mtv-3 sivustolta: McLarenin toimitusjohtaja Martin Whitmarsh vakuuttaa, että talli tietää syyn siihen, miksi F1:n viimevuotinen MM-taisto päättyi heidän osaltaan tappioon Ferrarin Kimi Räikköselle. Taitaa sittenkin pitää paikkansa se mitä monet epäilevät, eli viime kauden loppu oli pelkkää show;ta... eli kun mäkki jäi kiinni Dopingista, sehän pölli ferrarin piirustukset niin sakko siitä oli , että sen piti antaa Räyhkäpojun voittaa mestaruus.
Kopsin tän
5
337
Vastaukset
- luistonestoton
Lajissa ajaa niin monta Kimiä kovempaa, että ihme olisi jos olisi omilla taidoillaan voittanut. Jokainen näkee miten hän ajaa, mutta jokainen vetäköön omat johtopäätöksensä.
- Kimittäjä_
Täähän on ollut jo kauan tiedossa. Samallakun Ferrarin Kimi voitti mestaruuden McLarenin sakko puoliintui..... kappas vaan.... aika hyvä sattuma.
- gggkjmujjujuju
Kimi on keskinkertainen kuski, voitti mestaruuden tallimääräyksellä!!!
Tämä kausi sen osoittaa, ajelee päin seiniä, on ihan pihalla koko ajan, "ei saada renkaita toimimaan" "ei ne saa mua kulkemaan" huh huh, jokohan se tajuaa lopettaa?
- asdfgh...
lewikselle liian monimutkainen ratti. Nappeja niin pirusti.
- Täällä,
Kirjoittelee paljon ihmisiä jotka tietää omien puheiden mukaan ``Varmalla´´ tiedolla vaikka ja mitä. Niinhän se taitaa olla että pessimisti ei pety. Ihmetyttää suomalainen käytös muutenkin. Yleinen mielipide lätkästä tuntuu olevan sama kuin formulakuskeista. Erioten Kimistä.
Suomi nyt kuitenkin sattuu olemaan menestynein kuljettajamaa, jos lasketaan väestöluvun mukaan. Ja muutenkin taitaa olla MM-piste saldoissa aika korkealla. Ja maailman mestaruus titteleissä myös.
Jääkiekossakin eniten MM-mitaleita ja arvokisamitaleita viimeisen kymmenen vuoden aikana saanut Suomi on Paska lätkämaa vain omasta mielestä.
Kyllä ne Ferrarin pomot tietää varmasti sitten myös sen että Kimi on vain keskinkertainen kuski. Varsinkin jos tavallinen suomalainen penkkiurheilija voi täällä kertoa sen. Sehän vain ihmetyttää että miksi ihmeessä keskivertokuskille maksetaan Sarjan kovinta palkkaa? Kuitenkin sellainen mielikuva on että F-1 on myöskin kovan luokan bisnestä. Näköjään joko Ferrarin pitää erottaa Kimi, sekä samalla koko ylin johto. Koska 30milj.€ tuhlaus keskinkertaiseen kuskiin ei ole hyvää bisnestä. Tai sitten kaikki suomi24 formula expertit myöntävät olevansa väärässä.
Vai tietää McLaren syyn tappioon. Hmmm....tämähän ei luonnollisesti voi olla mikään muu kuin vilppi. Entäpä jos Martin Whitmarsh tietää että talli teki taktisia virheitä, koki epäonnea sekä Hamiltonin hermot pettivät.
Paskapuhetta on se että yleinen käsitys olisi tuo allaoleva ammattilaisen spekulaatio. Ei ihmiset katso lajia minkä epäilevät olevan korruptoitunut. Tästä esimerkkinä Hiihto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265133Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123745Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462709Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2751249- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2071024