja sit poikkee aiheest. Älkää jaksako tulla arvosteleen jotai tyyppii, jos se kysyy vaa jtn. Vitun lapselliset pellet!

        Niin, ite suosittelen lämpimästi tota shoptetuania ja turnin pointia! Molemmista olen tilannut tavaraa.


      • Murumeri
        jebbb kirjoitti:

        yleensä ostan vähintää 4 kokoo normii isommat lökärit ja siit huolimatta roikotan niit reilusti perseen alapuolella.

        Ostakaa nyt jätkät vaikka mekot josse housujen haara muutenki roikkuu jo maassa ! Ja piru vie niitä iso lökäreit tarvi perseen alla roikottaa ! Pistäkää oma topic jossa saatte inttää vähä lisää tosta housut roikkuu hommast, valoja päälle lapset, valoja päälle !

        Testaas tota. http://store.nike.com/FI/en_GB/?cp=EUNS_KW_NS09_FI_Google_B&#l=shop,pwp,c-300/f-1014039/hf-790 792/t-Girls'_Trousers


    • Tytteli :DD

      Kannattaa ostaa poikien housuja ;P Mulla ainakin on... mutta netti myynnistä en tiiä -_-

      • shadyshady

        Mä en kans tiedä mistä niit voi tilata, mutta must on just hienoo, et tytötki haluu käyttää hihop vaatteita. Mäkin etin niitä. Kannattaa oikeesti olla sellanen kun haluu, eikä matkii muita. Eli jos tykkäät hihop tyylist, pukeudu sit ihmeessä niin. Äläkä välitä mitä muut sanoo.


    • Räbäri

      Tosta sun kyselystä. Niin jos alat hoppariks niin sun täytyy varautuu ostaan kalliita ja aitoja merkki vaatteita. Minulla on vaatteisiin kaytetty noin.2000-3000 euroa ja olen hoppari ja ylpeä siitä.Jos haluat merkki vaatteita niin yleisimmät merkit ovat Karl Kan,Soutpole,Bellepelle,Brocks jne. Minä kaytän yleensä Karl-Kan:nin vaatteita.Joten jos haluat olla aito hoppari osta merkki vaatteita ja aitoja sellaisia. Muuuten kaikki sanovat sinua WNB Hoppariksi.Eli jso et tiedä mitä se tarkoittaa niin se on niikuin että luulet olevasi hoppari mutta tosiasiassa et ole. Olen suurimman osan vaatteistani tilannut netistä ja ensimmäiset vaatteeni tilasin laittamalla googleen haku sanan Hip-Hop vaatteet. Etsi itsellesi mielenen cappi ja muut vaatteet mutta mielellään merkki vaatteita jos et halua olla naurun alaisena.

      • rap pate

        saa niit käyttää jos haluu tyttönä lökäreit ja hip hop kuteit mut saattaa vähän hauskalta näyttää jos niitä roikutat polvis asti mut tilaa netist bronx netstoresta ja turnin point ja syndicatenetsoresta


      • nohohohohohoh

        ''Etsi itsellesi mielenen cappi ja muut vaatteet mutta mielellään merkki vaatteita jos et halua olla naurun alaisena.''

        Mitä tarkotit tolla? Tottakai cappikin pitää olla merkki, vitu sellasii kopio cappeja kukaan käytä !


      • Makaveli

        Karl Kani* Pelle Pelle* Southpole* Bronx clothning*

        Juu, et khyl kannattaa ostaa tollasii merkkivaatteit ku noi esim. Ja sit noit luotettavii ulkomaalaisii hyvii nettikauppoi o Def-Shop.de; hoodboyz.de...


      • AITO hoppari

        Wannabeethän just nimen omaan käyttää kania! Vittu aidot hopparit käyttää hienoo kamaa niinko esim johnny blazii tai jotain sekä tottakai nike air forcei


      • mängi ownaa
        AITO hoppari kirjoitti:

        Wannabeethän just nimen omaan käyttää kania! Vittu aidot hopparit käyttää hienoo kamaa niinko esim johnny blazii tai jotain sekä tottakai nike air forcei

        käyttää kyllä lacosten kamoja hugo bossin hajusteitä ja fred perryn kamoja kanssa ja kuuntelee cheekkii


      • Murumeri

        Ei pahal mut toi ei oo totta, se et oot räppäri/hoppari on jotain mikä tulee loppupeleis sisältä päin. Ite vedän iha normi unisex jätti pökat jalas jotka on esim. puma, adidas. eikä kukaan oo tullu sanoo et oon joku wannabe. se että omistaa parintonnin eestä merkkivaatteita ei TODELLAKAAN tee sinusta räppäriä/hopparia. Se on se asenne joka merkkaa, ja se mitä sä oikeesti oot.

        Eli siitä vaa lähimpää inter-tai topsporttiin unisex osastolle.


    • asdasdasdasd.......

      wearit.fi:stä. on luotettava ja kuteet on (kai) aitoja oma cappi oli ainaski.

      bronxilt vois löytyy aika pienii mut kuitenki sulle varmaa isoja huppareita (xs).

      Sit sun kantsis ostaa aitoja merkki vaatteit just jtn kanii, bronxii, pellepellee ja sellassii niit on vaik mitä ja hinnat vaihtelee laidast laitaa. hoodboyz:ilt löytyy tosi halpoi ja siistei housui mut se on saksaks..

      • hoodboyz.de/shop

        Joo oon samaa mielt et merkkivaatteit, muute sulle varmaa nauretaa. Oon ite muutaman kerran hoodboyz.de:stä tilannu ja sieltä ne vaatteet kans tulee. Joku tuolla sanoi että hoodboyz.de olisi saksaksi, niin se on mutta sen saa englanniksikin (ja ranskaksi?). Sieltä kestää tasan viikko vaatteiden tulo eli jos tilaat vaikka lauantaina niin viikon päästä maanantaina pakketti ovella, koska viikonloppuna ei posti kulje. Hoodboyz tosi hyvä kauppa kyllä, halpaa on ja vaatteet tulloo :)


    • KarlKani

      Joo tässä teille kaikkille vammasille mummoille jotka vaan valittaa roikottamisesta kaikki hopparit ei ees roikota vaan sitä housujen keskiväliä on pidennetty ja niitä myös roikotetaan. Tässä sivuja suosin defshoppia pitää vaan tehä eka tunnus
      ja osata saksaa ite tilasin 180E nii tuli myös nallekarkkeja

      • aaaaaaaaaaaa

        Tuli myös nallekarkkeja ^^



        ''Kyllä olen roskapostirobotti, IDIOOTTI'' x--)


      • makavelishakur

        Ei defshopis ees tarvii osaa saksaa ku kelaa sivua alaspäin ja kattoo sivun vasempaan reunaa nii siin pitäis jossain vaihees lukee "Sprachen" ja siin alapuolel on saksan ja britannian liput ni kun klikkaa sitä britannian lippuu nii sivu muuttuu englanin kieliseksi.


    • SePe96

      No jos haluut capin läheltä niin marssi lähimpään urheiluvälinekauppaan(InterSport,Top Sport,Sportia jne...) ja kysy siltä myyjältä että missäs teillä on kaikki capit. Hän ystävällisesti ohjaa sinut lippisten luo ja kiität kohteliaasti. Sitten valitset itsellesi mieluisan ja jossei löydy mukavaa niin marssit kaupasta ulos etkä osta mitään vaan marssit seuraavaan. Yleensä nyt tollasista paikoista löytyy muutama urheiluvälinekauppa. Itse ostin tänään Raision Myllystä uuden capin kiersin kaikki vaate- ja urheiluvälineliikkeet läpi ja löytyi yksi sopiva ja hieno. Ja hyväksi onnekseni se oli -30% maksoi 38,60€ aito New Era.

      • Sini_

        Elih, mäkin haluaisin ittelleni cäpin (jotenkin ne on niin siistejä;), mut en oo löytäny kivaa. Voisko joku auttaa?

        Aidon cäpin siis haluaisin, jonkun kivan näkösen, joka suunnilleen sopis mulle. Hiusten väri on tällä hetkellä punertava ja varmaan pysyykin tämmösenä, jos helmikuussa värjään uudestaan. Paidat on yleensä aika värikkäitä, jtn punasia, pinkkeja ja mustiakin löytyy tosi paljon. Oon kattonu nettikaupoista aitojen cäppien kuvia, eipä oo ollu kovinkaan mulle sopivan näkösiä (kaikki jotenkin pojille tarkotetun näkösiä).

        Haluisin kans ison hupparin, mut mistäs löytyis tytöille?


      • tyhymiäkysym.
        Sini_ kirjoitti:

        Elih, mäkin haluaisin ittelleni cäpin (jotenkin ne on niin siistejä;), mut en oo löytäny kivaa. Voisko joku auttaa?

        Aidon cäpin siis haluaisin, jonkun kivan näkösen, joka suunnilleen sopis mulle. Hiusten väri on tällä hetkellä punertava ja varmaan pysyykin tämmösenä, jos helmikuussa värjään uudestaan. Paidat on yleensä aika värikkäitä, jtn punasia, pinkkeja ja mustiakin löytyy tosi paljon. Oon kattonu nettikaupoista aitojen cäppien kuvia, eipä oo ollu kovinkaan mulle sopivan näkösiä (kaikki jotenkin pojille tarkotetun näkösiä).

        Haluisin kans ison hupparin, mut mistäs löytyis tytöille?

        Ostat vaa jostain kaupas 3x isomman hupparin ku normaalist?


      • maijjuuuö

    • cappityttö

      Mäkin oon tyttö ja etin mieluiten vihreää DC-cappia, jossa saa olla muitakin värejä kuin vihreää. Hintaraja ois 40-50e. Ja capin on pakko olla new era!

      • HipHop 4 life!!!

        en usko et kauhee helpol löydät new eralta DC:n lippaa mu käy zekkaa NewEran sivulta jos vaiks löytyis..


      • öoö
        HipHop 4 life!!! kirjoitti:

        en usko et kauhee helpol löydät new eralta DC:n lippaa mu käy zekkaa NewEran sivulta jos vaiks löytyis..

        "en usko et kauhee helpol löydät new eralta DC:n lippaa mu käy zekkaa NewEran sivulta jos vaiks löytyis.. "
        kyllä löytyy


    • en tiiä

      Itse muut meidän luokan tytöistä käyttää ihan perus street-kenkii cappii ja jotain huppareit ja collareita sama pätee pojissaki aika monet tytöt sekä poja tkäyttää sitä asuu

    • Hamsteripoika

      Ne ketkä sanoo että ''osta merkkivaatteita ni et oo wnb hoppari'' on aika tyhmiä. Hoppari olet jos kuuntelet esimerkiksi OIKEAA hiphoppia ei mitään mainstream paskaa, ja jos teet jotain esim, graffiti, dj, räppi ja breakdance ja myös beatbox mun mielestä en oo varma. Joten ei ne vaatteet tee miestä.. tai naista.

      • Hamsteripoika

        Ja oulusta saa kai real dealista.


    • hip hoppari

      Beam hill on hyvä kauppa. Vähän kallis mutta sit streetwears ja noit muit. Mut katoppa toi Beam Hill se on hyvä kauppa.

    • Anonyymi

      🦍💩

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      8919
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      379
      3688
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2775
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      84
      2565
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2475
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2464
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      150
      1747
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      64
      1564
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1550
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1383
    Aihe